Gå till innehåll

The Well - crillux


crillux

Recommended Posts

Mina vanliga Well-frågor:

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Övriga frågor;

*Hur gammal är du?

* För eller emot dödsstraff?

* För eller emot aktiv dödshjälp?

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

* Blondiner eller brunetter?

* Stora starköl eller groggar?

* Favvofilm?

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

* Nånsin hånglat med en kille?

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

* Största MTT-klonken?

* Bäst / sämst med pf.nu?

* Coca-cola eller Ramlösa?

* Big Mac eller Whopper?

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg?

* Vilken mobiltelefon har du nu?

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?

* Vem är mest överskattad på pf?

* Vem är mest underskattad på pf?

* Hur många på pf känner du irl?

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?

* Vem ljuger mest på pf?

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, Klyka, heltok, Emilio15 eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)?

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså)

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc?

* Har du testat några droger förutom alkohol / tobak? Om ja - vad?

* Varför är du så ofta på pf?

 

Trevlig helg :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många damer har du haft samlag med?

Ett 20-tal.

 

Vilka droger har du provat?

Hasch och Maja.

 

Är du lycklig?

Ja.

 

Har du någon gång blivit på önskan av flickvän eller samlagspartner blivit rumpkörd av ett föremål eller kroppsdel?

Nej!

 

Om du fick leva ditt liv igen hade du börjat med poker alls då?

Ja, fast troligen tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö ...

Det får bli middagen. Jag har inget behov av TV (särskilt inte av The Voice) och även om jag gillar mänsklig kontakt så skulle jag nog bara törsta efter något roligare än one-liners om eury nu skulle dyka upp... Det fjärde alternativet orkar jag inte ens kommentera. :-) För min del vore det nog bäst EV med middagen.

 

*Hur gammal är du?

32

 

* För eller emot dödsstraff?

Emot. Av principiella skäl som grundar sig i "du får inte döda, men om du ändå gör det så dödar vi dig. Typ.

 

* För eller emot aktiv dödshjälp?

För. Vi är fria människor i en fri värld.

 

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

Börjar fundera över tidig pensionering med hus i något land med varmare klimat.

 

* Blondiner eller brunetter? Brunetter

* Stora starköl eller groggar? Groggar

* Favvofilm? Pupl fiction

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems? Nej

* Nånsin hånglat med en kille? Nej

* Vad heter du på riktigt i förnamn? Christian

* Största MTT-klonken? $250 i en freeroll

 

* Bäst / sämst med pf.nu?

Bäst: alla upplysande inlägg om pokerteori. Sämst: alla träslevar som inte begriper vad varians innebär.

 

* Coca-cola eller Ramlösa? Ramlösa

* Big Mac eller Whopper? Whopper

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg? AKo

* Vilken mobiltelefon har du nu? SE 880

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du? Nej, har inte provat.

 

* Vem är mest överskattad på pf? Ingen aning

* Vem är mest underskattad på pf? Ingen aning

* Hur många på pf känner du irl? 2 personer

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf? Ingen aning här heller, men min gissning är "heltok"

 

* Vem ljuger mest på pf? Någon av riggteoretikerna ljuger troligen om att dom är vinnande.

 

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja? Hjort. Förhoppningsvis kunde jag lära mig mycket om Limit Holdem.

 

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)? Antagligen ingen, för jag suger riktigt hårt på NHL.

 

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja? Nej.

 

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså) Nej.

 

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen? Nej.

 

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja? Dig, för att du frågar så dumt! :-D

 

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc? Ett jaktplan

 

* Har du testat några droger förutom alkohol / tobak? Om ja - vad? Se svar ovan.

 

* Varför är du så ofta på pf?

Har alltid pf uppe när jag sitter och spelar. Skriver inte lika mycket nu som förr dock. Men varför? Tja, alltid kan man lära sig något alternativt få ett gott skratt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket har du vunnit (förlorat?:shock:) på pokern totalt sett ? Är ca 25kkr + totalt.

 

Vilka nivåer lirar du för tillfället? $1/2 (SH) och $2/4 (FR). Endast limit hold'em.

 

Största vunna/förlorade pott? I antal netto-BB: +47. Den kom igår... Eftersom jag spelar FL så har inte förlusterna blivit så enorma. Tror att den värsta är på 9.5 BB.

 

Vad har du för utbildning, och vad jobbar du med? En ej avslutad 120p-utbildning i datateknik. Jobbar som projektledare inom telekom.

 

Har du familj? Japp. Sambo och en son på 2,5 år.

 

Övriga intressen vid sidan av pokern? Hockey, fast numera endast som åskådare. Musik, både att spela själv (gitarr) och att lyssna. Foto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har testat lite PLO också faktiskt, men inte mycket. Fast jag antar att frågan handlar mer om varför det endast blivit limit? Och då är svaret att jag helt enkelt känner mig för osäker för no limit. Men det kanske kommer...

 

Du känner inte att det är värt att gå ner ett antal nivåer och ge NL en chans? Känns som att Limit Holdem är lite torrt online just nu!? Frågetecken där eftersom jag aldrig själv spelat limit.

 

Apropå din signatur; Jag träffar Karlsson på taket, the real thing - varje dag. Hoppas han är din idol så man har några som helst bragrights här på pf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du känner inte att det är värt att gå ner ett antal nivåer och ge NL en chans? Känns som att Limit Holdem är lite torrt online just nu!? Frågetecken där eftersom jag aldrig själv spelat limit.

Limit är inte så torrt. Men visst har jag funderat på att ge NL en chans. Nu behöver jag dock slipa mitt spel på shorthanded limit. Därefter är det kanske NL-läge. Mitt största problem i det sammanhanget är vilken nivå man ska börja på. Det får inte bli för svårt, men det får inte bli så lågt att jag inte respekterar pengarna.

 

Apropå din signatur; Jag träffar Karlsson på taket, the real thing - varje dag. Hoppas han är din idol så man har några som helst bragrights här på pf.

 

Måste göra dig besviken. Karlsson på taket är ju faktiskt en rätt osympatisk kille... 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Social status?

Fastighetsskötare åt banken. 8-) Nä, men allvarligt talat. Någon slags övre del av medelklassen så här ute i landsorten.

 

Hur kom det sig att du började med poker?

En kompis hade börjat spela på nätet, och folk i stan snackade mycket poker (Linköping är ju ett starkt pokerfäste). Lånade Pokerboken av nämnda kompis och sen började jag spela.

 

Hur kom det sig att du hamnade på PF?

Hittade tips på flera forum i Poker Magazine. Tyckte PF var det bästa av dom 3 eller 4 jag kollade in så jag blev kvar här.

 

Vilken postare på PF har du lärt dig mest av?

Hjort.

 

Om du tvingas sammanfatta all din kunskap om FL texas med fem ord, varken mer eller mindre, hur lyder då din sammanfattning?

Värdebet, balansering, ABC, FPS, disciplin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är din månadslön? Den är helt okej.

 

Vill du att din son ska spela hockey och vara bra eller blir en plugghäst?

Om jag måste välja så blir det hockeyn.

 

Zlatan eller Henke?

Zlatan

 

Sol eller regn?

Sol!

 

Skulle du lämna din fru för en 22årig slitzbrud och 100 miljarder?

Hypotetiskt förstås, men pengarna skulle i alla fall locka mer än bruden.

 

Vilken glass gillar du bäst?

Tip Top

 

Vilket av dessa djur är tuffast? Grävling, Utter, Bäver, Mink eller Mård? Motivera!

Bäver. Starka och kluriga.

 

Vem var din favorit i Beverly Hills 90210?

Ingen! Avskyr skiten.

 

Vem har snyggast skägg i Sverige?

Börje Ahlstedt som "Mattis" i Ronja Rövardotter.

 

Hur långt har du cyklat som längst?

Ca 3 mil.

 

Ericsson?

Ja.

 

hade du dödat 1 för att kunna rädda 100? (människor) Ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...