Gå till innehåll

25/2 - Kommentera SPC


Ector

Recommended Posts

  • Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mycket trevlig sammanstrålning, det enda jag kan klaga på var att det fanns för lite läktarplatser. Tack vare att vi liverapporterade så fick jag plats, men annars var det mest "inbjudna kompisar" som fick titta på.

 

Att tiderna drog ut beror på TV-teamet misstänker jag. Jag tror i alla fall att det blir en riktigt bra produktion av det hela! Så långt ifrån Celeb Poker man kan komma.

 

Av de sex vid finalbordet var det en satellitvinnare och fem fullbetalande, vilket visar att det i mina ögon var ett värdigt finalbord. Jag hade själv Martin som favorit men hoppades på Erik.

 

Till nästa stora balja så hoppas vi kunna vara på plats med dator och allt :-)

 

pokerforum-border.gifmulti_143.gifcosmo.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Sjukt kul att du vann tävlingen, ditt spel är verkligen underhållande...alltid "crazyrasy". Vet att du har haft "tuffa tider" ett tag så du är värd varje öre!!! :D (helvete att man missade det sköna slutet för att behöva dela ihop lite $ på Klubben. Kul att den Egyptiska "tur-prylen" funkade")

 

återigen GRATTIS!!! :club::diamond::heart::spade:

 

 

/daniel aka dksthlm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På vilket sätt samarbetade ni med multi och cosmo om rapporteringen?

 

Multipoker hade vänligheten att betala för alla SMS (och en liten slant till), det blev ungefär 200 SMS som skickades.

 

Cosmopolpersonalen hade vänligheten att serva oss med chipcounts mm före alla andra fick den informationen, se till att vi fick en undanskymd läktarplats (så inte vakterna tvingades vara nitiska och se till att mobilen var avstängd osv).

 

Steget till att vi kan få rapportera direkt via dator är nog mentalt långt att ta, men med den här succén så skall det nog inte uteslutas i framtiden.

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...