Gå till innehåll

Sajt: Svenska Spel...Safari förstör mitt liv!!!


Himmler

Recommended Posts

Installerade nyligen Safari browser på min dator av någon anledning. Men svs har inte stöd för den browsern. Så nu kan jag inte se HH på svs, och inte heller fylla på spelkortet via klienten. Så fort jag försöker med något av det så öppnas istället Frontpage.

Någon som har samma problem eller varit med om liknande händelser?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installerade nyligen Safari browser på min dator av någon anledning. Men svs har inte stöd för den browsern. Så nu kan jag inte se HH på svs, och inte heller fylla på spelkortet via klienten. Så fort jag försöker med något av det så öppnas istället Frontpage.

Någon som har samma problem eller varit med om liknande händelser?

 

Är väl inte så svårt att även installera IE eller Firefox också, trivs du med Safari behåller du den och använder endast IE eller Firefox till HH och spelkortet. Annars, avinstalllera Safari.

 

Var det svårare än så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har tre inlägg varav två är dubbelposter samtidigt som du bryter mot postningsreglerna.

 

Lägg där till ett nick som får en att tänka på en känd nazist.

 

Som upplagt för att du kommer få hjälp!

 

Skulle bli himmlen men jag var lite trött när jag skapade kontot, och dubbelpostningen var inte heller medvetet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl inte så svårt att även installera IE eller Firefox också, trivs du med Safari behåller du den och använder endast IE eller Firefox till HH och spelkortet. Annars, avinstalllera Safari.

 

Var det svårare än så?

 

Jag trivdes inte med safari eftersom klienten började strula som sagt så fort jag installerade Safari. Och det hjälpte inte heller med avinstallation. Vid uppstart av HH och "Fyll på spelkonto" så öppnas numera frontpage istället...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl inte så svårt att även installera IE eller Firefox också, trivs du med Safari behåller du den och använder endast IE eller Firefox till HH och spelkortet. Annars, avinstalllera Safari.

 

Var det svårare än så?

 

Jag trivs med både firefox och xplorer. Men avinstallation av Safari hjälpte inte, istället öppnas frontpage vid uppstart av HH och "Fyll på spelkonto"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...