Gå till innehåll

Nytt i moderatorfabriken


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 99
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stabilt! Jag har nu skrivit ut TF's presentation och hängt upp på kylskåpet. Jag ser det som en liten manual och en ständig påminnelse om hur jag aldrig vill leva.

Skulle jag trots allt fastna i träsket (vilket man kanske gör) så ska jag använda manualen för att hitta punkter där jag ändå är lyckligare än TF.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och skulle vi, snälla, kunna komma överens om att hålla skönt-att-klyka-inte-moddar-längre-snacket till ett minimum. Det är ingen hemlighet att det finns de som tänker så men vi behöver inte inflammera ett redan öppet sår.

 

...ok. Men vi som anser tvärtom då...? Måste vi hålla inne med synd-att-Klyka-slutat-som-moderator-snacket också..?

Nu tycker jag att du verkar mycket lämpad som moderator så det är absolut inte dig jag klankar ner på. Min högst peronliga uppfattning är dock att Klyka var en utmärkt moderator. Synd bara att karln är engagerad i sandlådeverksamheten! (Läs; Svepof...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Editera dem till något katastrofalt dåligt och vansinnigt provocerande. Är säker på att någon vänlig mod tar bort dem då.

 

Det var faktiskt ett mycket bra förslag. EV+ men förvisso högvariansalternativet..

 

...ok. Men vi som anser tvärtom då...? Måste vi hålla inne med synd-att-Klyka-slutat-som-moderator-snacket också..?

 

Jag tycker det är helt underbart att du tycker så (tack, btw :)) mtp alla småduster vi haft. Dock inget personligt mellan oss, ju, men många diskussioner har det blivit. Och du har varit ett mkt bra bollplank och gett mig mkt konstruktiv kritik. I kritikerskaran har du varit en pärla bland svin, för att förvränga ett vedertaget uttryck en smula. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag tycker det är helt underbart att du tycker så (tack, btw :)) mtp alla småduster vi haft. Dock inget personligt mellan oss, ju, men många diskussioner har det blivit. Och du har varit ett mkt bra bollplank och gett mig mkt konstruktiv kritik. I kritikerskaran har du varit en pärla bland svin, för att förvränga ett vedertaget uttryck en smula. :mrgreen:

 

Hehe, du missade att kommentera min sista mening Klyka... Jag som försökte provocera lite också mitt i all Bregott-text...:-(

 

OnT: Kan vi inte byta ut Ola också, känns som han blivit lite bitter på sistone. :ola: OBS: ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, du missade att kommentera min sista mening Klyka... Jag som försökte provocera lite också mitt i all Bregott-text...:-(

 

Hmm, ja, jag började författa ett svar, men det blev för mkt förbundssnack för ett inlägg i en moderatorstråd, så jag skippade det. Kändes ändå som jag bara författade en text till förstasidan på förbundets hemsida.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, ja, jag började författa ett svar, men det blev för mkt förbundssnack för ett inlägg i en moderatorstråd, så jag skippade det. Kändes ändå som jag bara författade en text till förstasidan på förbundets hemsida.. :)

 

Tja, där uppdateras det ju inte alltför ofta så varför inte fortsätta på den texten och publicera den där istället?? :lol:

Ser dock fram emot att du nu ger dig in i diverse trådar och ställer till med lite hallaballoo på lika villkor som oss andra vanliga dödliga! Osis bara om du gjort dig ovän med några av de övriga moddarna mtp infractionsrisken. ;-)

 

Btw - kan vi inte skapa en tråd där bara du, Cleburne och Djens får yttra sig? Vore ju ett gyllene popcorntillfälle!!

 

Take care! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, där uppdateras det ju inte alltför ofta så varför inte fortsätta på den texten och publicera den där istället?? :lol:

 

Var inte så mkt nytt, så har inget publiceringvärde, tyvärr. :)

 

Ser dock fram emot att du nu ger dig in i diverse trådar och ställer till med lite hallaballoo på lika villkor som oss andra vanliga dödliga!

 

Självklart kommer det att bli så! :mrgreen:

 

Osis bara om du gjort dig ovän med några av de övriga moddarna mtp infractionsrisken. ;-)

 

Nej då, inte ovän. Vi tyckte bara olika i en del frågor. Har alltid funnits en ömsesidig respekt, och jag tycker mkt om de moddar vi har.

 

Btw - kan vi inte skapa en tråd där bara du, Cleburne och Djens får yttra sig? Vore ju ett gyllene popcorntillfälle!!

 

Jag ser helst att de två användarna inte får yttra sig nånstans alls. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag tycker lika angående användaren ovan och applåderar moderatorernas beslut i frågan.

 

Nej, det kan du väl inte mena. Det finns ju ett enormt underhållningsvärde i Don Klykjotes...öh...mindre genomtänkta raserianfall. Den som orkar kan ju lyssna på Tucker Carlsons intro från Rally for the Republic:

 

http://www.youtube.com/watch?v=mZ58AIhLH-4

 

Vem hittar beskrivningen av Klyka? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack gode Gud! Klyka, ta aldrig på dig rollen som moderator igen. Fy fan vad dålig du var. Ärligt talat.

 

En positiv överraskning är att det inte är några otippade som skriver negativt om mig i denna tråd. Hittills bara folk som ingår i nån av följande kategorier:

 

1) Folk som jag modererat/varnat/bannat för att de betett sig som svin, men som inte kan ta en tillsägelse

2) Folk som i största allmänhet skriver en massa skit

3) Folk jag aldrig har eller kommer fästa nåt avseende vid.

 

Hade varit värre om nån vars åsikt jag bryr mig om skulle gå in o skriva nåt negativt.

 

Min enda önskan är att QoS kommer tillbaka. :cry:

 

+8213^23124,

 

Oj, det var mkt...

 

+8213^23124+1 då..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...