Gå till innehåll

High5Action - dedikerad support till forumet!


High5ActionSupport

Recommended Posts

Hej,

 

Vi är otroligt glada att få tillgång till en egen grupp här på poker.se/pokerforum.nu. I samband med att forumrankingstävlingarna drar igång nu till helgen på vår sajt har vi fått chansen att visa vad vi går för, supportmässigt sätt:

 

Vardagar ska vi titta till den här gruppen minst en gång varje dag, och svara på frågor.

Helger ska vi försöka att kolla en gång om dagen, men är det för bra väder kan det hända att vi dricker öl i stället.

 

Om vi någon gång är bortresta båda två som kommer ha ansvar här (Jag Christer och min kollega Christoffer) så kommer vi att säga till i förväg.

 

Som ni kanske vet så är High5Action en av de få sajterna som har förmånen att få vara uppkopplad på lagpokernätverket. Vi har alltså tillgång till två nätverk, dels Entraction (B2B) där allt cashgamespel och alla "vanliga" tävlingar spelas, och dels TeamActionPokernätet (lagpokernätet) där man föga förvånande spelar lagpoker.

 

Vi har delat upp ansvarsområdet lite: Har du frågor angående lagpokern, så är det i första hand jag som kommer svara. Om du har frågor om Entractionnätet så är det min kollega som har huvudansvaret, även om vi säkert kommer klampa in på varandras områden ganska friskt.

 

Ni kan alltid skicka PM till oss om ni känner för det, eller som sagt ställa era frågor till oss här i vår grupp.

 

High5 på er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...