Gå till innehåll

Tv: Wsop 2008


Ekenstar

Recommended Posts

Inte många timmar kvar innan sändningarna från årets WSOP drar igång på ESPN. Lite nytt för i år är att de ägnar två timmar åt de event de visar (förutom main), kul att få se lite mer spel. Schemat för årets sändningar:

 

July 22 -- 8-10 p.m.

$10,000 pot-limit hold 'em

 

July 29 -- 8-10 p.m.

$1,500 no-limit hold 'em

 

Aug. 5 -- 8-10 p.m.

$5,000 mixed hold 'em

 

Aug. 12 -- 8-10 p.m.

$1,000 no-limit hold 'em with rebuys

 

Aug. 19 -- 8-10 p.m.

$50,000 HORSE

 

Aug. 26 -- 8-10 p.m.

$10,000 pot-limit Omaha

 

Sept. 2 -- 8-10 p.m.

$10,000 no-limit hold 'em main event

 

Sept. 9 to Oct. 28 -- 9-11 p.m.

$10,000 no-limit hold 'em main event

 

Nov. 4 -- 8-10 p.m.

WSOP main event final table preview show

 

Nov. 11 -- 9-11 p.m.

WSOP main event final table

Bara två icke-texas event men det får man väl leva med :?

 

Startar med $10k PL Texas idag, hyffsat intressant finalbord med många välkända spelare:

Here's how the final table was at the start of play:

 

Seat 1: Mike Sowers 675,000

Seat 2: Chris Bell 455,000

Seat 3: Amit Makhija 525,000

Seat 4: Patrik Antonius 230,000

Seat 5: Andy Bloch 2,115,000

Seat 6: Mike Sexton 1,130,000

Seat 7: Phil Laak 425,000

Seat 8: Nenad Medic 1,200,000

Seat 9: Kathy Liebert 285,000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Samma kommentatorer?

 

Ska det nog vara, inte hört nåt annat.

 

8pm blir alltså öh......... 0400 ??? Hur får man tag i ESPN då? Läggs det upp så man kan ladda hem imorn?

 

02.00 svensk tid. Vet inte om man kan se det streamat nånstans men det kommer givetvis finnas för nerladdning imorgon på diverse ställen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Så vad tycker ni om Scottys uppförande igår?

Själv tycker jag han uppför sig värre än någonsin, som någon på 2+2 skrev "He used to be a funny drunk, now he´s an angry old drunken idiot"

Man kan ju bara hoppas att hans eventuella sponsorer dissar honom totalt efter detta. Det jag undrar mest över är varför man vill vara dyngrak vid ett ft i den kanske högst rankade/presigefyllda turneringen i wsop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Scotty var hemsk, sjukt osympatisk person.. Tror aldrig jag sett sämre uppträdande vid ett Tv-sänt finalbord och det blir fan mycket värre av att det var just 50k HORSE. :-(

 

Blev väldigt glad av att Norman Chad totalsågade honom, annars brukar kommentatorerna vara väldigt förlåtande mot de stora namnen. Även sjukt kul när Lindgren dissade Layne Flack :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Scotty var hemsk, sjukt osympatisk person.. Tror aldrig jag sett sämre uppträdande vid ett Tv-sänt finalbord och det blir fan mycket värre av att det var just 50k HORSE. :-(

 

Blev väldigt glad av att Norman Chad totalsågade honom, annars brukar kommentatorerna vara väldigt förlåtande mot de stora namnen. Även sjukt kul när Lindgren dissade Layne Flack :-)

 

Nån som vet ifall episoderna blivit uppladdade på youtube eller nåt? Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävlar vilken douchebag Scotty var, skrämmande. Alltid upplevt honom som en otroligt egocentrisk människa som inte har några bekymmer med att göra sig rolig på andras bekostnad.

 

Tycker DeMichels killen verkade riktigt vettig. När jag följde live reporting höll jag på Lindgren - Scotty - DeMi, never again liksom.

 

Trist att se, även om det var skön underhållning in some awkward way.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag undrar mest över är varför man vill vara dyngrak vid ett ft i den kanske högst rankade/presigefyllda turneringen i wsop.

 

Det var väl egentligen i första delen av HORSE-FT medan Scotty fortfarande bara var "drägligt" mkt berusad som Lindgren satt och gasade på och hojtade in drinkar för han vet väl som alla andra att Scotty har lite problem med drickat.

 

I övrigt måste jag hålla med, Scotty var ett jävla svin, bra att Norman Chad öste skit över honom och ännu bättre när Lindgren tillkallar floor och strax därefter påpekar högt och tydligt att han aldrig har varit och aldrig kommer vara en del av Scottys "team".

 

Otroligt att de andra kring bordet förstod vad Scotty försökte säga på slutet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...