Gå till innehåll

Neknus@High5action - 800€/Månad


OgRe25

Recommended Posts

Denna är till för att jag själv ska hålla koll på hur mycket jag rakear och hur bra edge jag har på borden.

 

Kommer spela på Purple Lounge, alltså på Prima.

Kör 50$ 5seat Sit&Go, 3 paid, kommer oftast bli turbosar och ibland regular på 30€ och 50€ borden.

 

Mitt mål är att vinna 40 000kr fram till min födelsedag 26 April.

Pga att jag spelar fotboll i Division 3 och att jag går i skolan mellan 19:e Augusti till 26 April så räknar jag inte med att kunna spela så pass mycket att jag kan dra in de jättestora summorna.

 

Har spelat lite löst på Purple Lounge under 1 månad och plussat 1500$ så det är ett mål som är svårt men mycket möjligt.

 

Jag nickar ZickneX

BR start: 2000$

 

Har mött exempelvis Pumans endel på borden och ser fram emot att tampas med storgrindersarna Carnalito,Blueplay och Davaleouf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till! Själv har jag inte spelat så värst mycket de senaste veckorna. Ska försöka komma igång igen, men jobbigt när man är i en tuff period. 40k känns rimligt och det bör du kunna klara av.

 

Tackar! Okej ja det är ju en hel del stora swings speciellt om man multitablar mkt. Jag själv kommer max spela 5 bord samtidgt , jag tror jag kommer hinna rakea rätt bra ändå utan grinda massor. Ska du spela något i Augusti, väldigt fräna OS race, men känns kört att brorsan "Carnalito" och Blueplay finns där men ändå.

 

Lycka till på borden i vilket fall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Korpen FC

 

btw. 40 k på 50€ borde du väl klara av utan problem från agusti till april om du är reg ?

 

 

Nej reg är jag inte, bara spelat 1 månad och då var jag run good, min styrka är annars HU SitnGo. Tycker jag ändå har egdge på dem här borden men eftersom jag inte kommer hinna spela jättemkt så är 40k rimligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett sommarjobb som slutar passande 1:a Augusti och idag efter jobbet lira jag lite cashgame eftersom jag är så trött på solen.

 

Har inte spelat på 3 veckor så dags att börja värma upp lite, spela lite 0,25-0,50€, gick in med 30€ och kom därifrån med 156€.

Träffa riktigt bra och fick betalt.

 

BR nu: 2045$ (uttag 200$)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu startat att spela och varit rätt kall, minus en match än så länge dvs 50$.

 

I det här inlägget kommer jag uppdatera hur det går med månadsmålet och sumering av en lista per dag (+/-).

0kr/40 000kr

 

Räknar aldrig in raken i denna det kommer efter!

 

1/8: +200$

Antal spelade 50+5€ : 15st

20+2€ : 4st

50+5$ : 3st

100+9€: 4st

Rake totalt:200$

 

2/8 -200$

 

Antal spelade 50+5€ : 12st

 

Rake totalt: 93$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag två har startat hyffsat med ett bra plus i början som sakta har gått ner till jämt upp.

 

Det mesta jag har spelat har dock blivit HU SitnGo eftersom jag hade stora problem med 5seatsen igår, tog igen minuset genom HU.

 

Det är intressant att se hur folk tänker när det är 4st spelare kvar (3priser), en del blir grymt tighta och spelar endast pocket rockets och Big slick. Jag gillar att vara aggresiv om man får någorlunda kort men hittils har jag varit kall på det jag ville gå bra på men tagit igen genom bra heads up spel.

 

Tråkigt att se Pumans på 20€ då jag tycker han är bra bättre än några på 50$, sedan finns det ju vissa grinders som är riktigt duktiga.

 

Sick att se Blueplay från Norge sitta på 2st 100€+9€ headsup, 1st 50€+5€ headsup och 6st 50$ superturbo 5seat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blueplay är ganska sick, men hörde igår från en annan norsk spelare att han backar i stort sett rakt ut på sng´s. Plussar fint med racen och rakebacken dock.

 

Har spelat mestadels €22 på sistone och det har äntligen börjar vända. Plussat nu ett par dagar och samtidigt har jag lite tur också.:-)

 

Sitter där inte för mkt grinders på $55 nu när det är race så kommer jag försöka spela även lite där, men blanda upp med €22. Vill hitta lite självförtroende igen dock.

 

Lycka till i fortsättningen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pga privata händelser gör att jag vilar månaden ut och fortsätter spela i september. Tråkigt, tråkigt hade sett fram emot denna månad men känner att jag inte kan spela mitt riktiga spel efter detta. Jag har inte gulat elr förlorat pengar på spel, så jag kommer återkomma i september.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Dag två har startat hyffsat med ett bra plus i början som sakta har gått ner till jämt upp.

 

Det mesta jag har spelat har dock blivit HU SitnGo eftersom jag hade stora problem med 5seatsen igår, tog igen minuset genom HU.

 

Det är intressant att se hur folk tänker när det är 4st spelare kvar (3priser), en del blir grymt tighta och spelar endast pocket rockets och Big slick. Jag gillar att vara aggresiv om man får någorlunda kort men hittils har jag varit kall på det jag ville gå bra på men tagit igen genom bra heads up spel.

 

Tråkigt att se Pumans på 20€ då jag tycker han är bra bättre än några på 50$, sedan finns det ju vissa grinders som är riktigt duktiga.

 

Sick att se Blueplay från Norge sitta på 2st 100€+9€ headsup, 1st 50€+5€ headsup och 6st 50$ superturbo 5seat.

 

Tack. D krevs år med trening och bygga opp et slikt abc. Selv om HU blir ofta dårlig kvalitet når d er så manga bord. Gjør d for at ta racene. Lycka til!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Efter personliga skäl så lade jag ner grindet på Purple Lounge, har sedan dess huserat på Ongame och Bestpoker där jag spelade under nicket Iliketomte. Spelade på raken, hade en väldigt bra deal på Bestpoker där jag var Platinumspelare men bestämde mig för att lämna då mitt spel inte utvecklades genom att nöta.

 

Plusset för bestpoker inklusive cashback blev 6000$, spelade mest 50$ HU Sitngo och 100$Hu sitngo, 45dagar och 102h spelade.

 

Nu har jag tänkt att hålla igång denna db och skriva ner lite resultat, har börjat spela på Entraction på siten High5action.

Mitt nick är Neknus och spelar 30€ sitngo HU och 50€ DoN Sitngo, har endast spelat sedan 5:e Januari men hittat ett ROI på ca 30%.

 

BR: 1505€

Plus: 405€

Antal Matcher: 35st, 28st 30€ HU och 7st 50€ DoN Sitngo.

 

Mål: Att vinna 800€/månad och hitta stabiliteten i spelet.

 

Om ni har mött mig på antingen Ongame eller B2B så hojta till, ser mig själv som en halvfisk, dock har jag väldigt fina resultat för att vara så ung men kan va riggen8-) ?

 

Hur ändrar man överskriften på sin dagbok, vill inte heta Purple Lounge när jag inte spelar där längre, tack så mycket på förhand // Semifisken Sunken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...