Gå till innehåll

SAJT: NoblePoker.com


Klinsmanne

Recommended Posts

Visst spelarna där är apkassa och man kan vinna massa pengar.

Men vad händer när du ska casha ut? Jo då får man vänta, trots att dom säger att det ska ta 2-3 dagar att casha ut till neteller.

 

Och? Pengar talar inte. Jag kan vänta några dagar, bara jag får mina pengar. Många sajter kräver att man skickar in kopia på körkort osv. Har man rent mjöl i påsen är det inga som helst problem.

 

Jag vet inte om det är för att jag är trött eller något, men jag förstår inte vad du menar med ditt inlägg....

 

Har du läst allt jag skrev eller bara raderna du citerade?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

9. If the consecutive Sit ‘N’ Go tournaments were played with the same 10 players, they will not be eligible for this promotion.

 

Hur svårt är det att ragga upp 90 spelare om de får vara med och dela på en million dollar...

 

Och du tror inte noble tycker det är skumt om det spelas en jävla massa sngs med 90 spelare ifrån samma ställe?

Och en av dom går och vinner?

 

Visst man kan köra proxys och sånt...men lite bök :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9. If the consecutive Sit ‘N’ Go tournaments were played with the same 10 players, they will not be eligible for this promotion.

 

Hur svårt är det att ragga upp 90 spelare om de får vara med och dela på en million dollar...

 

Och du tror inte noble tycker det är skumt om det spelas en jävla massa sngs med 90 spelare ifrån samma ställe?

Och en av dom går och vinner?

 

Visst man kan köra proxys och sånt...men lite bök :)

 

Kanske är värt lite bök om man skulle lyckas med å vinna miljonen ;)

 

Sen behöver man väl "bara" 70 spelare, 7 sngs i rad var det väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har börjat lira lite på Noble och efter några timmars lirande på 0.25-0.5 FL så ville jag kolla hur många raked hands jag hade skrapat ihop.

 

Kraven för en raked hand är tydligen att man lirar på minst ett 0.25-0.50 bord och att potten är minst 1$ vilket inte är några problem om man är 6-10 st i spelet. Självklart måste du spela handen också för att den ska räknas.

 

Hursomhelst så mailade jag supporten för att kolla och enligt dom hade jag 22 raked hands efter 5 timmars lirande !!!

 

Kan någon förklara för mig hur det kan gå till? Jag vet att jag lirat minst 300 händer och spelat ganska loose (60% av floppen), vilket borde betyda att jag borde ha 180 raked hands, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har börjat lira lite på Noble och efter några timmars lirande på 0.25-0.5 FL så ville jag kolla hur många raked hands jag hade skrapat ihop.

 

Kraven för en raked hand är tydligen att man lirar på minst ett 0.25-0.50 bord och att potten är minst 1$ vilket inte är några problem om man är 6-10 st i spelet. Självklart måste du spela handen också för att den ska räknas.

 

Hursomhelst så mailade jag supporten för att kolla och enligt dom hade jag 22 raked hands efter 5 timmars lirande !!!

 

Kan någon förklara för mig hur det kan gå till? Jag vet att jag lirat minst 300 händer och spelat ganska loose (60% av floppen), vilket borde betyda att jag borde ha 180 raked hands, eller?

 

jag har ett inlägg högre upp där jag hade precis samma problem. När jag frågade den dagen efter hade det dock kommit in händer. Så jag gissar att deras system lider av eftersläpningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara säga att om det är någon som är intresserad av Pokeroffice är det bara att signa på Noble via Pokeroffice hemsida och spela ett par händer och maila sitt username till Pokeroffice. Man behöver inte lira 350 rakeade händer.

Menar du att de alltså inte kontrollerar huruvida man har spelat 350 rejkade händer? Har detta funkat för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att de alltså inte kontrollerar huruvida man har spelat 350 rejkade händer? Har detta funkat för dig?

 

Det tar inte lång tid att spela ihop 350 händer, då det räcker att det tas rejk från potten för att handen ska räknas som rejkad. Abusa inte denna bonus, då den är helt jäkla otrolig. Spelar man två/tre bord borde det inte ta mer än 2-3 timmar att klara av den. Jag kommer att skapa konto på Noble poker för att få PO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tar inte lång tid att spela ihop 350 händer, då det räcker att det tas rejk från potten för att handen ska räknas som rejkad. Abusa inte denna bonus, då den är helt jäkla otrolig. Spelar man två/tre bord borde det inte ta mer än 2-3 timmar att klara av den. Jag kommer att skapa konto på Noble poker för att få PO.

Jag tänkte inte missbruka detta erbjudande; min tanke var att tipsa pokeroffice-folket om denna påstådda miss. Jag har precis suttit in lite pengar och ska försöka skramla ihop 350 händer för att få PO. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tar inte lång tid att spela ihop 350 händer, då det räcker att det tas rejk från potten för att handen ska räknas som rejkad. Abusa inte denna bonus, då den är helt jäkla otrolig. Spelar man två/tre bord borde det inte ta mer än 2-3 timmar att klara av den. Jag kommer att skapa konto på Noble poker för att få PO.

Jag tänkte inte missbruka detta erbjudande; min tanke var att tipsa pokeroffice-folket om denna påstådda miss. Jag har precis suttit in lite pengar och ska försöka skramla ihop 350 händer för att få PO. :)

 

Jag är också ute efter PO, och det är därför jag ville veta mina raked hands, hursomhelst så har jag nu kommit upp i 62 !!!! på 3 dagar, så något verkar vara galet på Noble. Så jag testar att maila supporten på pokeroffice och se om det går att ordna endå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I går kväll snackade jag med en tjej som jobbar på noblepokers support, hon sa att jag hade lirar 2000+ händer på deras $0.5 bord och kunde få ut min bonus inom 48 timmar.

 

Idag gled jag in bara för att kolla om jag hade fått den ännu, men det hade jag inte så jag kontakta deras suppport igen för att kolla när jag skulle tänkas få bonusen, och till min förvåning säger då killen jag snackar med att jag har lirat 278 händer sedan jag startade kontot!! :?

 

Jag sitter just nu och pratar med Online supporten hos Noblepoker för att reda ut detta, men ärligt talat verkar dom inte ha en aning om hur mycket jag lirat, så jag börjar helt klart tappa förtroendet för denna sajt.

Efter 2-5 timmars spelande varje dag kan man väl knappast ha lirat endast 278 händer!!!! :twisted:

 

Dessutom fryser spelet rätt ofta för mig och jag blir utkastat men pengarna finns kvar i spelet, och trots att jag startar om programvaran så saknas det pengar.

 

Bara massa strul helt enkelt.

 

// TVM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Varning för denna idiotsajt!

 

Jag satte in 400 US för jag tänkte testa sajten och fixa pokeroffice gratis.

 

Clerade pokeroffice efter några timmar och ville ta ut pengarna som då var ca 600 US.

 

Enligt deras sajt så verkade en wiretransfer det enda möjliga då jag inte satt in pengarna via Neteller (då det krävdes det för att ta ut) utan via Visa. Någon info om decreditering av kortet gavs inte.

 

Bad om en wiretransfer men då behövde de kopia på pass, baksida och framsida av kreditkort och bankstatement.

 

Jag köpte en scanner för att kunna fixa detta. Scannade in allt utan bankstatement då jag inte hade något och mejlade över.

 

Då var de inte nöjda då baksidan då Visa kortet saknade underskrift. Kortet är väl tre år gammalt och namunderskriften har nötts bort. Jag använder det dagligen och det är aldrig något problem trots att jag har ett sedan 9 månader utgått leg.

 

Lyckades smeta på en underskrift och skickade över skiten.

 

Då var de nöjda.

 

Men sedan sa de att de skulle decreditera 400 US till Visat och de resterande 200 kunde de inte skicka via wire då det var en för liten summa.

 

Sickna idioter. Ibland undrar jag om pokerföretag går någon kurs som en Indisk mattförsäljare har i custom relations.

 

Jag bävar och bockar för den extrema dummhet som finns i branschen.

 

Som kaka på kaka så har det inte gått att ladda ner deras application det senaste dygnet.

 

Jag skall faan mejla pokeroffice och fråga hur de kan vilja bli förknippade med ett sådant idiotföretag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varning för denna idiotsajt!

 

 

 

Bad om en wiretransfer men då behövde de kopia på pass, baksida och framsida av kreditkort och bankstatement.

 

 

 

Som kaka på kaka så har det inte gått att ladda ner deras application det senaste dygnet.

 

.

tänkte ge några tips på hur man undviker problem med Noble poker

1. Gör alltid er första insättning på sajten från Neteller då slipper ni hålla på att kludda med att skicka kopior på pass och kreditkort (som ju alltid känns olustigt) utan då skickar de cashouts direkt till dit neteller konto utan att fråga en endaste fråga och det är ju så man vill ha det.

 

2. Om du inte kan ladda ner deras klient beror det i de flesta fall på din brandvägg. Har inte riktigt klurat ut vilken port det är som måste öppnas för att det skall gå så jag avaktivera den i några minuter istället och då går det bra. Det är ingen ultimat lösning jag vet men jag har inte orkat forska i ämnet.

 

3.Ha inte för bråttom med att claima era rake:ade händer då det verkar som att de uppdaterar sina system en gång per dygn och det verkar vara när de flesta av oss sover. Så ta det lungt bara de kommer.

 

4. Ha pengar på en annan sajt också för set som faktiskt händer då och då är att deraas sever crashar och man kommer inte åt att spela OCH DET SUGER!!!!! (men då kan man ju fördriva tiden med att posta på pokerforumet ) :lol:

 

Sist kan jag säga att här finns mycket pengar att hämta från Tomtar och fiskar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för sajt där man inte kan ta ut 180 US till Neteller. Som vanligt så tiltade jag bort dem.

 

Jag kommer att viga mitt liv till att misskreditera Noble Poker.

 

Jävla pissajt.

 

 

Ja nu är det ju inte riktigt sant att det inte går att ta ut 180$ till neteller det går ju utmärkt förutsatt att man satt in pengarna från neteller annars blir det lite knöligt med kopior på pass och sådant.

 

Personligen har jag inte haft några problem med insättningar och utag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...