Gå till innehåll

Ny start


BackFromHell

Recommended Posts

Varför inte bara låsa/ta bort denna tråd? =D Själv är man rätt nöjd, slutade på 12e plats i Swedish EPT Barcelona $500 freerollen och vann $10, gick in på ett $0.25/0.50 CG och är nu uppe i $30 efter typ 10min. Pretty wacked!!!

 

Helt crazy ju!

 

Själv har jag lyckats spela 6st $800-potter mina senaste 200 händer =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha otroligt horfitta negerkuk spermaANSIKTE JHAG APODKIPÅAWÅPKADW

DAWADW

 

jag träffar stege på flopp, KQA jag hade 10J, han bettar sönder jag callar, kommer 9 på turn och han går allin, jag callar och det visar sig att han har AA, SÅ KOMMER DET JÄVLA FITTESSET PÅ RIVERN SOM VANLIGT HORNEGERFITTCPRIGGADEFITTSIDA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej dags att sätta upp mål för den här dagboken.

 

jag inser att jag är en misslyckad snorunge som tror att jag är någonting med stora atityds problem men jag kan inte ha det på något något annat sätt, jag har försökt och jag ber om ursäkt för det.

 

i slutet av december har jag fyllt 21 år och målet är att ha 250 tusen kr och en biljett till vegas.

 

misslyckas jag med det här projektet så hoppar jag på nån folkhögskola/komvux och köper pokertracker och börjar spela sngs och börja äta medecin.

 

kommer att spela 6 manna varvat med hu Texas.

 

det kommer bli tufft men det känns helt rimligt och jag hoppas att dagboken kommer vara till stor hjälp och all kritik är välkommen.

 

 

98 dagar kvar. (har säkert räknat fel)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför låsades du vara din morsa i telefonen om nu du är över 18? låter ju bara otroligt korkat. har 23 cent på stars du kan få :)

 

Han har troligtvis nyttjat detta erbjudande förr, och haft oturen att busta!?

 

 

 

Eftersom du visat dig vara ett fenomen på Mörkpoker så tänker jag, SOLDforFOOD skeppa över $5 på Fulltilltpoker. Ge mig dit username så fixar jag detaljerna. Stejk som följande:

 

*50/50

*Minst 3 inköp innan du får gå upp i nivå

*När du når 500´000SEK strax innan jul så trycker du in

250´000SEK på mitt bankkonto.

 

 

Seal the deal?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men bara sätt in mer av din bankrulle och plocka ner fisken. Du vinner ju den handen i längden ju! För visst har du väl en proper bankrulle va?

 

Haha nej jag har aldrig satt in pengar på Stars. Jag vann $10 på den frirullen som lirades igår och gick sedan in på ett $0.25/0.50 bord och spelade upp mig till ~$84. Sen floppade jag stege, jag betta han calla, turn kommer 9 och han går allin och jag callar. Han hade AA i handen och löjligt nog träffar han sitt ess på rivern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...