Gå till innehåll

Dealt metoden uppdatering


sentenced

Recommended Posts

Skulle vilja veta vilka nätverk som använder sig av dealt metoden numera, fick just veta att ipoker gått över till contributed som tex ultimate bet prima etc. Jag vet att Full Tilt använder sig av dealt och jag tror att även crypto fortfarande gör det men jag är lite osäker så alla svar uppskattas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja jag vet inte detta var svaret jag fick:

 

"Dear Player, According to NoIQ they use the contributed method to calculate rakeback and never deduct any fees from rake/rakeback."

 

Så om dom inte har något bra svar på detta på denna STORA rb sida så är det ju inte värt att fortsätta på ipoker för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Troligast är nog att supporten helt enkelt inte vet vad dom pratar om.

Om detta skulle vara sant så är det extremt stort och alla tusentals racegrinders förlorar extremt mycket pengar helt plötsligt.

 

Hoppas att det är sant kanske man kan komma tillbaka till siten om grinderserna förvinner..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan lugna alla för detta var det senaste svaret jag fick:

 

We have been told by NoiQ support that they use Contributed method, however I just checked with another CS representative and was informed that it is in fact Dealt method.

 

I apologize for the misinformation.

 

:( då blir det inget spel på den siten ännu då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...