Gå till innehåll

Busta hela rullen för andra gången...


Norpen

Recommended Posts

Hej poker Grabbar o tjejer där ute ! Jag är en student som lirar mycket poker är alltid spelsugen, och spelar mycket bra tills jag spelat över 4 timmar då börjar det vända då tar inspirationen slut för spelet.. Och då försöker jag också sluta spela.. MEn när jag då får otur och förlorar en pott på otur så måste jag med en gång vinna tillbaka de där 1000 $ de handlar om. Trots att jag redan har plussat 7000 $.. Vet inte vad jag håller på med men alla tankar går så. Så då går jag upp mer i nivå för att få tillbaka det jag förlorat ibland går de så långt som nivå 100 $ 200 $ mot Bengt Sonnert Headsup. Det är ju det sista man ska göra ?

 

http://www.highstakesdb.com/view-hand-history.aspx?GameID=184563

 

jag spelar stundtals fantastik poker och kan defenitivt leva på de om jag hade kört bankroll management. Men de kan jag ju inte göra,,, jag måste ju alltid gå upp i nivå. Vet inte varför men måste alltid vinna tillbaka o skapa störe spänning på högre nivå.... de e tråkigt.. ingen har väl ngt tips men roligt o lägga upp en tråd iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det spelar liksom ingen roll hur duktig man är om man har en brist som gör att man inte klarar av det. I ditt fall är de money management. Visst, man kan säkert träna upp det men det gällde ju också den där viljan att hela tiden jaga förlusterna. Inte bra...

 

Det är nog dags att försöka lägga ner helt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl inte så mycket att göra, kan du inte lära dig att köra vettig bankroll management så kan du inte, och då kommer du att förlora till slut, thats it...

 

Försök hitta på något lämpligt straff om du nu kan följa det kanske, annars lägg ner pokern?

 

Och exakt vad är vitsen med att posta en liten utdragarhand? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...