Gå till innehåll

NLHESH 1/2, 5-bord, SvS.


Benny_81

Recommended Posts

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Okey kollar där istället.

 

Det blir nog bäst så. Man bör nog iaf gjort ett par hundra tusen på poker innan man tänker på att börja coacha. Och jag är inte i närheten av att ha gjort några sådana summor.

 

....

 

+11:- efter 1400 givar. Vet inte om jag ska prioritera att nå upp till mitt mål på 1643 givar eller nöja mig med att ha hamnat på plus.

 

Ska ta en Coca Cola promenad och fundera på det. Förhoppningsvis det sista CC-inköpet på väldigt länge. Tänker sluta med CC imorgon och då går jag cold-turkey. Bruka ha sug någon dag sen efter någon vecka som CC-fri brukar läsken smaka dåligt. Men samtidigt är det så lätt att börja om av någon anledning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir nog bäst så. Man bör nog iaf gjort ett par hundra tusen på poker innan man tänker på att börja coacha. Och jag är inte i närheten av att ha gjort några sådana summor.

 

Eller vem vet. Snart är det väl mest misslyckade pokerspelare som blir coacher på samma sätt som många fotbollsspelare som aldrig riktigt räckte till ger sig på tränaryrket 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey kollar där istället.

 

Jag skulle nog föreslå att du börjar kolla på massa videos innan du fixar en coach. Bli medlem på cardrunners, deuces cracked eller pokercampus(Denna är svensk).

Det är mycket billigare än en coach och räcker ganska långt tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle nog föreslå att du börjar kolla på massa videos innan du fixar en coach. Bli medlem på cardrunners, deuces cracked eller pokercampus(Denna är svensk).

Det är mycket billigare än en coach och räcker ganska långt tror jag.

 

Jag borde börja studera mer. Studerar ingen poker öht förutom att jag läser det här forumet. För ett par år sedan läste jag en del böcker.

 

Jag började slänga massa skithänder från blindsen ofta och det gjorde att jag började göra mer pengar. Finns säkert många andra läckor i mitt spel.

 

Här är saker jag utvecklat:

 

1. Gick ner i nivå som passade min rulle.

2. Började må bättre som människa. Slutade skotta.

3. Började slänga händer som AXs, k10o, q10 osv från blindsen när ngn bettat från UTG och alla lagt sig.

4. Börjat stjäla floppen om jag missar, sitter på någon av blindsen, knappen försökt sno före floppen och bara jag är kvar och floppen ser ofarlig ut.

 

Trean och fyran är väl de enda jag kunde läst mig till. Men jag har en känsla av att det finns en hel del läckor jag kan "studera" bort. Har du något tips på en vanlig läcka hos en 1-2 grinder?

 

....

 

Tisdagens spel: 1366 givar, +11:-

 

Var som minst -600 och som mest +400. Trots att jag stekte 3 hamburgare innan jag började grinda så var jag lite hungrig under kvällen. Tror det var därför jag inte var riktigt bra ikväll. Gjorde bl a en del överbet för mkt i fel lägen mot fel spelare.

 

Nya tag imorgon! Då med ännu mer mat i magen. Förkylningen verkar ha släppt lite(fortfarande rejält snuvig) och imorgon blir det träning. Hur som helst en lite längre promenad iaf. Och på torsdag har jag satt upp mig på fotbollsträning på sportcentret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag borde börja studera mer. Studerar ingen poker öht förutom att jag läser det här forumet. För ett par år sedan läste jag en del böcker.

 

Jag började slänga massa skithänder från blindsen ofta och det gjorde att jag började göra mer pengar. Finns säkert många andra läckor i mitt spel.

 

Här är saker jag utvecklat:

 

1. Gick ner i nivå som passade min rulle.

2. Började må bättre som människa. Slutade skotta.

3. Började slänga händer som AXs, k10o, q10 osv från blindsen när ngn bettat från UTG och alla lagt sig.

 

Trean är väl det enda jag kunde läst mig till. Men jag har en känsla av att det finns en hel del läckor jag kan "studera" bort. Har du något tips på en vanlig läcka hos en 1-2 grinder?

....

 

Tisdagens spel: 1366 givar, +11:-

 

Var som minst -600 och som mest +400. Trots att jag stekte 3 hamburgare innan jag började grinda så var jag lite hungrig under kvällen. Tror det var därför jag inte var riktigt bra ikväll. Gjorde bl a en del överbet för mkt.

 

Nya tag imorgon! Då med ännu mer mat i magen.

 

Värdebetta mycket!

Stor del av ens profit kommer ifrån att värdebetta.

Du sa EN läcka men jag lägger till några saker som jag tror är viktiga.

Inte spela för många händer!

Inte spela trött/full/osv.

Tänka mer när man spelar.

Allt detta låter väldigt basic och är det också men det är väldigt lätt att ignorera och det bör man inte göra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värdebetta mycket!

Stor del av ens profit kommer ifrån att värdebetta.

 

In med degen funkar rätt bra mot en dålig motståndare. Men ganska ofta hamnar man ju i ett läge då man spelar mot en vinnande spelare och har/får den bättre handen. Det var nog ganska precis vad som hände mig idag. Jag träffade en del händer mot bra spelare och gick in med degen och de la sig. Hade jag värdebettat istället så hade jag kanske gjort en anständig summa idag.

 

Som jag ser det handlar värdebet om att betta så mycket att man troligen får syn på tex rivern när man vet att man har den bästa handen. Och det är helt klart ett område jag bör jobba på.

 

 

Du sa EN läcka men jag lägger till några saker som jag tror är viktiga.

Inte spela för många händer!

 

Drömmen är ju att spela massvis av händer. Typ 75-100k händer i månaden och göra det bra. Men det kanske är ett omöjligt uppdrag om man samtidigt vill lägga minst 6 timmar per dag på studierna? Jag spelar ju på SvS och kan därmed bara spela 5 bord åt gången.

 

Inte spela trött/full/osv.

 

Jag har mer eller mindre slutat dricka. Gjorde nog pengar de gånger jag spelade berusad. Men det säger sig själv att det inte är någon bra idé i längden... Trött kan också fungera för mig. Men det viktigaste av allt är att inte spela hungrig tycker jag.

 

Tänka mer när man spelar.

 

Mm, ungefär lika fundamentalt som att kämpa för en fotbollsspelare.

 

Allt detta låter väldigt basic och är det också men det är väldigt lätt att ignorera och det bör man inte göra :)

 

Det är bra att få en påminnelse. Men mitt avsaknade av värdebettande är något jag verkligen blev peppad att ta tag i.

 

Så tack för värdebett tipset! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag ser det handlar värdebet om att betta så mycket att man troligen får syn på tex rivern när man vet att man har den bästa handen. Och det är helt klart ett område jag bör jobba på.

 

Jag håller nästan med dig helt här, man måste inte veta att man har bäst hand. Jag tror det ofta är bättre att bet/folda om man är osäker.

 

 

Drömmen är ju att spela massvis av händer. Typ 75-100k händer i månaden och göra det bra. Men det kanske är ett omöjligt uppdrag om man samtidigt vill lägga minst 6 timmar per dag på studierna? Jag spelar ju på SvS och kan därmed bara spela 5 bord åt gången.

Hehe ops, jag formulerade mig visst som en kratta här :P Jag menade att man inte ska ha för hög VPIP och itne antal händer :)

 

 

Jag har mer eller mindre slutat dricka. Gjorde nog pengar de gånger jag spelade berusad. Men det säger sig själv att det inte är någon bra idé i längden... Trött kan också fungera för mig. Men det viktigaste av allt är att inte spela hungrig tycker jag.

 

Du har rätt, att spela hungrig är det sämsta av dom. Ballt om du vinner när du spelar trött/full, det gör inte jag!

 

 

Det är bra att få en påminnelse. Men mitt avsaknade av värdebettande är något jag verkligen blev peppad att ta tag i.

 

Så tack för värdebett tipset! :)

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mat i magen och tvättid klockan 19 och före det ska jag om en sväng på skolan. Men först tänkte ta upp kampen mot nötförsäljande dagtidare.

 

Förlorar jag inga pengar på pokern samtidigt som jag jobbar heltid minst två månader i sommar och dessutom slutar slösa pengar på strunt tänkte jag belöna mig med en sådan här(jag har alltså inte tänkt betala klockan med pokerpengar):

 

omega-speedmaster-3570.50.00_LRG.jpg

 

Fast begagnad då. Kan då få den för 13k istället för 26k som är nypriset. Om jag lessnar på den efter något år kan jag säkert få 10k för den om jag säljer den.

 

Det förutsätter dock 3 saker:

Heltidsjobb minst två månader i sommar.

Ej backa på pokern.

Ej slösa pengar.

 

Kan tyckas konstigt att vilja lägga så mycket pengar på en klocka. Men det är för att jag har tre alternativ:

 

1. Slösa upp pengarna.

2. Spara pengarna.

3. Köpa fina grejor och upplevelser.

 

Jag brukar vanligtvis slösa upp mina pengar på skräp. Så nu tänkte jag satsa på nummer 3 :)

 

Klockan i fråga är en "Omega speedmaster" och har en ganska kul historia. När de behövde en klocka till månlandningen så tog de inte in några anbud från olika klocktillverkare utan provade sig bara fram(andra mindre kommersiella tider..) genom diverse tester på massa klockor. Speedmaster vann testet och sen dess är det den officiella astronautklockan. Har man gjort 50 landskamper för herrlandslaget i fotboll får man också en Omega.

 

Men nu lär varken bli fotbollsproffs eller astronaut(om inte utvecklingen går framåt till den grad att medelklassen kan köpa sig en biljett upp i rymden om några årtionden, det är inte omöjligt) så jag får försöka köpa en bit av mina barndomsdrömmar istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+281 efter dagens första 500 givar.

 

Två intressanta givar mot samma Fi inom loppet av ett par minuter. Anledningen att jag synar hans höjningar före floppen med SC och skräp är att han kämpat tillbaka tidigare när jag försökt stjäla. Från knappen kan jag ganska ofta syna höjningar från blindsen om jag har SC. Att träffa par i treor kan räcka långt om de raisar med A9o för att stjäla tillbaka. Om det är rätt spel eller ej vet jag inte. Dock har jag lugnat ner mig betänkligt med att syna raisar med sc om jag inte sitter på knappen och försökt stjäla potten många gånger.

 

***** Hand 9*****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 21 januari 2009 15:

Britta 37 (Vanlig /Cash Game )

Plats 2: Benny_81 (418.48)

Plats 3: SammaFi (456.13)

Benny_81 lägg LM 1.00

SammaFi lägg SM 2.00

** Giv **

Benny_81 [3h, 5h]

SammaFi [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Benny_81 Höj till 8.00 <-- Stöldförsök.

SammaFi Höj till 20.00 <-- Kanske stöldförsök.

Benny_81 Syna 20.00 <-- Ger mig inte.

*** Flop(Board): *** : [Ek, 7s, 4h]

*** Bet Runda 2 ***

SammaFi Passa

Benny_81 Passa <-- Yes! Gratis kort.

*** Turn(Board): *** : [Ek, 7s, 4h, 9s]

*** Bet Runda 3 ***

SammaFi Satsa 30.00

Benny_81 Syna 30.00 16% chans att träffa stegen. Dvs jag måste vinna minst 187,5:- för att synen ska vara värd. Det här är ett standardspel för mig.

 

*** River(Board): *** : [Ek, 7s, 4h, 9s, 2k]

*** Bet Runda 4 ***

SammaFi Satsa 75.00

Benny_81 Höj till 150.00

SammaFi Syna 150.00

*** Showdown *** : Rake: 9.99 Totalpott: 390.01 <-- Jag vinner nästan vad jag behövde för att synen skulle betala sig. Men massa regs runt bordet skrattar ut mig och kallar mig en idiot. Kanske går jag minus på det här spelet mot bra spelare i längden. Men på 1-2 kan det mycket väl sluta med att Fi hamnar all-in och då betalar sig synen mycket bra. Det finns många som degar in på 1-2.

Benny_81 [3h, 5h] Stege med högsta kort femma Vinst: 390.01

SammaFi Lägger mig Vinst: 0.00

 

 

 

***** Hand 9 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 21 januari 2009 15:

Britta 29 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Benny_81 (425.19)

Plats 2: SammaFi (439.04)

Plats 4: okej? (158.75)

Plats 5: -se7en- (252.26)

Plats 3: Trädgård (299.50)

SammaFi lägg LM 1.00

Trädgård lägg SM 2.00

** Giv **

Benny_81 [10r, 9r]

SammaFi [N/A, N/A]

okej? [N/A, N/A]

-se7en- [N/A, N/A]

Trädgård [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

okej? Lägg

-se7en- Lägg

Benny_81 Höj till 8.00

SammaFi Höj till 21.50

Trädgård Lägg

Benny_81 Syna 21.50

*** Flop(Board): *** : [6s, 9h, 6r]

*** Bet Runda 2 ***

SammaFi Passa

Benny_81 Passa

*** Turn(Board): *** : [6s, 9h, 6r, 6k]

*** Bet Runda 3 ***

SammaFi Satsa 22.50

Benny_81 Syna 22.50

*** River(Board): *** : [6s, 9h, 6r, 6k, 9k]

*** Bet Runda 4 ***

SammaFi Passa

Benny_81 Satsa 37.00 <-- Handen i övrigt kan diskuteras. Men var värdebetet lagom?

SammaFi Syna 37.00

*** Showdown *** : Rake: 4.09 Totalpott: 159.91

Benny_81 [10r, 9r] Kåk Vinst: 159.91

SammaFi Lägger mig Vinst: 0.00

okej? Lägger mig Vinst: 0.00

-se7en- Lägger mig Vinst: 0.00

 

 

...

 

Nåja, ska upp på skolan nu och fixa lite saker. Sen är det grind, tvätt och lite annat som gäller ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand 1 är inte snygg i mina ögon , gillar fkt inte linjen att hoppas på holken för 30 kr i en 43 krs pott eller nåt. När du sedan skriver att det är ett standardspel från din sida så vettefan , och när du nu träffar den så väljer du bara att dubbla han. Reraisa mer.

 

Hand 2 ser normal ut.

 

btw varför vill du inte komma ut med ditt nick för :D? Är måttligt intresserad på vad du nickar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker händerna ser okej ut. Hade dock gärna sett en större raise i hand 1 runt 225 gillar jag.

 

Några kronor till kunde jag verkligen ha mjölkat ut.

 

Hand 1 är inte snygg i mina ögon , gillar fkt inte linjen att hoppas på holken för 30 kr i en 43 krs pott eller nåt. När du sedan skriver att det är ett standardspel från din sida så vettefan , och när du nu träffar den så väljer du bara att dubbla han. Reraisa mer.

 

Jag hade stegdrag inte hålstegdrag. Men du brukar lägga stegdraget i en hand som den där? Eftersom han troligen sitter på något så lär man ju få en slant om man träffar. Tom hela stacken om han är kass.

 

 

btw varför vill du inte komma ut med ditt nick för :D? Är måttligt intresserad på vad du nickar...

 

Håller inte du ditt nick hemligt? :)

 

...

 

Edit: Hoppade över plugget ikväll. Satsar på att få undan grinden och tvätten tidigt istället så jag kommer i säng och kan göra undan plugget på morgonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag hade stegdrag inte hålstegdrag. Men du brukar lägga stegdraget i en hand som den där? Eftersom han troligen sitter på något så lär man ju få en slant om man träffar. Tom hela stacken om han är kass.

 

Håller inte du ditt nick hemligt? :)

 

 

My mistake , såg totalt fel..ah isf äre standard.

 

Nje hemligt äre inte , dom som skickat PM har fått det. "HERO" är bara lite coolare i mina ögon , thats it.:oops::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK :)

 

...

 

500 givar till och ytterliggare +56:- Ligger totalt +337 efter 1k givar idag.

 

En spelare jag har väldigt svårt för satt vid mitt bord idag. Jag visste att jag inte kommer att göra några pengar i längden mot honom, men likväl kändes det roligt att möta en bra spelare. Man tänkte lite "han tror att jag tror att han har" osv. Men det blev dyrt, hade det inte varit för att jag spelat mot honom så hade jag förmodligen legat några hundra plus till. Någon gång kan man gå i klinch mot duktiga spelare för att utvecklas och ha kul. Men i regel strävar jag efter att sky de som pesten!

 

Nåväl, slängde in en tvättmaskin så nu väntar kvällens tredje grindpass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Onsdagens spel: 1801 givar, +1545:-

 

Vill spela mer. Men jag har en del viktiga saker som jag måste ha klart tills imorgon och det är viktigt att jag sköter mitt liv i övrigt för att pokern ska funka. Vaknade klockan 0400 i morse så jag lär sova gott i natt....

 

Hur som hur fortsätter "the run" och mitt flyt håller i sig. Så läxan tills imorgon är:

 

Tålamod, tålamod och fortsätt jobba på att bibehålla mitt fina prefloppspel.

 

Edit: Rullen är btw på ATH.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja då var kvällens angelägenheter ordnade.

 

Bara en sväng till tvättstugan och ta upp tvätten kvar.

 

Känner ingen lust att pokra men jag känner "ansvaret" att nöta på. Men det får jag strunta i. Måste slappa ibland också. Imorgon är en mycket viktig dag fylld av studier, träning och annat viktigt. Hoppas allt går bra och att jag kan grinda ett par tusen givar på em och kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller nästan med dig helt här, man måste inte veta att man har bäst hand. Jag tror det ofta är bättre att bet/folda om man är osäker.

 

Intressant. Det gör jag ALDRIG i stort sett. Förmodligen något jag kan utveckla rejält på 1-2 och mest sannolikt något jag måste utveckla om jag vill göra några nämnvärda pengar högre upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant. Det gör jag ALDRIG i stort sett. Förmodligen något jag kan utveckla rejält på 1-2 och mest sannolikt något jag måste utveckla om jag vill göra några nämnvärda pengar högre upp.

 

Perfekt att träna på när du lirar på 1/2 skulle jag säga, testa lite och du kommer märka hur lätt folk synar. Viktigt att kunna folda också, det är något jag tycker är svårt men du verkar ha bra disciplin :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Perfekt att träna på när du lirar på 1/2 skulle jag säga, testa lite och du kommer märka hur lätt folk synar. Viktigt att kunna folda också, det är något jag tycker är svårt men du verkar ha bra disciplin :)

 

Jag gillar att syna ner potbluffar med mediokra händer på rivern. Men visst, du har intressanta tankegångar och jag ska definitivt fundera och även prova lite så småningom. Det är nog mer eller mindre ett måste om jag ska gå upp som sagt. Det är inte som så att jag känner till fenomenet du pratar om, det är bara det att jag inte ägnat mig åt det själv.

 

hur stor e rullen nu?:shock: :shock:

 

Fina resultat Benny boyboy..

 

säger som föregående talare va ligger The roll på nu?

 

Tack. Jag har haft flyt i år men också bättre preflopp spel. Och sen jag började spela bättre preflopp så har nog resten av spelet blivit mer avslappnat. Fast det återstår att se om det är så när jag får oflyt. Det är då ens spel synas i sömmarna.

 

Rullen är på mellan 30-40k. Min rulle är ju också min ekonomiska buffert. Det är inte så att jag har 10k undansatt utifall något händer i livet. Utan gular jag så har jag bara råd att betala räkningarna och köpa mat..

 

Jag köpte ju en väska för 3k. Syster skulle betala den om jag klarade tentan jag just skrev(eller omtentan). Så där har jag lånat lite pengar från rullen. Jag har också lånat lite pengar från rullen för att leva men jag "får" 12k i januari i studiemedel. Så då kan jag "betala" tillbaka lite till rullen.

 

Så jag återkommer inom någon vecka med exakt hur stor min rulle är :)

 

Men jag har iaf vunnit 11.999:- i januari. Förlorar jag inget resten av månaden så har jag tagit månadsbästa på SvS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt fint månadsresultat! Har du nån aning över hur många händer resultatet är?

 

I handen där du synar 3-bet med 35s skulle jag absolut gjort ett lagom stort bet på floppen om han checkar. Man tar ju potten 3 gånger av 5 där tycker jag, sen får man ofta se rivern gratis om fi synar och man har en potentiell hand. Eller om man tror han sitter på t ex TT så foldar dom ofta på turn om man betar igen. Det är ju fördelen med position, man kan kontrollera potten åt alla håll :)

 

Nej dags för jobb nu! Sitter i bilen, tacka vet jag laptop och 3g-internet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt fint månadsresultat! Har du nån aning över hur många händer resultatet är?

 

Tack! 32.095 givar hittils. Månaden är långt ifrån slut så det kan gå lite hur som helst. Men jag ligger iaf på rekord. Men det krävs nog motrigg och livstilt av episka proportioner om jag ska hamna på minus den här månaden.

 

Det är dock ingen ursäkt för att slappa. Utan det är faster, harder som gäller framöver, varje dag! :)

 

I handen där du synar 3-bet med 35s skulle jag absolut gjort ett lagom stort bet på floppen om han checkar. Man tar ju potten 3 gånger av 5 där tycker jag, sen får man ofta se rivern gratis om fi synar och man har en potentiell hand. Eller om man tror han sitter på t ex TT så foldar dom ofta på turn om man betar igen. Det är ju fördelen med position, man kan kontrollera potten åt alla håll :)

 

Mm, jo. Tack för dina synpunkter. Jag brukar väl spela som du säger ibland men ibland inte. Problemet var kanske(kommer inte riktigt ihåg) att han kunde ha ställt om han träffat ett ess.

 

Nej dags för jobb nu! Sitter i bilen, tacka vet jag laptop och 3g-internet.

 

Teknikens utveckling är enorm. Om utvecklingen och välståndet fortsätter att öka lika mycket som det gjort under vår livstid så tror jag det blir möjligt för en välbärgad medelklass att köpa rymdresor innan vi är pensionärer! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+76:- efter 1.064 givar. Körde de i ett sträck.

 

Gick ju rätt ok men jag var tvungen att kasta bort en massa pengar i en hand. Är inte vrålhungrig men jag kunde ätit bättre under kvällen. Det är allt jag har att skylla på. När man gör ett sådant här idiotiskt spel tappar man verkligen lusten att grinda och borde nog lägga ner för kvällen, jag la iaf ner för stunden. En syn kunde ha varit ok på floppen. Tror han raisat mig någon gång före floppen tidigare, det är allt jag har på Fi. :-(

 

***** Hand 92 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 22 januari 2009 20:

Britta 37 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: zul (124.71)

Plats 4: Benny_81 (603.91)

Plats 5: Fi (422.04)

Plats 2: Gunther (227.43)

Plats 3: dedeeiz (411.66)

Fi lägg LM 1.00

zul lägg SM 2.00

** Giv **

zul [N/A, N/A]

Benny_81 [Kr, Ek]

Fi [N/A, N/A]

Gunther [N/A, N/A]

dedeeiz [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Gunther Lägg

dedeeiz Lägg

Benny_81 Höj till 8.00

Fi Höj till 28.00

zul Lägg

Benny_81 Syna 28.00

*** Flop(Board): *** : [Knh, Eh, 8h]

*** Bet Runda 2 ***

Fi Satsa 46.00

Benny_81 All-in 575.91

Fi All-in 394.04

*** Turn(Board): *** : [Knh, Eh, 8h, 9s]

*** River(Board): *** : [Knh, Eh, 8h, 9s, 10r]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 831.08

zul Lägger mig Vinst: 0.00

Benny_81 [Kr, Ek] Par i ess Vinst: 0.00

Fi [Knk, Knr] Triss i knektar Vinst: 831.08

Gunther Lägger mig Vinst: 0.00

dedeeiz Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...