Gå till innehåll

Ladbrokes till primanätet.


ribberfors

Recommended Posts

Ingen nyhet för många kanske men jag min trötte fan läste det först idag =)

 

nåväl, det är väl bara positivt att en ihopslagning sker, elr? kommer garanterat att fylla upp lite fler bord. något som jag saknar idag.

 

vad har ni för erfarenhet av spelarna på lads, samma skit som på prima idag?

 

"LADBROKES JOINS MICROGAMING POKER NETWORK

 

ISLE OF MAN - Ladbrokespoker.com is to set to join the Microgaming Poker Network, one of the world's leading poker networks, to ensure more action for its players in both cash games and tournaments.

 

Ladbrokespoker.com already licenses Microgaming's poker software, so Ladbrokes' customers will notice little change to the site when it begins operating within the Microgaming Poker Network from early 2009.

 

Commenting on the move John O'Reilly, Managing Director, Ladbrokes Remote Betting and Gaming said:

 

"Joining the Microgaming network will give our players more action on a wider variety of games, particularly at higher staking levels. Microgaming is a leading network and will offer Ladbrokespoker players faster access to the games they want. We will continue to operate outside of the network on tables where we already offer players the level of action they demand."

 

Ladbrokespoker.com will continue to provide its customers with high levels of customer service and a unique experience through world-leading poker events, tournaments and promotions such as the Ladbrokes Poker Million, World Series of Poker packages, the Ladbrokespoker.com European Ladies Championship, Ladbrokes European Online Championship of Poker, Ladbrokes Poker Cruise and Ladbrokes Irish Poker Festival."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tragiskt att Ladbrokes inte har anställda som kan sköta sina jobb. Turneringsdelen har varit ett skämt. Desperata människor gör desperata saker och samma gäller väl företag. Många gånger har jag ställt mig frågan, det här företaget kan inte vara ute efter att tjäna pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan fråga sig hur ett stort företag som Ladbrokes kan vara så sjukt dåligt.

 

*De höjer raken med 20% (från 5 till 6 procentenheter) utan att meddela kunderna.

*Supporten och marknadsavdelningen är ett par inkompetenta lögnare.

*De har blivit fällda i IBAS.

*Deras interna organisation är en spagettihärva där den högra handen inte vet vad den vänstra sysslar med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer funka som Unibet med egna bord tom 2/4

 

 

Jo men turneringarna ska man väl köra nätverkets? De har ju under en längre tid haft problem att fylla upp sina sunkiga turneringar ("europas bästa turneringsschema":shock: ). När LEOCOP närmade sig tänkte man vad kommer de göra för att inte upprepa fiaskot från förra året? Svar: de hade gett upp. Har man rulle så är ju Main Event smaskigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter ju helt värdelöst. Varför gå med i nätverket överhuvudtaget om man ska hålla på så där?
För att man vill att sina sportsbettningkunder inte ska fiskas ut av multitablande grinders som spelar och därmed rejkar för andra skin i nätverket. Har man tillräckligt stor spelarbas själv så är det fullt förståeligt, samtidigt som man vill kunna erbjuda större turneringstrafik exempelvis.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ladbrokes var min favoritsajt för några årsen, när dom höjde raken så lämnade jag dirr. Har vart in där någon enstaka gång sen dess för att kolla läget men det har vart grymt dålig trafik, i alla fall i jämförelse med Ongame. Dåliga erbjudanden och hög rake var en kass kombination! Är nog bra för sidan att slå ihop med Prima, men dom borde slå ihop även dom lägre borden imo. Förhoppningsvis gör dom det så småning om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Hade verkligen stora förhoppningar precis som Ribberfors att detta skulle medföra fler bord på NL100-NL400. Nu verkar det inte bli så. :( Det är bara att se till att klättra till NL600! ;)

 

Har sett flera såna här poster nu och jag FATTAR verkligen INTE.

 

Hur svårt är det att byta skin? Om du vill ha mer bord.

Dessutom har väl rakebacken alltid varit högre på prima?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har koll på hur det kommer att bli med poker alias efter sammanslagningen. Kommer man att eventuellt ha två olika alias inom Prima eller tvingas man välja ett av dem, om de var olika från början?

 

Om jag inte minns fel så när Unibet gjorde såhär, så var man tvungen att slå samman så att man bara har ett enda nick på prima och då det som du först reggat nånsin.

 

Synd, jag som gillar mitt ladbrokes nick hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick just ett VIP-mail från ladbrokes.. verkar som de går till prima redan nästa månad..

 

 

"BIGGER AND BETTER - A HEADS UP

 

As a VIP we are pleased to announce in advance, that after months and months of hard work and gathering all your helpful feedback and ideas, we are cleaning up, clearing out and bringing you a revamped brand spanking new Ladbrokes Poker!

 

In February, there’s going to be more players at the tables than ever before, a new and improved lobby, a bigger and better tournament schedule, plus a whole load of other features.

 

Don’t fear though, it will still be the same Ladbrokes Poker that you trust and love with our signature events like Killarney and Vegas."

 

"ESTABLISHED IN 1886

There is no need to worry about your money as the same banking, withdrawal and security procedures remain in place, and our Customer Service team is better than ever. That’s why Ladbrokes are still rated the most trusted site on the net.

 

We’ll be in touch with full details of the migration soon!

 

See you at the tables,

 

Ladbrokes Poker Team"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...