Gå till innehåll

Hur bögig är din skivsamling


HeyHeyMyMy

Recommended Posts

Småkul test :)

Men med tanke på att jag har all musik i Itune-format blir det kanske lite svårt att kolla. Men man kan ju börja fundera när de tre första skivorna på 100i-top finns med i skivsamlingen :D

 

[ot]. Ziggys första platta är föresten enligt min mening en av de absolut bästa skivor som någonsin gjorts! [/ot]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen, det där är ju bara gammal nostalgimusik. Var länge sen jag var på gayklubb, men svårt att tänka mig att de spelar samma gamla dängor år ut och år in.

 

Den där listan verkar mest vara hur eurythmech man är snarare än vad som är gaymusik.

 

Dessutom är det lite bisarrt att ha en sorts blandlista för gaymusik. Är lite skillnad på kultur och musiksmak bland lesbiska i fyrtioårsåldern och 19-åriga homokillar som mest bara vill knulla och knarka (inte för att alla 19-åriga homokillar bara vill knulla och knarka, blabla).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det så Hjort. Men det är fortfarande kul att göra tester :)

Sen om vi nu ska vara sådana så heter ju ändå tråden "Hur bögig är din skivsamling" och inget om hur medelåldersflatig är den, men det gissar jag beror på en felaktig översättning av OP. Jag antar iof att det är dunkadunkatechno på de flesta ställen oavsett sexuell läggning av publiken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen, det där är ju bara gammal nostalgimusik. Var länge sen jag var på gayklubb, men svårt att tänka mig att de spelar samma gamla dängor år ut och år in.

 

Den där listan verkar mest vara hur eurythmech man är snarare än vad som är gaymusik.

 

Dessutom är det lite bisarrt att ha en sorts blandlista för gaymusik. Är lite skillnad på kultur och musiksmak bland lesbiska i fyrtioårsåldern och 19-åriga homokillar som mest bara vill knulla och knarka (inte för att alla 19-åriga homokillar bara vill knulla och knarka, blabla).

 

Sjukt inlägg!

 

Jag fick nästan en chock!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...