Gå till innehåll

Får man ha vilket nick som helst?


sulla

Recommended Posts

Har sett en del tveksamma nick på en del sidor,men frågan är kan man heta vad som helst? Har svårt att se att typ hitler skulle gå igenom, men var går gränsen till för vad som kan väcka anstöt?

 

Vet bara att en polare till mig som ville nicka "rövhål" på svs inte fick igenom det, de autokorrigerade det till rovhal.. Smidigt svs..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet bara att en polare till mig som ville nicka "rövhål" på svs inte fick igenom det, de autokorrigerade det till rovhal.. Smidigt svs..

 

LOL

 

...lite kul. Min bror fick sitt nick RövKnullad godkänt på svs när den typ startade upp, men när han en dag loggade in så var nicket helt plötsligt RovUll (inte helt säker på det nya namnet men något liknande).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL

 

...lite kul. Min bror fick sitt nick RövKnullad godkänt på svs när den typ startade upp, men när han en dag loggade in så var nicket helt plötsligt RovUll (inte helt säker på det nya namnet men något liknande).

 

Hehe, jo men det var typ samma sak här har jag för mig.. Han spelade under rövhål i ett par veckor men sen fick han ett mejl om att hans nick var olämpligt och ändrades till mkt diskretare Rovhal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hette IdiAmin på sv spel tills en svensonpolis sa till pkrmgr.

Dom ändrade till nåt obegripligt, men jag ringde till dom och frågade om dom visste vad det betydde på mitt hemspråk?!

(jag e svensk, men har skumt namn)

Min bluff gick hem, jag fick själv välja nytt nick!

 

Hahaha. Så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...