Gå till innehåll

SAJT: 24hPoker.com


devalanteriel

Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jag har uppenbarligen missat något… Har med ojämna mellanrum gått in här för att se t.ex. om 24hpoker (mot förmodan) skulle säga något om sin nya VIP-shop. Nu hittar jag inte ens tråden och devalanteriel säger att ”24h-gruppen håller på att släckas”.

 

Har annars varit rätt nöjd med 24hpoker, främst kanske för det värde som fanns i de forumturneringar som de var med i (tack för X-box och EM-biljetter…).

 

Kan någon upplysa mig om vad som händer? Varför finns ingen 24hpoker-tråd? Vad menas med att de ”håller på att släckas”?

 

Ber om ursäkt om jag missat någon uppenbar information.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vad menas med att de ”håller på att släckas”?

 

t.ex. om 24hpoker (mot förmodan) skulle säga något om sin nya VIP-shop.
Ett av kraven att få ha en forumgrupp är att sajten sköter denna supportkanal, vilket inte 24h (eller Paradise) gjorde, och därför togs gruppen bort.

 

Sajterna som har grupp på forumet ska svara på frågor från användarna, även om de är "jobbiga". Om man inte kan ha en support via forumet, så kan man inte heller ha en grupp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för informationen. En anledning (vid sidan av många andra) till att jag är med i pf.nu är att jag ser pf som en kraft som hjälper både mig som individuell pokerspelare (t.ex. genom alla handanalyser mm) och oss små nätspelare. Det kan vara från att påverka pokerförbundet och myndigheter till att styra pokerrummen i en bra riktning. Att utesluta ett pokerrum som missköter sina ”åtaganden” mot oss på pf är därför något som jag applåderar.

 

När det gäller 24hpoker så har jag själv bara positiva erfarenheter av pokerrummet som sådant. Jag tycker även att de varit mycket generösa med erbjudanden till våra forumturneringar. De har misslyckats att starta om sin VIP-shop. Sen är det möjligt att de inte svarat på frågor i den utsträckning som de borde (här har jag inte följt med i debatten - och nu kan jag inte det).

 

Det jag efterfrågar är någon form av öppenhet kring ett sådant här beslut. Jag är medveten om att pf.nu och poker.se inte är någon demokratisk organisation där man röstar om sådant som att utesluta en medlem eller plocka bort en tråd. Att helt radera en hel tråd som denna utan tydliga förklaringar tycker jag dock är fel. Lås tråden och låt de schavottera med sin bristfälliga respons på våra frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24h hade inte en tråd, de hade en grupp med en massa trådar i. 24h har fortfarande kvar sin "officiell sajtrepresentantstatus" och den här tråden, förhoppningsvis så kommer de in och svarar på era frågor i större utsträckning än de gjorde tidigare (signikativt är kanske att det tog 10 dagar innan de ens upptäckte att deras grupp var borta, och då hade de inte varit inloggade på en vecka innan).

 

Jag har också mycket bra och positiva erfarenheter av 24h. Entractionnätet är ju där jag "föddes" som nätpokerspelare, och jag har bara positiva erfarenheter av 24h och Martinspoker (de är ju sammanslagna nu) sedan gammalt).

 

De är med andra ord inte uteslutna på något sätt, de har sin fulla rätt att husera här i sajttråden. Vilket jag hoppas och tror att de kommer att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Tio pokerspelare kommer att få sina pokerdrömmar uppfyllda, vi startar nu Experience Life as a Poker Pro™ - Season 5!

 

Efter fyra succésäsonger har du nu chansen att bli en del Team 24hPoker under den 5e säsongen av Experience Life as a Poker Pro™. Denna säsong utökar vi teamet till 10 spelare som alla spelar tre EPT main events med buy-in, resor, hotell och €900 i fickpengar. Du behäller även 50% av dina vinster.

 

Det tre EPT turneringarna spelas i Köpenhamn, Dortmund och San Remo, datum kommer senare. Experience Life as a Poker Pro™ ger alla spelare låg- som högspelande chansen att leva livet som ett pokerproffs, sköna miljöer och städer samt en frikostig middag innan turneringen startar i varje stad. Våra teamkaptener är Per Hildebrand och Martin de Knijff. Starta 2009 i bästa pokerstil tag din plats i Experience Life as a Poker Pro™.

 

Så här gör du för att ta din plats i Experience Life as a Poker Pro™.

 

Experience Life as a Poker Pro™ ger dig två alternativ:

 

Alternativ 1

Tag del i ELAAPP™ VIP Point Race mellan 1 oktober och 15 januari. De spelare som kommer topp 2 i VIP-racet blir automatiskt medlemmar i Team Experience Life as a Poker Pro™ för hela säsong 5.

 

Alternativ 2

Tag del i ELAAPP™ VIP Point Race mellan 1 oktober och 15 januari. Du är kvalificerad för ELAAPP slutspel om du under perioden spelar ihop 8.000VIP. Efter det starar vårt ELAAPP™-slutspel som består av en turnering om dagen i 14 dagar. De som placeras på plats ett till åtta efter att alla turneringar är spelade vinner sin plats i Team Experience Life as a Poker Pro™ Season 5. En ny funktion detta år är att för varje 1.000VIP utöver de 8.000VIP du spelar ihop får du 200 mer i chips i varje turnering!

 

De 12 första turneringsdagarna av ELAAPP™-slutspelet har 5.000 i startchips med 15 minuters perioder. De sista två turneringarna har 10.000 i startchips och 20 minuters perioder. Du tar givetvis med dig de extra chips du spelat ihop under VIP-race-perioden till din dagliga startstack. Din placering i respektive dagturnering i ELAAPP™-slutspelet ger dig rankingpoäng som förs in på ELAAPP™-slutspelets Leaderboard. De två sista turneringarna ger dig dubbla rankingpoäng. De åtta vinnarna kontaktas personligen av vår personal för mer information.

 

Vad är nytt?

I år är det 10 ELAAPP™-paket istället för föregående åtta ELAAPP™-paket.

Du kan ta med dig extra chips till din startstack om du spelar in mer 8.000 VIP under perioden 1 oktober till 15 januari. 200 mer i startstack för varje 1000VIP utöver de 8.000VIP.

2st ELAAPP™ Paket i VIP-Race mellan Oktober 1 - Januari 15.

 

 

 

Fullständiga regler hittar du från 24hPoker`s hemsida.

 

 

Hälsningar,

24hPoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tio pokerspelare kommer att få sina pokerdrömmar uppfyllda, vi startar nu Experience Life as a Poker Pro™ - Season 5!

 

Efter fyra succésäsonger har du nu chansen att bli en del Team 24hPoker under den 5e säsongen av Experience Life as a Poker Pro™. Denna säsong utökar vi teamet till 10 spelare som alla spelar tre EPT main events med buy-in, resor, hotell och €900 i fickpengar. Du behäller även 50% av dina vinster.

 

Det tre EPT turneringarna spelas i Köpenhamn, Dortmund och San Remo, datum kommer senare. Experience Life as a Poker Pro™ ger alla spelare låg- som högspelande chansen att leva livet som ett pokerproffs, sköna miljöer och städer samt en frikostig middag innan turneringen startar i varje stad. Våra teamkaptener är Per Hildebrand och Martin de Knijff. Starta 2009 i bästa pokerstil tag din plats i Experience Life as a Poker Pro™.

 

Så här gör du för att ta din plats i Experience Life as a Poker Pro™.

 

Experience Life as a Poker Pro™ ger dig två alternativ:

 

Alternativ 1

Tag del i ELAAPP™ VIP Point Race mellan 1 oktober och 15 januari. De spelare som kommer topp 2 i VIP-racet blir automatiskt medlemmar i Team Experience Life as a Poker Pro™ för hela säsong 5.

 

Alternativ 2

Tag del i ELAAPP™ VIP Point Race mellan 1 oktober och 15 januari. Du är kvalificerad för ELAAPP slutspel om du under perioden spelar ihop 8.000VIP. Efter det starar vårt ELAAPP™-slutspel som består av en turnering om dagen i 14 dagar. De som placeras på plats ett till åtta efter att alla turneringar är spelade vinner sin plats i Team Experience Life as a Poker Pro™ Season 5. En ny funktion detta år är att för varje 1.000VIP utöver de 8.000VIP du spelar ihop får du 200 mer i chips i varje turnering!

 

De 12 första turneringsdagarna av ELAAPP™-slutspelet har 5.000 i startchips med 15 minuters perioder. De sista två turneringarna har 10.000 i startchips och 20 minuters perioder. Du tar givetvis med dig de extra chips du spelat ihop under VIP-race-perioden till din dagliga startstack. Din placering i respektive dagturnering i ELAAPP™-slutspelet ger dig rankingpoäng som förs in på ELAAPP™-slutspelets Leaderboard. De två sista turneringarna ger dig dubbla rankingpoäng. De åtta vinnarna kontaktas personligen av vår personal för mer information.

 

Vad är nytt?

I år är det 10 ELAAPP™-paket istället för föregående åtta ELAAPP™-paket.

Du kan ta med dig extra chips till din startstack om du spelar in mer 8.000 VIP under perioden 1 oktober till 15 januari. 200 mer i startstack för varje 1000VIP utöver de 8.000VIP.

2st ELAAPP™ Paket i VIP-Race mellan Oktober 1 - Januari 15.

 

 

 

Fullständiga regler hittar du från 24hPoker`s hemsida.

 

 

Hälsningar,

24hPoker.com

 

Du hade inte tänkt komma in lite oftare och svara på frågor istället för att bara promota? Är så jävla less på 24h som blivit så extremt oseriösa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några frågor till Sajtrepresentanten (eller den som anser sig kunna svara såklart)

 

1) ELAAP-slutspelet, om man kvalar in (fixar 8000VIP) är dessa turneringar då gratis eller måste man även köpa in sig i dessa och hur mycket kostar det i så fall?

 

2) Var det ett likadant slutspel föregående gång och hur många mellan tummen och pekfingret deltog i det?

 

3) Hur lång tid på ett ungefär tar det för en low-limitspelare som kanske lirar högst på $0,25/0,5 och ett bord i taget att samla ihop dessa 8000p

 

4) Om man kvalar in men inte skaffar sig så många poäng mer än 8000, har man någon vettig chans i slutspelet mot alla som skaffat sig bra mycket mer poäng än 8000 och därmed får stora markerförsprång? Dubbelt så många poäng ger ju iofs "bara" 1600 mer marker men jag har ingen aning om hur många som kan tänkas komma upp i gigantiskt många VIP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade inte tänkt komma in lite oftare och svara på frågor istället för att bara promota? Är så jävla less på 24h som blivit så extremt oseriösa.

 

 

 

+1

 

Över en vecka sen detta skrevs å ingen representant som kommenterar än. borde inte ens få ha denna tråd om dom bara promotar och inte svarar på frågor från dom som betalar deras lön.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Den eminenta supporten har inte lyckats bemöda sig med ett svar på mina frågor som jag hade här i tråden som jag mailade för snart två veckor sedan. Det är ganska bra jobbat. Nu skiter jag i vad det är för svar eftersom jag lagt ner racet i princip innan jag började det. Men det är ändå löjligt dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hej!

 

Först vill 24hPoker be om ursäkt att inte har varit aktiv på pokerforum.nu.

Från och med November 7 (idag) kommer 24hPoker att ha sajtrepresentant aktiv på vardagar mellan 9:00-17:00. Övriga tider och helger besvarar support@24hpoker.com till era frågor.

 

 

Nedan försenade svar till frågor i tråden:

 

1) ELAAP-slutspelet, om man kvalar in (fixar 8000VIP) är dessa turneringar då gratis eller måste man även köpa in sig i dessa och hur mycket kostar det i så fall?

SVAR: När du har tjänat in 8.000 VIP poäng så deltar du i 14 dagars ranking turneringar gratis. För alla som tjänat in 8.000 VIP poäng är dessa ranking turneringar frirullar.

 

2) Var det ett likadant slutspel föregående gång och hur många mellan tummen och pekfingret deltog i det?

SVAR: Slutspelet var likadan, dock poäng tabellen har blivit ändrats för pågående säsong så att gap mellan placeringar är mindre. Under ELAAPP säsong 4 deltog ungefär 150 spelare till ranking turnerings serien.

 

3) Hur lång tid på ett ungefär tar det för en low-limitspelare som kanske lirar högst på $0,25/0,5 och ett bord i taget att samla ihop dessa 8000p

SVAR: Detta är en fråga vi kan tyvärr inte svara på, utan detta är mycket individuellt beroende på spelstilen du har.

 

4) Om man kvalar in men inte skaffar sig så många poäng mer än 8000, har man någon vettig chans i slutspelet mot alla som skaffat sig bra mycket mer poäng än 8000 och därmed får stora markerförsprång? Dubbelt så många poäng ger ju iofs "bara" 1600 mer marker men jag har ingen aning om hur många som kan tänkas komma upp i gigantiskt många VIP

SVAR: Ja, man har mycket vettig chans =)

 

 

Mvh,

24hPoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att få ett livstecken från 24h. Men det måste väl gå att göra en ungefärlig uppskattning på hur lång tid det skulle ta för en låglimitspelare att få ihop poängen.

 

/En till som undrar

 

Det är väldigt svårt att säga hur lång tid det tar att spela ihop 8000 VIP poäng. Hur lång tid det tar beror naturligtvis på hur många bord du spelar samtidigt, hur många timmar om dagen du spelar etc.

 

Skulle jag göra en kvalificerad gissning så skulle jag tro att en low-limit spelare som spelar regelbundet klarar av att tjäna i hop poängen på ungefär 1,5-2 månader.

 

Hur snabbt det går att tjäna ihop poängen är dock väldigt individuellt och jag är övertygad om att det finns spelare på de lägre nivåerna som skulle kunna tjäna in VIP-poängen på 1 månad samtidigt som det finns de som behöver lite längre tid på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Nu kommer 24hpoker vara inloggad mellan klockan 09:00 - >17:00 Måndagar - Fredagar här inne på Pokerforum.nu, under helgerna så kommer bemanningen vara lägre men kommer kollas av varje dag.

Nu besvarar dina frågor direkt när vi ser att du har skrivit något. Har ni inte observerat så har vi även en supportlinje där alla spelare är välkommen att ringa in och fråga oss om frågor som berör ditt 24h-konto. Den linjen är öppen mellan Måndag - Fredag 09:00 - 17:00

 

Telefonnumret 08-519 702 21

 

Ni kan även skicka privat PM till oss då vi har mailboxen öppen för att se om något brev dyker in.

Genom den här bevakningen så kommer ni alltid att ha svar i från oss direkt när ni skriver in något till oss.

 

Bästa hälsningar,

Team 24hpoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...