Gå till innehåll

Funderingar kring trash-talk på pokersajterna?


Vallgrei

Recommended Posts

Har en fundering, är all typ av trash-talk tillåten i chatten vid borden? Eller finns det regler, skrivna eller oskrivna som man bör hålla sig till?

Kan man bli avstängd från klienten om man sitter och kallar nåns morsa för h*ra och dylikt??

 

* RP - QoS *

Krävs nog att någon rapporterar till supporten, och då är det chatten som ryker, inte kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På vissa dåliga siter som t ex Everest kan man få kontot permanent spärrat för det och man får inte ut en cent, hänt flera jag känner.

 

Utan att hävda att detta gäller de du känner men av de jag har hört som fått kontot spärrat pga chatten så beror det på att de berättat om sina kort till polare innan handen är färdigspelad - vilket är fusk och skall innebära frysnin gav konto och pengar.

 

/da

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag multitablar och har oftast chattfunktionen avstängd men en gång då jag var newb på Expekt lyckades jag få en annan spelares chattfunktion avstängd. Han hånade sina motspelare efter nästan varje hand men avgörande var nog att han just kommenterde handen samtidigt som han spelade den. "I've got AK, fold you bastard!" Ett säkert sätt att få chatten borttagen ,...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en fundering, är all typ av trash-talk tillåten i chatten vid borden? Eller finns det regler, skrivna eller oskrivna som man bör hålla sig till?

Kan man bli avstängd från klienten om man sitter och kallar nåns morsa för h*ra och dylikt??

 

* RP - QoS *

 

Jag har hittat några ord på partynätverket som inte censureras, som till exempel ho och suck. Med hjälp av dessa bland annat lyckas jag ständigt hålla mig avstängd från chatten i något/några skins samtidigt. Är ganska kul att håna folk för dåligt spel när man precis har dragit ut dem som fet dog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag måste nog erkänna att jag ibland kan trash talka, men om man siter på ett tight bord o alla tror att man e as full eller något i den stilen så kan man fan få mycket ur poter som man annars inte skulle få lika mycket ur.

 

det är fult och osportsligt, men det är roligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...