Gå till innehåll

Unibet.


Jamton

Recommended Posts

Bonusen på Unibet där de är http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/32053-unibet-fa-upp-till-2000-i-bonus-och-markerset.html och de finns upp till 100€ bonus.

 

Måste jag stoppa in 100€ för att få den matchad eller räcker de om jag stoppar in 20€, spelar in 2000vip poäng och sen får 100€ i bonus?

 

Ha de bra

 

// Jamton

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl bara 200 VIP-poäng du behöver... :shock:

 

3. När du gjort insättningen och spelat ihop 200 VIP-poäng, skicka ett mail till goodies@pokerforum.nu med subject Unibet-bonus samt följande information;

 

Men som du oxå frågar står det inget om hur mycket man behöver sätta in för att nå de 3 olika bonusarna... testa med 1$.. skyll annars på vilseledande reklam. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

en insättning på minst 300 sek och inspelande av 200 VIP-poäng berättigar till ett pokerset.

 

Bonusen på €100 betalas ut i tre steg, €10 efter 90 VIP-poäng, €40 efter 850 poäng och de sista €50 efter 2000 poäng.

 

Den högsta bonusen är för närvarande på €1000 för 12.000 VIP-poäng.

 

Alternativ två ligger på €500 för 6.000 VIP-poäng.

 

MVH

Axel

Unibet Pokersupport

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag började på Unibet igår. (mest för Poker-SM)

 

Inte helt lätt att läsa vad som gäller faktiskt, lite strö info där och här. Om ngt pokerset hittade jag inget om alls. Men jag kan ta det när poängen är samlade =)

 

Jag uppskattar även 50% bonusen på sportsbet. Mitt första bet på Federer gav betalt direkt. =) Nu ska man bara omsätta bonusen 5 ggr till för att kunna få över degen till poker.

 

EDIT: Kontrollerade sajten igen: inget krav på insättning för €100 bonusen alls. 150 kr för €1000.

 

Sedan kan man ju inte välja vilken bonus man är ute efter? Går den bara på intjänade VIP-poäng eller vad?

 

Och definitivt inget om ngt pokerset.

 

Tydligare info hade garanterat vart till Er fördel, Unibet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Men lita inte på att du får ditt markerset. (fick ett erbjudande att göra en reload och få en cashbonus + markerset)

 

har klarat bonusen, men inte fått några marker hemskickade.

har pratat med supporten två gånger, men sedan gav jag upp.

(dom sa att det var en populär bonus, och kunde ta någon vecka)

 

detta är nog 3-4 månader sedan.

 

(ok lite bitter är jag nog, så ber om ursäkt för det)

 

Men annars gillar jag verkligen sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

 

kommentaren ovan gäller den bonus som erbjuds av poker.se via länken i början av tråden, för funderignar angående andra bonusar hänvisar vi till vår kundservice om Unibet ligger bakom erbjudandet, däremot om en affiliate erbjuder en bonus bör man kontakta den specifika affiliaten.

 

MVH

Axel

Unibet Pokersupport

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...