Gå till innehåll

Bombaren tömmer Svs


MaeSandro

Recommended Posts

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

blev inte så mycket spel som jag hade tänkt. tröttheten kommer som ett brev på posten så här dags på dygnet. Samtidigt som jag spelade så roade jag mig med att lyssna på när tjejen pratade i sömnen :-D stort underhållningsvärde vill jag lova. märktes att hon hade suttit i kassan idag när hon nyss sa "men du kan ju ta din kund där då" haha

 

spelet då. började trögt som vanligt men vände lika fort och slutade på 250kr vilket får anses som helt okej ändå.

 

Tycker dagboken har börjat bra. inte själva dagboken kanske men iaf spelandet . hoppas jag kan fortsätta klonka i samma tempo och inte ha allt för mycket rigg emot mig den kommande framtiden och kunna pasera 4k strecket:-)

 

Rulle: 3798kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

torsk med 5-4 igår efter 1,36 in i sudden :-(

 

kom hem senare och det blev lite spelande, med dåligt resutat tyvärr back 100+10 på Nattpotten där jag bubblade. 38 startande och 5 itm och jag kom 6a. Väldigt shortstacked och bomba med JTs syn av AQ. Q på flopp och godnatt. Blev även torsk på cash gamet igår. Har gått dåligt där det senaste och jag vet inte varför. Kanske spelar för löst? mindre flyt nu? dålig koncentration? spelar "för svårt"? Blev tot back 276kr

 

jaja . nya tag nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelade lite fixed idag och det gick lite back. däremot så spelade jag lunchlådan som kostar 80+8 kr. Det var 120pers med och jag slutade 5a för 720kr.

 

Rulle: 3708kr

 

jag hinner inte skriva mer. ska skynda till träning med j-laget nu. match i junoirallvenskan på söndag

 

en sjuk hand som jag klonkade endel på i turren .

 

***** Hand 805903632 *****

250.00/500.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 19 september 2008 14:00:17

Lunchlådan (Vanlig/Turnering)

Plats 1: lillskyrn (6410.00)

Plats 3: No_skill (10405.00)

Plats 4: el tiburon (13480.00)

Plats 5: murrey (15100.00)

Plats 7: Hives1 (2391.00)

Plats 8: johano (8062.00)

Plats 9: Thure13 (4960.00)

Plats 10: _Bombaren_ (6906.00)

murrey lägg LM 250.00

Hives1 lägg SM 500.00

** Giv **

lillskyrn [N/A, N/A]

No_skill [N/A, N/A]

el tiburon [N/A, N/A]

murrey [N/A, N/A]

Hives1 [N/A, N/A]

johano [N/A, N/A]

Thure13 [N/A, N/A]

_Bombaren_ [Knr, Kns]

*** Bet Runda 1 ***

johano Lägg

Thure13 Lägg

_Bombaren_ Höj till 1750.00

lillskyrn All-in 6410.00

No_skill Lägg

el tiburon Lägg

murrey Lägg

Hives1 Lägg

_Bombaren_ Syna 6410.00

*** Flop(Board): *** : [Ds, 2k, 10s]

*** Turn(Board): *** : [Ds, 2k, 10s, Es]

*** River(Board): *** : [Ds, 2k, 10s, Es, Ks]

*** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 13570.00

lillskyrn [Eh, Kh] Två par, ess och kungar Vinst: 0.00

No_skill Lägger mig Vinst: 0.00

el tiburon Lägger mig Vinst: 0.00

murrey Lägger mig Vinst: 0.00

Hives1 Lägger mig Vinst: 0.00

johano Lägger mig Vinst: 0.00

Thure13 Lägger mig Vinst: 0.00

_Bombaren_ [Knr, Kns] Royal straight flush Vinst: 13570.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hemkommen till tjejen nu efter träningen.

Det är släktträff här så det är bara att koppla på den sociala kompetens man besitter:-)

 

reggade mig precis på 50+5krs turren som börjar kvart över. det är en specialturre med lösenord (man skulle lösa en rebus) där dem lottar ut matchbiljetter till sverige-portugal på finalbordet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ute på 15e plats i turren förut . QQ vs AA pre. surt men så ere.

 

Jag och några polare drog iväg till pokerklubben förut. 5/5 blinds och ja köpte in för 500kr. växlade sedan ut 595kr så man fick ju inte sp mycket för det. Grymt slaskigt spel var det dock kan jag lova.

 

kanske blir spel nu, kanske inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Idag har vart en lugn dag. Jag och några polare var i partille för att se på FBC Göteborg Challengers - Fagerhult Habo IBF i seriepremiären av div1. FBC vann till slut med klara 8-3 men imponerade inte alls.

Imon är det match och seriepremiär för mig och j-laget i juniorallsvenskan borta mot Marstrand IBK. Det ska bli riktigt kul :-)

 

Spelade igår natt ännu mer poker då :-) jag inte kunde somna trots min oehörda trötthet:-) Testade på lite NL 1/2 faktiskt med lyckat resultat. plussade igår och även nu på kvällskvisten idag. vet ej hur mycket jag är totplus idag och igår men rullen har ökat kraftigt och ligger nu på ........

 

edit. tot ökning 1129kr

 

Rulle: 4855kr

 

nu jävlar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...