Gå till innehåll

Nytt i moderatorgruppen!


Recommended Posts

  • Svars 116
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

QoS, om jag anser att jezaja modererar mig för hårt, har jag då din tillåtelse att åka till min sambos arbetsplats och klå upp honom??? I nåt slags uppfostrande syfte givetvis. Tänk i termer av Baloo och Mowgli...

 

;)

 

/TF - skulle förmodligen inte kunna klå upp en bakbunden Gardell i mitt tillstånd...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Swede, bitter? :)

 

Hell yeah, det är klart det är kvotering, men vi tror stenhårt på att det här kommer bli bra. :D

 

Tyvärr så är kvoten för flummiga ex-Radio DJs på SDSU full, så du får vänta med din ansökan till nästa minoritetsgrupp ska kvoteras in. ;)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Swede, bitter? :)

 

Hell yeah, det är klart det är kvotering, men vi tror stenhårt på att det här kommer bli bra. :D

 

Tyvärr så är kvoten för flummiga ex-Radio DJs på SDSU full, så du får vänta med din ansökan till nästa minoritetsgrupp ska kvoteras in. ;)

 

- QoS

 

jag visste att det skulle komma en litn sarkastisk kommentar om att jag skulle vara bitter. ;) men så är inte fallet.

 

dock är jag emot kvotering av alla dess slag, och just nu har ju PF varit inne i en liten svacka med kritik mot både oss användare och om hur moderatorerna sköter forumet.

 

Att då ta in någon som har liten (eller noll. rätta mig om jag har fel men har aldrig sett ngt med dollface innan) koll på forumet och dess medlemmar verkar mer vara för utsmyckningens skull

 

och förresten har ni redan en tjej i MG, Kubo... More woman than anyone could ever be

 

I vilket fall som helst så hälsar jag dollface välkommen och lycka till.

 

Som sagt, är bara grymt allergisk mot kvotering av alla dess former

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kanske var förbestämt att den som blev 9900 medlemmen på forumet skulle bli moderator ;)

 

Självklart ska man även ha tjejer som moderatorer. Finns väl ingen anledning att hetsa upp sig (hmmm) över något sånt.

 

Jag misstänker dock att dollface = BarbiegirI = BeachJohan

En liten koppling finns det ju iaf ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Självklart ska man även ha tjejer som moderatorer. Finns väl ingen anledning att hetsa upp sig (hmmm) över något sånt.

 

Ok, vill verkligen inte ha någon stor diskussion av detta.

 

Är inte alls bitter eller sådär sur eller ngt sånt. Poängterar igen att jag bara är allergisk mot kvotering

 

Klart vi skall ha tjejer i moderatorgruppen.

 

MEN jag hade reagerat om någon kille vid namn pokertorsk79 hade haft 33 inlägg och sedan blivit moderator.

 

Känns som om detta forum behöver fler moderatorer borde man ta ngn kvalificerad som vet vad jobbet innebär och som är insatt i forumet.

 

Men jag hoppas att jag blir motbevisad och att denna unga damen vid namn Lina kommer göra nytta på forumet mer än att vara en "tjej" i moderatorgruppen.

 

Helt ärligt tror jag att det gör mer skada än nytta att ta in ngn i moderatorgruppen bara för att hon är tjej, och om inget händer sen utan hon bara sitter där som kosmetika för att forumet skall kunna visa hur man jobbar för jämnställdhet.

 

 

-------

 

Återigen, välkommen dollface, lycka till, och tillför lite av din kreativitet till forumet. Det behövs!

 

-------

 

edit: sorry för att jag ens skrev i denna tråden. Inser nu hur onödigt det egentligen är. vad spelar det för roll vem som blir moderator och varför. Vi har ju vissa moderatorer nu som inte gör så mkt väsen av sig av olika anledning.

 

Är väl som sagt bara för att jag är så allergisk mot kvoteringar (har jag nämnt detta förut? ;))

 

edit2: dock kan man ju som Hjort ta radera sina egna inlägg om man är moderator, och jag önskar jag hade den funktionen just nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Swede, du får helt enkelt lita på vår bedömning kring det hela.

 

Precis som du skrev tidigare så har forumet vuxit otroligt fort och det har sammanfallit med att många i MG haft oerhört mycket att göra, vi hoppas som sagt på att det ska bli bättre nu och det här är ett av många steg i ett arbete i att förbättra forumet (hoppas vi).

 

Det är som sagt inte enbart för att det är en tjej, utan vi har andra projekt på gång som vi hoppas på ska göra forumet bättre för alla POKERFORUM.nu-are.

 

Men som sagt, lite tålamod please. :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

33 inlägg, och moderator.

 

Tänk på att bara 2 inlägg kommer upp om man söker efter inläggen så resten ligger väl på modsens interna del.

 

Tror nog aldrig jag sett någon bli moderator efter 2 inlägg på ett forum.

 

Men det blir säkert bra.

 

Välkommen hit (gud vad dumt det låter, du har ju ändå varit medlem sen i somras) men lycka till med modereringen i alla fall :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk på att bara 2 inlägg kommer upp om man söker efter inläggen så resten ligger väl på modsens interna del.

 

Hon jobbade som en galning med liverapporteringen från Grebbestad, de flesta intervjuerna från tävlingen skötte hon med bravur. Inget inlägg ligger under någon interngrupp.

 

Lina har tidigare varit webredaktör på Poker Magazine, är nu frilansare på poker.se och i samband med detta så övertalade jag henne att ta en moderatorroll (som alla andra moderatorer obetald) på även det här forumet. Via Poker Magazine så har hon flera gånger visat sin duglighet. Se det som en lyckad värvning helt enkelt!

 

http://www.poker.se/nyhet.php?artid=172

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan vara värt att poängtera att på det här forumet, till skillnad från en del andra, behöver inte moderator nödvändigtvis enbart betyda att man modererar forumet... men QoS tyckte antagligen att vi kunde hälsa henne välkommen ändå.

 

Hon jobbade som en galning med liverapporteringen från Grebbestad, de flesta intervjuerna från tävlingen skötte hon med bravur. Inget inlägg ligger under någon interngrupp.

 

Öh jo, gruppen vi rapporterade i var intern. Så därför syns den inte om andra söker på hennes inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk på att bara 2 inlägg kommer upp om man söker efter inläggen så resten ligger väl på modsens interna del.

 

Hon jobbade som en galning med liverapporteringen från Grebbestad, de flesta intervjuerna från tävlingen skötte hon med bravur. Inget inlägg ligger under någon interngrupp.

 

ok, då är det väl sökfunktionen som suger häst:). Ber om ursäkt.

 

Lina har tidigare varit webredaktör på Poker Magazine, är nu frilansare på poker.se och i samband med detta så övertalade jag henne att ta en moderatorroll (som alla andra moderatorer obetald) på även det här forumet. Via Poker Magazine så har hon flera gånger visat sin duglighet. Se det som en lyckad värvning helt enkelt!

 

http://www.poker.se/nyhet.php?artid=172

 

Ja det blir nog bra. Nu fick vi ju dessutom veta att det var andra meriter än forumdeltagare och tjej som kvalade in henne.

Blir nog kanon :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon jobbade som en galning med liverapporteringen från Grebbestad, de flesta intervjuerna från tävlingen skötte hon med bravur. Inget inlägg ligger under någon interngrupp.

ok, då är det väl sökfunktionen som suger häst:). Ber om ursäkt.

Precis som dev skrev ovan är det gdaily som har blandat ihop det hela. :)

 

Nu fick vi ju dessutom veta att det var andra meriter än forumdeltagare och tjej som kvalade in henne.

Där får jag nog ta på mig en del för att jag formulerade första postningen lite klantigt, tanken var mer att det skulle vara kort och kul, men blev mer "hon är tjej", sorry 'bout that! :oops:

 

Blir nog kanon :D

Helt klart, vi tror att det kommer bli jättebra under närmaste tiden när vi får komma igång med det interna arbetet för att göra POKERFORUM.nu till "sveriges ännu bästigare pokercommunity". :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...