Gå till innehåll

Bygga med bonus.


BrajjaN

Recommended Posts

Nu vet jag iofs inte så mycket om dagens bonusar på NL20 men jag tvivlar på att RB kan ge så mycket...

 

Ska man signa upp på en ny site så är väll båda det bästa !

...men kan skriva under på att det bästa är ju att bonushora så mycket överallt där det finns ok bonusar ...men MED rb-avtal om man har ambitionen att klättra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Nu vet jag iofs inte så mycket om dagens bonusar på NL20 men jag tvivlar på att RB kan ge så mycket...

 

Det kanske inte ger så mycket men bättre än att försöka clera nån bonus på NL20.

Först på NL50 börjar de bli lättare men man ska nog upp på NL100 om det ska gå någorlunda snabbt

 

Som grahmen säger,fixa en rbdeal OCH en bra bonus.

För många siter drar bort det du rejkar från bonusen och då är det inte värt det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

starta med dom här 3bonusarna som finns på denna sida, du får 50$ instant när du sätter in 50$! plus att man fick x antal mer efter x antal poäng

 

 

http://guzzibonus.fleeforum.com/viewforum.php?f=2

 

 

Jag gjorde ett konto på redkings å jag fick 50 genast in på kontot när jag satte in 50dollar, plus 100 dollar till efter 1100points

 

Bra bonus för mig att börja med

 

 

började sen räkna lite bonusen blir ju då 150 dollar för 1100points

 

så då blir de endast 7.33points/bonusdollar, e inte de otroligt bra?

 

man kan ju aktivera nya bonusar genast efter man har klarat av den första med 1100points men dom e 8x.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var länge sedan partys bonusar var något att ha tyvärr.

 

Fick en 20% max 100 under Jul och skulle clearas med 1 poäng tycker det är helt ok. Kanske lite för liten summa men man skall vara glad åt det lilla.

 

Sen har jag en kompis som ringde och gnällde att han blev sjukt utdragen på Party hela tiden och sa att sidan var riggad.

Då fick han lite extra pengar på kontot och det var en ganska fin summa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick en 20% max 100 under Jul och skulle clearas med 1 poäng tycker det är helt ok. Kanske lite för liten summa men man skall vara glad åt det lilla.

 

Sen har jag en kompis som ringde och gnällde att han blev sjukt utdragen på Party hela tiden och sa att sidan var riggad.

Då fick han lite extra pengar på kontot och det var en ganska fin summa.

 

Är du helt säker?

Låter ju absurt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick en 20% max 100 under Jul och skulle clearas med 1 poäng tycker det är helt ok. Kanske lite för liten summa men man skall vara glad åt det lilla.

 

Sen har jag en kompis som ringde och gnällde att han blev sjukt utdragen på Party hela tiden och sa att sidan var riggad.

Då fick han lite extra pengar på kontot och det var en ganska fin summa.

 

Ja, men det var ju ett personligt erbjudande.

Party ger ju ut gratispengar ibland till en del.

Trådskaparen frågade efter en bonus han själv kan bygga med.

Att du fick gratispengar från partypoker är ju inget som han har någon nytta av att veta, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

starta med dom här 3bonusarna som finns på denna sida, du får 50$ instant när du sätter in 50$! plus att man fick x antal mer efter x antal poäng

 

 

http://guzzibonus.fleeforum.com/viewforum.php?f=2

 

 

 

 

Jag gjorde ett konto på redkings å jag fick 50 genast in på kontot när jag satte in 50dollar, plus 100 dollar till efter 1100points

 

Bra bonus för mig att börja med

 

 

började sen räkna lite bonusen blir ju då 150 dollar för 1100points

 

så då blir de endast 7.33points/bonusdollar, e inte de otroligt bra?

 

man kan ju aktivera nya bonusar genast efter man har klarat av den första med 1100points men dom e 8x.

 

 

 

Jag reggade mig på pokerloco fick samma bonus dit också, bra att veta att redkings funkade också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag iofs inte så mycket om dagens bonusar på NL20 men jag tvivlar på att RB kan ge så mycket...

 

En bra RB slår "alltid" en bonus, även under den tid det tar att cleara bonusen (oftast har man ju båda dessutom). Dock har det väl blivit lite tuffare att få bra deals nu när exempelvis Prima blivit så mycket hårdare med marknadsföringen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men det var ju ett personligt erbjudande.

Party ger ju ut gratispengar ibland till en del.

Trådskaparen frågade efter en bonus han själv kan bygga med.

Att du fick gratispengar från Party Poker är ju inget som han har någon nytta av att veta, eller hur?

 

Jag sa bara att jag fick en bra bonus, du eller någon sa att Party Pokers bonusar inte är något att ha,vilket är fel.

Då är det väl bra för han att få veta att du/ni har fel.

För ni vill väl inte inte bidra med osanning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En bra RB slår "alltid" en bonus, även under den tid det tar att cleara bonusen (oftast har man ju båda dessutom). Dock har det väl blivit lite tuffare att få bra deals nu när exempelvis Prima blivit så mycket hårdare med marknadsföringen...

 

Har man rullande bonusar så fungerar ju det på samma sätt som RB. Finns riktigt bra rullande bonusar att få tag på för den som letar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sa bara att jag fick en bra bonus, du eller någon sa att Party Pokers bonusar inte är något att ha,vilket är fel.

Då är det väl bra för han att få veta att du/ni har fel.

För ni vill väl inte inte bidra med osanning?

 

Ja, och de är ju bara skit också....

Det du fick vill jag mer kalla för gratispengar än bonus.

Troligen i något desperat försök att få dig tillbaka till sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...