Gå till innehåll

Kommentera 10 Höjdare i Las Vegas! *Videoblogg*


Jennez

Recommended Posts

Jag och gdaily håller som bäst på att jobba ihop en videoblogg från Las Vegas. Det blir attraktioner, intervjuer, turisttips, värdelöst vetande och en hel massa underhållning!

 

Första avsnittet ligger uppe just nu på poker.se under WSOP-nyheterna.

 

Skriv i tråden vad ni tycker, vad ni vill se och vem ni vill att vi ska intervjua.

 

Vi ska försöka få ihop fem avsnitt och ett nytt kommer varje eller varannan dag.

 

Och som QoS brukade säga: Enjoy!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 121
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

BoD-banorna kommer i nästa avsnitt.

 

Sedan är ju Jennez ett under i dålig planering och dålig reklam. Givetvis har vi en tävling också - i vare avsnitt har vi snott introt till en tv-serie eller film från typ 80-talets USA. Först som hittar vilken det är (och det är inte svårt) skriver det här och PMar sedan Appel, så vinner ni ett Betway-kit (keps och t-shirt).

 

Om ni inte vill vinna den fina svarta kepsen och svarta eller vita tröjan, så skriver ni inte lösningen, så kan någon som vill ha en ny garderob vara med.

 

Första rätta svaret vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mer, mer, mer!

 

Några reflektioner.

 

- Jens är inte alls så tjock som han påstår.

- Att skjuta på gun range måste vara det yttersta uttrycket för White Trash, näst efter att bo tillsammans med sin mor i en trailerpark.

- Lite av min frukost hamnade på skärmen när Ola lyfte på hörselskyddet och sa "Va?". Var det inövat så var det snyggt gjort :mrgreen:

- Kul att se Glimne. Hade vart kul att se ett videomontage över en Glimne-dag i Vegas men det är väl ett för ambitiöst projekt?

 

Vill se:

 

- Jens tilta loss på low limit roulette eller craps

- Jens och Ola testa vattenrutschkanor. För det måste väl finnas nån waterpark i Vegas?

- Skulle vara kul med lite film över klassisk pokermark. Typ, entren till Binions etc...

- Intervjua en Elvis-imitatör. Svårighetsgrad: I ett wedding Chapel.

 

Sjukt att man inte kan introt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mer, mer, mer!

 

Några reflektioner.

 

- Jens är inte alls så tjock som han påstår.

- Att skjuta på gun range måste vara det yttersta uttrycket för White Trash, näst efter att bo tillsammans med sin mor i en trailerpark.

- Lite av min frukost hamnade på skärmen när Ola lyfte på hörselskyddet och sa "Va?". Var det inövat så var det snyggt gjort :mrgreen:

- Kul att se Glimne. Hade vart kul att se ett videomontage över en Glimne-dag i Vegas men det är väl ett för ambitiöst projekt?

 

Vill se:

 

- Jens tilta loss på low limit roulette eller craps

- Jens och Ola testa vattenrutschkanor. För det måste väl finnas nån waterpark i Vegas?

- Skulle vara kul med lite film över klassisk pokermark. Typ, entren till Binions etc...

- Intervjua en Elvis-imitatör. Svårighetsgrad: I ett wedding Chapel.

 

Sjukt att man inte kan introt...

 

 

 

att se på monstertruckar, nascar och WWF måste vara close också i "whitethashighet". =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BoD-banorna kommer i nästa avsnitt.

 

Sedan är ju Jennez ett under i dålig planering och dålig reklam. Givetvis har vi en tävling också - i vare avsnitt har vi snott introt till en tv-serie eller film från typ 80-talets USA. Först som hittar vilken det är (och det är inte svårt) skriver det här och PMar sedan Appel, så vinner ni ett Betway-kit (keps och t-shirt).

 

Om ni inte vill vinna den fina svarta kepsen och svarta eller vita tröjan, så skriver ni inte lösningen, så kan någon som vill ha en ny garderob vara med.

 

Första rätta svaret vinner.

 

Kan det vara Ghostbusters kanske? :)

 

 

EDIT: Hms, eller också inte... Missuppfattade nog frågan :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med positiva reaktioner! Mycket av det ni har önskat kommer faktiskt framöver, vissa saker är till och med redan inspelade. Avsnitt två kommer imorgon (eller inatt svensk tid).

 

Vad tycker ni om längden? För kort/långt?

 

PS. Saknar dig också PianoPer! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Del 2 kommer att komma upp så snart jag träffar på Ola då det bara är han som har behörighet att lägga upp på poker.se. Jag har precis laddat upp avsnitt 2 på youtube så det kommer att vara tillgängligt om ett par timmar. Det heter "10 Höjdare i Las Vegas del 2" och innehåller rollercoasters och en intervju med norske kvalspelaren Kjell Martinsen. Editerar in länk så snart jag kan.

 

Framöver kommer intervjuer med Anette Obrestad, Gusten Sjöberg, Johnny Lodden mfl. Ola och jag har en bensinosande motorspecial och vi kommer att leka med vilda djur!

 

Stay tuned!

 

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=Tj9Gcoczhz0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BoD-banorna kommer i nästa avsnitt.

 

Sedan är ju Jennez ett under i dålig planering och dålig reklam. Givetvis har vi en tävling också - i vare avsnitt har vi snott introt till en tv-serie eller film från typ 80-talets USA. Först som hittar vilken det är (och det är inte svårt) skriver det här och PMar sedan Appel, så vinner ni ett Betway-kit (keps och t-shirt).

 

Om ni inte vill vinna den fina svarta kepsen och svarta eller vita tröjan, så skriver ni inte lösningen, så kan någon som vill ha en ny garderob vara med.

 

Första rätta svaret vinner.

Intro till avsnitt 2: Indiana Jones main theme! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intro till avsnitt 2: Indiana Jones main theme! :-D

 

Winner winner - chicken dinner! (japp, jag såg 21 på planet hit)

 

Har stora problem att lägga upp det hela på poker.se. Har egentligen löst problemet men nu verkar det som att det är en allt för svag lina som sätter käppar hjulet. Avsnitt tre kommer iaf upp på youtube om ett par timmar. Det blir intervjuer med Gusten Sjöberg och Annette Obrestad och motorspecial.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, jag är medveten om att jag inte är den skarpaste kniven i lådan men jag fattar nada av "intro-tävlingen". Det har varit samma musik och bildmontage (elvis + vegas) i bägge episoderna hittills och trots detta har de rätta svaren varit Ghostbusters och Indiana Jpnes :ola:

 

What's up with that?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, jag är medveten om att jag inte är den skarpaste kniven i lådan men jag fattar nada av "intro-tävlingen". Det har varit samma musik och bildmontage (elvis + vegas) i bägge episoderna hittills och trots detta har de rätta svaren varit Ghostbusters och Indiana Jpnes :ola:

 

What's up with that?

 

Det är ingen introtävling. :) Det är fler vinjetter ;).

 

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...