Gå till innehåll

Australien grind, vinter -08


Fribbe85

Recommended Posts

Men vad fan hade du förväntat dig? Du har en nätdejtinghotmail(du sa faktiskt nätdejting) utan anledning och ljuger om ditt namn, för mig bl.a då jag fick reda på att du inte hette det av Simon. Du kan ju inte förvänta dig att du ska få en plats då. Omöjligt att ta dig seriöst.

 

 

Bjorn,

 

allt du behövde säga var bara ett nej. Jag anmälde mig till dig, sa att jag var seriöst intresserade och att du skulle hålla mig uppdaterad, du sa ja till allt.

 

Jag sa också att jag ville hålla mig anonym tills resan var konkret bestämd. Och ja jag är paranoid med all rätt tycker jag.

 

Jag tycker bara att det är ohyffsat av dig att bara ignorera en efter det.

 

Varför du försöker måla ut mig som en kontokapande pajjas förstår jag inte vitsen med. Jag förstår ju att du bara försökte vara lustig först men det är inte så andra kan uppfatta dig.

 

 

Hursomhelst så har jag och DL börjat skissa på en resa från scratch nu. Ni andra som blev över och är intresserade får gärna höra av er.

 

edit: Jag har förövrigt aldrig lyckats komma i kontakt med Simon. Jag har aldrig talat/chattat med honom öht.

 

Den andra personen jag hade en kort konversation med var fribbe som verkar vara en skön snubbe.

 

Varför drar du citat out of context för att visa att man är en pajjas? varför lägger du ner tid på det öht i den allmänna tråden?

 

Vad är felet med dig människa?

 

ett kort pm som sa att jag inte kom med hade löst allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bjorn,

 

allt du behövde säga var bara ett nej. Jag anmälde mig till dig, sa att jag var seriöst intresserade och att du skulle hålla mig uppdaterad, du sa ja till allt.

 

Jag sa också att jag ville hålla mig anonym tills resan var konkret bestämd. Och ja jag är paranoid med all rätt tycker jag.

 

Jag tycker bara att det är ohyffsat av dig att bara ignorera en efter det.

 

Varför du försöker måla ut mig som en kontokapande pajjas förstår jag inte vitsen med. Jag förstår ju att du bara försökte vara lustig först men det är inte så andra kan uppfatta dig.

 

 

Hursomhelst så har jag och DL börjat skissa på en resa från scratch nu. Ni andra som blev över och är intresserade får gärna höra av er.

 

edit: Jag har förövrigt aldrig lyckats komma i kontakt med Simon. Jag har aldrig talat/chattat med honom öht.

 

Den andra personen jag hade en kort konversation med var fribbe som verkar vara en skön snubbe.

 

Varför drar du citat out of context för att visa att man är en pajjas? varför lägger du ner tid på det öht i den allmänna tråden?

 

Vad är felet med dig människa?

 

ett kort pm som sa att jag inte kom med hade löst allt.

 

Att du inte fattar själv hur vi ska kunna ta dig seriöst är ju märkligt. Visst hade jag kunnat det men det kändes som att det var något lurt ju och det fanns folk ju massor med andra som var sugna.

 

Som sagt var det ett skämt och jag bryr mig inte ett piss egentligen. Inget agg eller något mot dig, ser fram emot att träffa dig därnere, haha :)

 

Lyckad helg i Stockholm grabbar föressten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att du inte fattar själv hur vi ska kunna ta dig seriöst är ju märkligt. Visst hade jag kunnat det men det kändes som att det var något lurt ju och det fanns folk ju massor med andra som var sugna.

 

Som sagt var det ett skämt och jag bryr mig inte ett piss egentligen. Inget agg eller något mot dig, ser fram emot att träffa dig därnere, haha :)

 

Lyckad helg i Stockholm grabbar föressten :)

 

Det var det definitivt, det här kommer att bli fett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att du inte fattar själv hur vi ska kunna ta dig seriöst är ju märkligt. Visst hade jag kunnat det men det kändes som att det var något lurt ju och det fanns folk ju massor med andra som var sugna.

 

Som sagt var det ett skämt och jag bryr mig inte ett piss egentligen. Inget agg eller något mot dig, ser fram emot att träffa dig därnere, haha :)

 

Lyckad helg i Stockholm grabbar föressten :)

 

jag tror(hoppas) inte att du menade illa. Jag har inget emot att du inte tog mig på allvar eller att ni hittat personer som ni anser passade bättre in. jag bryr mig inte så hårt att du ignorerat eller bara inte orkat svara.

 

det som inte är ok är att du hänger ut en som en oseriös person i den allmänna tråden. Jag ska nu föröka få ihop en grupp med _seriösa_ personer och du gör inte min uppgift lättare med ditt utspel.

 

du kom med ett svårtolkat skämt vilket kändes onödigt i en allmän tråd, sedan säger du som försvar något i stil med "vad förväntar du dig av mig då du ändå är en pajjas".

 

hade varit skönt om du kunde förtydliga för alla att det enda jag egentligen gjorde var att intresseanmäla mig till dig och att jag bara ville vara anonym tills planerna blev mer konkreta. (jag _ljög_ inte om mitt namn, jag försökte inte kapa ditt konto osv)

 

som sagt jag tror inte att du menade något illa men det känns bara felspelat på alla gator av dig. du sa tom att allt lät bra sen har jag inte hört något av dig tills dramat började i tråden.

 

glad också att er träff gick väl. hoppas att ni trivs ihop nu och utvecklar ert spel tillsammans.

 

ska nu försöka göra allt jag kan för att få ihop en skön grupp så man träffar er därnere.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ifall vi kan lämna terrorist historien bakom oss,

 

Har ni nu bestämt var ni ska bo?

 

hur "centralt" blev det isf och vad kommer kostnaden att ligga på?

 

pma gärna om ni har lista på olika boenden/pris-listor också.

 

all info uppskattas

 

peace

 

Bestämt helt har vi inte. Men allt jag fått höra är att Manly beach kickar Bondi på alla punkter.

 

Det vi mer eller mindre bestämde var att det blir bättre om vi inte bokar boendet hemmifrån utan åker ner. Bor i bungalow på manly och letar runt tills vi hittar det boendet vi alla trivs bra med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bestämt helt har vi inte. Men allt jag fått höra är att Manly beach kickar Bondi på alla punkter.

 

Det vi mer eller mindre bestämde var att det blir bättre om vi inte bokar boendet hemmifrån utan åker ner. Bor i bungalow på manly och letar runt tills vi hittar det boendet vi alla trivs bra med.

 

det låter som ett viktigt kort som blir osäkert? Eller är det så pass enkelt att skaffa boende där nere?

 

Det är väl minst någon månad innan man får huset sen man skrivit på konraktet i vanliga fall? eller är jag ute och cyklar?

 

 

Ni har inte gjort en "preference" lista och kontaktat mäklar om när husen blir lediga osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså herregud ge upp :D. Grabbarna vill bara åka till australien och ha kul, sen vem som får följa med eller inte? WHO CARES? köp din egen biljett, fixa boende och festa samt ha kul. Grabbarna säger ju själva att dem kan träffa folk där nere, jag skickade ett pm och har inte fått svar, jag åker med mina polare och skulle gärna kunna träffa grabbarna där nere och grinda/festa för skojs skull. Alltid kul med pokerkompisar och dem skulle säkert gå med på det. Men inte sitter jag och gråter över att jag inte fått svar på pm?

 

Ni som blivit nekade, joina ihop er och fixa ett hus i närheten? inte svårare än det :D. LÄNGTAR! åker 20 november :D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså herregud ge upp :D. Grabbarna vill bara åka till australien och ha kul, sen vem som får följa med eller inte? WHO CARES? köp din egen biljett, fixa boende och festa samt ha kul. Grabbarna säger ju själva att dem kan träffa folk där nere, jag skickade ett pm och har inte fått svar, jag åker med mina polare och skulle gärna kunna träffa grabbarna där nere och grinda/festa för skojs skull. Alltid kul med pokerkompisar och dem skulle säkert gå med på det. Men inte sitter jag och gråter över att jag inte fått svar på pm?

 

Ni som blivit nekade, joina ihop er och fixa ett hus i närheten? inte svårare än det :D. LÄNGTAR! åker 20 november :D.

 

läs om, läs rätt?

 

sen kan jag hålla med om att det ser lite pinsamt ut att jag är överaktiv i tråden. men det har nog mest att göra med att svs har max 5 bord tillåtna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, han får ju jobba på den rätta blicken! Du vet att jag har gratis skola Simon!

 

 

 

+1. Du får tänka innan du pratar!

 

Hahhaha din blick säger mer än tusen ord :) Prata först tänka sen vare inte så?

 

Till Pokerminator: Du har din uppfattning och jag har min så det är lika bra att släppa allting redan nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var en riktigt bra helg!!!

Ser fram extramycket inför resan nu än tidigare.

 

 

Kan bli jobbigt i längden att Simon ger ut såna gayvibbar på krogen.

Va fan! Det var hemskt. "Jag bjuder dig på en dricka nu".. Så kommer en Apletini. Hade glömt att vi snackade om det. Haha det var skoj iaf=D

 

 

Ja, han får ju jobba på den rätta blicken! Du vet att jag har gratis skola Simon!

Jens, jag börjar ta lektioner direkt vi kommer ner till aussie!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...