Gå till innehåll

Gissa vad dom hade!


elvis77

Recommended Posts

Seat 9 is the button

Total number of players : 10

 

Seat 7: NateD9gg ( $284.49 )

Seat 6: HERO ( $139.55 )

Seat 8: jjsmendi ( $98.45 )

 

ppokermann posts small blind [$0.5].

GUKnights11 posts big blind [$1].

 

Dealt to HERO [ 6c 7d ]

 

NateD9gg raises [$2.99].

jjsmendi raises [$5].

NateD9gg raises [$12.79].

jjsmendi calls [$10.78].

 

** Dealing Flop ** [ A :heart: , 4 :spade: , A :spade: ]

 

NateD9gg checks.

jjsmendi bets [$10].

NateD9gg calls [$10].

 

** Dealing Turn ** [ T :spade: ]

 

NateD9gg checks.

jjsmendi bets [$20].

NateD9gg calls [$20].

 

** Dealing River ** [ 8 :spade: ]

 

NateD9gg is all-In [$238.71]

jjsmendi is all-In [$52.67]

 

Nåja, vad tror ni? Vad hade dom och vem har gjort bort sig ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är tomten som inte vet vad han sysslar med?? Såna finns det ju alltid.... Killen som sätter den på rivern när han synat pga att han kom åt fel knapp när han skulle folda... det är säkert en kuggis.... ;)

 

Triss mot kåk... om jag ska försöka analysera...

 

AAAXX mot 444AA

 

The winner: NateD9gg...

 

jjsmendi synar med sin triss alternativt (AK preflop) och sätter färgen med spader ess på bordet och kungen i handen..)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

K :club: K :spade:

vs

A :diamond: A :diamond:

 

? :)

 

Jag får nog utse denna som vinnare, trots att det inte var rätt och trots att det är svårt att få 2st ruter ess.

 

NateD9gg shows [ A :club: , A :diamond: ] four of a kind, aces

 

jjsmendi doesn't show [ K :spade: , J :spade: ] a flush, ace high

 

jjsmendi gör ju inte ett speciellt lyckat prefloppspel och hamnar sedan med foten i klämm :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"jjsmendi doesn't show"

 

Och jjsmendi är inte du? ;)

 

Nej det är inte jag, på party nätet kan du se vad alla hade som synar rivern(trots att dom inte visar).

 

Är det SANT?! Det verkar ju rätt ruttet, tycker jag. Om man inte vill visa kanske det har en anledning... Verkligen odd. Är det likadant om jag lägger handen när som helst? Om du bettar in i mig på floppen, t.e.x och jag lägger? Det verkar ju hur ruttet som helst isåfall..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"jjsmendi doesn't show"

 

Och jjsmendi är inte du? ;)

 

Nej det är inte jag, på party nätet kan du se vad alla hade som synar rivern(trots att dom inte visar).

 

Är det SANT?! Det verkar ju rätt ruttet, tycker jag. Om man inte vill visa kanske det har en anledning... Verkligen odd. Är det likadant om jag lägger handen när som helst? Om du bettar in i mig på floppen, t.e.x och jag lägger? Det verkar ju hur ruttet som helst isåfall..?

 

Nej du kan bara se alla som synat på rivern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Tycker ändå det verkar sjukt. Muckar man så gör man det väl för att man inte vill visa liksom... Annars borde ju i princip inte Muck alternativet finnas, eftersom det är verkningslöst, när alla ändå kan kolla sen vad du hade...

 

Nåja, jag spelar inte Party, så jag får väl hoppas att det inte gäller de rooms jag spelar bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Tycker ändå det verkar sjukt. Muckar man så gör man det väl för att man inte vill visa liksom... Annars borde ju i princip inte Muck alternativet finnas, eftersom det är verkningslöst, när alla ändå kan kolla sen vad du hade...

 

Nåja, jag spelar inte Party, så jag får väl hoppas att det inte gäller de rooms jag spelar bara.

 

Det gäller nog på dom flesta ställen om du kollar Hand History (inte i chat fönstret)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...