Gå till innehåll

Erfarenheter av Primas 1000 freerolls?


Eddie88

Recommended Posts

Tycker det är ett skämt nu med blinds som går upp så snabbt, blir som bingolotto. Jag var tvungen att gå all in över 25 gånger och slutade till slut på 90 plats av 12000 deltagande tror jag. Men hur ska man kunna spela poker- nån som har liknande erfarenheter. Det är inte första gången jag åker ut bland dem sista hundra på dessa freerools pga av blindsen. Vill höra era erfarenheter.

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blindsen är väl inte det som är mest jobbiga.

12 000 deltagare om 1000 dollar känns som ett skämt.

Om du gillar freerolls kan jag tipsa om en sida som listar freerolls från massa sidor.

 

Vill dock inte skriva adressen här för det anses som reklam tror jag

PM:a mig om du vill ha den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är ett skämt nu med blinds som går upp så snabbt, blir som bingolotto. Jag var tvungen att gå all in över 25 gånger och slutade till slut på 90 plats av 12000 deltagande tror jag. Men hur ska man kunna spela poker- nån som har liknande erfarenheter. Det är inte första gången jag åker ut bland dem sista hundra på dessa freerools pga av blindsen. Vill höra era erfarenheter.

 

Bra gjort att gå all in 25 gånger utan att förlora, synd bara att det inte gick vägen den 26:e gången :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...