Gå till innehåll

Sajt: bwin


bwin

Recommended Posts

bwin ger bort VIP-paket till Real Madrid matcher i höst!

 

Vill du uppleva kungliga Real Madrid live under en hemmamatch i Santiago Bernabéu? Då tar du korten i egna händer nu och är med och spelar poker hos bwin. Vinn ett av tre exklusiva VIP-paket med 2 VIP-biljetter, resa och logi för två personer samt EUR 300 i fickpengar.

 

Real Madrid VIP-turneringarna startar den 27 juli samt den 3 augusti kl. 20.00 med en buy-in på $5. Du hittar turneringarna i din pokerklient under "Turneringar" och "Specials".

Vi har även lagt till hela $500 extra i prispotten i varje turnering! Lösenordet är bwinmadr till båda turneringarna.

 

Du kan även vinna ett VIP-paket genom att vara med i vår utlottning. Alla som gör en insättning på ett valfritt belopp på bwin.com mellan 21 juli 2008 och 31 juli 2008 är med och tävlar om ett VIP-paket. Vinnaren dras den 4 augusti 2008 och kommer att bli kontaktad per telefon.

 

Var med och spela nu och säkra en valfri bonus

 

Bonus Bonuskod Pokerpoäng som krävs

$30 SWE30 300

$200 SWE200 2 000

$1.000 SWE1000 10 000

 

För mer info och för att registrera dig vänligen gå in på:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • 1 month later...
kalla mig idiot, inte spelat online på ett tag och fick lite gratispengar på bwin. hur överför man pengar från sportskontot till pokerkontot? klickat på cashier och alla möjliga ställen, finns fan inte nånstans..

 

Förmodar att de pengarna är bara för sportbetting. Via Metro? Spela med dem, vinn och sedan kan du föra över till Poker. GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är de någon som vet hur snabb supporten brukar vara? Har man för bråtom när man förväntar sej ett svar inom 24 timmar? Jag har clearat min bonus men inte fått den utbetald, brukar det ta lång tid på bwin?

 

Den brukar vara mycket snabb. Skicka ett mail eller ring så ordnar det sig nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Den brukar vara mycket snabb. Skicka ett mail eller ring så ordnar det sig nog.

 

Nja, mailsupporten var inte speciellt snabb. Kan i.o.f.s. bero på att mailsupporten enbart jobbar kontorstider.

 

Däremot måste jag berömma dom för snabb utbetalning till bankkonto. Eftersom man skulle ange bankkontot i Ibanformat så antar jag att utbetalningar görs från bank i annat land och då tycker jag att ett och ett halvt dygn är riktigt bra. Dessutom så tog jag ut 3000sek men fick 3170sek till kontot, d.v.s. 5-6% procent extra. I.o.f.s. kanske beroende på fluktuerande valutakurser men i.a.f.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag dega in det man max fick göra ifrån VISA. Dagen efter när jag ska spela är jag bannad. Ingen aning om varför.. skickar iväg ett mail.. över 24 timmar senare får jag svar på norska/danska och det verkar som att jag ska skicka in min livshistoria.. jag ber dom skicka samma mail på engelska.. nu 48 timmar senare har jag fortfarande inte fått svar.

 

1. Första gången nånsin man blir avstängd av att sätta in pengar.. brukar ju vara att när man ska ta ut pengar så ska man skicka in sitt liv

2. Hur kan dom inte informera mig om det och hur kan dom göra det på norska/danska

 

Ska bara få det där jävla mailet skicka in det dom vill ha sen casha ut blixt orkar inte med sånt här.. sånt strul för nåt sånt enkelt hur blir det sen då när det är nåt annat? Att man pröjsa 350 sek i insättningsavgift är ju patetiskt också men det bjuder jag på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Jag dega in det man max fick göra ifrån VISA. Dagen efter när jag ska spela är jag bannad. Ingen aning om varför.. skickar iväg ett mail.. över 24 timmar senare får jag svar på norska/danska och det verkar som att jag ska skicka in min livshistoria.. jag ber dom skicka samma mail på engelska.. nu 48 timmar senare har jag fortfarande inte fått svar.

 

1. Första gången nånsin man blir avstängd av att sätta in pengar.. brukar ju vara att när man ska ta ut pengar så ska man skicka in sitt liv

2. Hur kan dom inte informera mig om det och hur kan dom göra det på norska/danska

 

Ska bara få det där jävla mailet skicka in det dom vill ha sen casha ut blixt orkar inte med sånt här.. sånt strul för nåt sånt enkelt hur blir det sen då när det är nåt annat? Att man pröjsa 350 sek i insättningsavgift är ju patetiskt också men det bjuder jag på

 

fick själv svar av bwins support om varför ens konto var stängt efter över 3 dygn. de bad om "ursäkt för det sena svaret"? herregud..

 

insättningsavgift på 350kr tvekar jag dock på, men nog är bwin den sämsta sajten jag någonsin satt min fot på (och då har jag spelat på många sidor). överlägset segast support jag någonsin stött på (och har haft att göra med de 2-3 ggr men gav upp de för länge sedan). tydligen verkar de inte ha bättrat sig. way to go!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
fick själv svar av bwins support om varför ens konto var stängt efter över 3 dygn. de bad om "ursäkt för det sena svaret"? herregud..

 

insättningsavgift på 350kr tvekar jag dock på, men nog är bwin den sämsta sajten jag någonsin satt min fot på (och då har jag spelat på många sidor). överlägset segast support jag någonsin stött på (och har haft att göra med de 2-3 ggr men gav upp de för länge sedan). tydligen verkar de inte ha bättrat sig. way to go!

 

varför tvekar du på det? det var det dom tog.. 2% eller vafan de va för att dega in

lite updates:

* tog 3 dagar att få ett nytt mail, då var det skrivet på svenska och då stod det: "Vi vill informera dig om att ditt bwin konto stängdes av vår finansavdelning av säkerhetsskäl.

För att vi ska kunna gå vidare i ärendet ber vi dig vänligast att skicka oss en kopia av ditt kreditkort samt en kopia av ditt personbevis."

 

* den 12e januari.. drygt en månad sen mitt konto blev spärrat skicka jag in bild på det dom ville.. sen fick jag svar att bilderna var otydliga.. tog nya och skicka in och dom verkade funka bättre men fick då detta som svar:

 

"Vi vill informera dig om att vi behöver en kopia av ett dokumentbevis av ditt kreditkort, som kan en räkning till exempel som visar kreditkortets siffror.

 

Vi bekalgar eventuellt"

 

jag får iaf inte hem något från min bank med mitt visakortsnummer skrivet eller nån räkning på för den delen heller som jag ska kunna visa upp för dom..

mailar dom o säger i princip att detta är löjligt och jag har inga såna papper

får detta som svar:

 

"Det bör stå på din månadsräkning du erhåller för innehavandet av ditt kreditkort, en specifikation över vad du betalar för och till, alltså koretets nummer i detta fall."

 

nej jhag får inte hem nåt från min bank om hur mkt jag spenderat på mitt visa... lolla mig plzzzzzzzzzzzzzzzz

 

skrev att jag inte får hem något sådant och bara för att göra mig livstiltad lyckas dom svara följande på norska:

 

"I så fald må vi bede dig tage kontakt til din bank og få denne til at udstede et dokument.

 

Vi beklager besværet."

 

betyder väl nåt i stil med att jag måste fixa det från banken osv...

min kamera e så fuckd så lär ändå inte kunna få nån bra bild på det

 

blir så trött på de här skiten jag har inte spelat en hand ens lmao.. ska försöka vakna i tid o ringa till dom o se hur dom mår i skallen..

 

jag varnar er.. sätt in in en cent där och har ni deg där skulle jag byta blixt eftersom finns ju antagligen andra ongamesajter som kan erbjuda samma skit fast med bättre support.. hade ingen aning om att de var såhär isf hade jag aldrig satt in i första taget tyckte bara färgerna såg nice ut =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Bonus Bonuskod Pokerpoäng som krävs

$30 SWE30 300

$200 SWE200 2 000

$1.000 SWE1000 10 000"

 

Fråga 1. Funkar dessa som reloadbonusar också?

 

Fråga 2. Funkar de endast för svenska spelare?

 

Ovanstående fanns i första inlägget som skrevs

 

2008-07-24, 16:58 #1

 

Av bwin

 

Jag tvivlar på att det gäller än

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Vad är det för fel på denna skitsite?

Tog ut pengar till neteller den 6 Februari, nu den 8de finns inga pengar på neteller , inte ens ett meddelande om vad som pågår.

 

Har mailat 3ggr till supporten men inte fått något svar alls!!

 

Så här lång tid ska det inte behöva ta!

 

Nån mer som haft strul med denna skitsite?

 

//Fiddy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade Bwin&Ongame på micronivå och fick både in och ut pengar utan större problem, jag fick ett mail att man ska ladda up en bild på ID-handlingar via deras hemsida, efter jag gjorde det tog det tre dagar tills Moneybookers bekräftade ut betalningen.(28/1) infogar mailet från Bwin.

Vi har erhållit din begäran om utbetalning från 2009-01-25.

 

Vid din första utbetalning behöver vi en kopia på en giltig ID-handling för att kunna säkerställa högsta säkerhet.

Kopian av dokumentet kan scannas in via länken "Ladda upp nu" i det övre högra hörnet i området "Utbetalningar" eller faxas till +43-1-5856044-18.

Var god kontrollera att kopian inte blir större än 5 MB om du laddar upp den. Följande format är tillåtna: jpg, jpeg, jpe, gif, bmp, tif, tiff, png.

Var god ange ditt användar-ID om du faxar kopian.

 

Information om varför vi behöver kopian av dig kan du läsa i våra Allmänna affärsvillkor.

Vi kommer att börja bearbeta din utbetalningsbegäran så snart vi erhållit kopian av din ID-handling. Vi tackar för ditt samarbete och vill passa på att ursäkta oss för eventuella problem som kan ha uppkommit.

Om du redan har laddat upp din ID-kopia ber vi dig bortse från detta meddelande.

Har du frågor står vi gärna till förfogande.

 

Vänligen svara inte till den här e-postadressen. Om du har ytterligare frågor ber vi dig ta kontakt med vår kundtjänst via vår kontaktsida.

 

Vänliga hälsningar,

 

Din kundtjänst ekonomi på bwin

E-post: financials@bwin.com

URL: apoker.bwin.com

Fax: +43-1-5856044-18

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

;1179901']Jag testade Bwin&Ongame på micronivå och fick både in och ut pengar utan större problem' date=' jag fick ett mail att man ska ladda up en bild på ID-handlingar via deras hemsida, efter jag gjorde det tog det tre dagar tills Moneybookers bekräftade ut betalningen.(28/1) infogar mailet från Bwin.[/quote']

 

 

Har skickat in id handlingar tidigare så det ska inte va det problemet.

Att dom inte ens kan höra av sig verkar konstigt har nu skickat 5 mail till dom :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för fel på denna skitsite?

Tog ut pengar till neteller den 6 Februari, nu den 8de finns inga pengar på neteller , inte ens ett meddelande om vad som pågår.

 

Har mailat 3ggr till supporten men inte fått något svar alls!!

 

Så här lång tid ska det inte behöva ta!

 

Nån mer som haft strul med denna skitsite?

 

//Fiddy

 

Om detta är ditt första uttag till NETeller från Bwin så tycker jag verkligen att du ska kamma dig och lära dig att veta hut!! (hallå hallå! 1800talet ringde & ville ha tillbka sitt språk :-) ) Ladda ipp idhandlingar och det som siten vill så ska du nog se att pengarna dyker upp inom kort.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...