Gå till innehåll

Bangkok i höst?


Fudge

Recommended Posts

  • Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Okey... jag kanske blev lite för optimistisk angående live pokern. Visst är det olagligt. Arrangören verkar i alla fall gå ut med det offentligt att han tänker annordna live spel runt om i Thailand och har fått ett "godkännande" från en polis chef. Det finns t.om en offeciell hemsida. Man kommer tydligen runt lagen på så sätt att de pengar man vill spela om låses in i ett annat rum än där man spelar. På så sätt är det bara play money man har framför sig, och det i sin tur är lagligt i Thailand. Men det tåls ju att som sagt ta reda på ordentlig fakta och vad straffskalan är om man skulle torska. Böter kan man ju leva med... det riskerar vi ju på klubbarna i sverige oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag o cash ska delta i ett livegame senare i okt. Men det är en liten turre för 20 pers. Hemma hos en farang i bangkok, de flesta ska va faranger men nån eller några thai ska också va med. Men bara sällskapsgrej, 2,3k bath buy in tror jag det var, jag är inte orolig för en sån grej alls, inga pengar ska ligga framme heller. Om polisen mot all förmodan skulle tipsas dit skulle det antagligen bara vara att muta av dem för det kan man göra för i princip allt här.

 

Btw, är det nån som vet varför det inte går att förkorta bangkok? blir så här: ***

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag o cash ska delta i ett livegame senare i okt. Men det är en liten turre för 20 pers. Hemma hos en farang i bangkok, de flesta ska va faranger men nån eller några thai ska också va med. Men bara sällskapsgrej, 2,3k bath buy in tror jag det var, jag är inte orolig för en sån grej alls, inga pengar ska ligga framme heller. Om polisen mot all förmodan skulle tipsas dit skulle det antagligen bara vara att muta av dem för det kan man göra för i princip allt här.

 

Btw, är det nån som vet varför det inte går att förkorta bangkok? blir så här: ***

Spelat live cg 3 ggr i thai, 100/200 bhat PLTH obegränsat bi, samui. Inga problem, pengrna låstes även in vid sidan om så var aldrig pengar på bordet. Arrangerat av några britter som sög rätt hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Hej vi är nere i bangkok nu, vart är det alla pokerspelare bor?

Vi bor just nu på bangkok city suite men ska byta om ett par dar tänkte vi.. tips på boende med bra internet utan att kosta multum?

 

bor i trist jävla pinklao lumpini, suger anus. Barar för att min tjej rekomenderade, för att va nära henne. ijaodhjohdjoah

 

oaken är nice men ligger lite off, fraiser suites va fint när ja kika förbi där senast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför åker alla till Bangkok? Pga av stället, brudarna eller priset? Thailändskor är fan inte nice, men det kanske finns många utlänningar, vad vet jag. :D

 

Kanske inte är alla som låter kuken avgöra vart man åker för att undkomma den svenska vintern. Sen vad som är nice är rätt så subjektivt skulle jag våga påstå..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske inte är alla som låter kuken avgöra vart man åker för att undkomma den svenska vintern. Sen vad som är nice är rätt så subjektivt skulle jag våga påstå..

 

Jag undrade faktiskt varför de väljer just Bangkok. Det finns många andra varma ställen man kan sticka till men jag ser att många pokerspelare väljer att dra dit. Men kommentaren kanske var onödig SORRY! :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Alla är i Bangkok så jag föll för grupptrycket och hamnade där igen för en månads break från poker som är riggat. Landar lagom till manillagänget är tillbaka i sällskap av lite okända donks och checkar in på soi11. Jag föreslår att vi styr upp en slaskkväll på scirocco på fredag. Har misslyckats att få bord där så många gånger förut så tycker vi bokar på måndag, vill folk haka på får de ha lämnat besked innan dess. Era tankar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla är i Bangkok så jag föll för grupptrycket och hamnade där igen för en månads break från poker som är riggat. Landar lagom till manillagänget är tillbaka i sällskap av lite okända donks och checkar in på soi11. Jag föreslår att vi styr upp en slaskkväll på scirocco på fredag. Har misslyckats att få bord där så många gånger förut så tycker vi bokar på måndag, vill folk haka på får de ha lämnat besked innan dess. Era tankar?

 

Oouuuihh paang chai mai ror?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...