Gå till innehåll

Geigert kickad från Prosharks?


The Grand Bark

Recommended Posts

Flashback brukar väl inte oftast ståta med direkta sanningar och även om det gör det ibland, så är källorna oftast anonyma och ej heller öppet deklarerade.

 

Om det är någon som vet något i detta fallet så är det väl jag och de övriga ägarna i Prosharks och inte skvaller online?

 

Det är inte heller så spännande som en del antagonister försöker att få det gällande heller. Inte ens detta undkommer smutskastning.. ;)

 

Jag har haft ca 17% i det bolaget sedan starten och i våras så uppvaktade Mattias samtliga ägare om att köpa loss så många aktier som möjligt för att satsa på en ny idé. Jag personligen tog mig en funderare ett tag om jag skulle behålla en liten del eller t.o.m. kanske avveckla mina intressen helt och efter en del betänketid så beslöt jag mig för det sistnämnda. Det som vägde över var helt enkelt att min tid inte räckte till längre och att det var dags att sätta ner foten och titta på andra saker än att moderera ett pokerforum 24/7.

 

Sen behöver Prosharks lite nya idéer och tankar och för mig var det viktigt att om jag skall kliva så är det till någon internt, vilket blev en perfekt lösning med Mattias.

 

Att han också löser ut Nubbe, John och nästan hela Stefans del borde väl också ta död på meningslösa rykten?

 

Svårt för en kille som har ca 20% att "kicka" resten ;)

 

Ingen större grej med andra ord och jag är fortfarande medlem där, precis som här, wsop.info m.m. och jag kommer fortfarande att skriva lite och delta i diskussioner lite varstans...

 

Men tack annars för uppmärksamheten :)

 

Mvh/Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...