Gå till innehåll

FTP blåste mig på $300 nyss!


Soni

Recommended Posts

Jag har varit reggad där länge men inte varit aktiv, och när jag nyss satt in $300 och ska logga in på klienten igen, så står det att mitt användarnamn eller lösenord är ogiltigt!! Finns det någon annan som blivit blåst av den jävla skitklienten?!?!?!?

 

LOL

 

FTP drar nog in 300$ i rake på en micro sekund så givet dom scammar dig på 300.

 

gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Riktigt så illa som 24 veckor är det nog inte.

 

Den pop-up som du får när du försöker logga in bör tala om för dig vart du ska vända dig för att få svar på din fråga.

 

Eftersom jag/vi inte svarar på kontospecifika frågor här på forumet så kan jag inte säga exakt vad som hänt med ditt konto. Jag tänker heller inte spekulera i vad som kan ha hänt.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Riktigt så illa som 24 veckor är det nog inte.

 

Den pop-up som du får när du försöker logga in bör tala om för dig vart du ska vända dig för att få svar på din fråga.

 

Eftersom jag/vi inte svarar på kontospecifika frågor här på forumet så kan jag inte säga exakt vad som hänt med ditt konto. Jag tänker heller inte spekulera i vad som kan ha hänt.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

 

 

jo jag har skickat ett mail till dom men domharju inte svarat=) tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Servercrash, typ 15000 spelare online + FTOPS, de lär ha några andra mail att läsa med..

 

så om jag hade reggat till en turnering i FTOPS då?, och ska logga in strax innan den börjar, och kommer då inte in pga att det är för många som spelar?? då har jag ju förlorat tusenlappar för ingenting eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att deras support kan vara riktigt seg ibland på svara mailfrågor.

I vanliga fall tar det väl runt 1-5timmar typ. Ibland hela dagar.

Men jag tror som sagt att du kommer få tillbaks alla pengar, det är säkert någon säkerhetsgrej de vill kolla först.

När du fått svar från supporten hittar ni säkert en lösning, så det borde inte vara någon fara med dina 300$.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att deras support kan vara riktigt seg ibland på svara mailfrågor.

I vanliga fall tar det väl runt 1-5timmar typ. Ibland hela dagar.

Men jag tror som sagt att du kommer få tillbaks alla pengar, det är säkert någon säkerhetsgrej de vill kolla först.

När du fått svar från supporten hittar ni säkert en lösning, så det borde inte vara någon fara med dina 300$.

 

Jo, jag fick ett svar, där jag skulleskicka ID och nån bank grej?? Id:t var inga problematt fixa men att jag ska skicka nån kopia av nått bankpapper som bevisar att det är mitt visakonto fattar jag inte:shock: Är det någon annan här som har varit tvungen att göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag fick ett svar, där jag skulleskicka ID och nån bank grej?? Id:t var inga problematt fixa men att jag ska skicka nån kopia av nått bankpapper som bevisar att det är mitt visakonto fattar jag inte:shock: Är det någon annan här som har varit tvungen att göra det?

 

Du är den första i världshistorien som måste göra det tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, tack=), skickade en kopia på mitt ID nyss, suddade ut de4 sista siffrorna.. hoppas dom blir nöjda annars vet jag fan vad jag ska göra, vill ju bara logga in så att jag kan spela:S trodde inte att det skulle va så mycket tjafs på FullTilt..

 

Pokerstars är nog den bästa klienten ändå=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...