Gå till innehåll

Poker-SM Online, 2008


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är absolut tanken att inte ha mer än en Svensk mästare per pokerform.

 

Enda undantaget är NL Holdem, där vi kör fullbords samt short-handed varianter, ngt som iaf jag ser som väldigt olika spel.

 

Sen kan det absolut tänkas att Unibet kör turneringar under denna vecka som dom inte vanligtvis gör, men inte med SM-status.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kritik tas gärna mot, men berätta gärna mer och kom med konkreta exempel på varför somliga av er är negativa till Unibet eller väljer att inte spela. Det är lättare för oss att påverka ju fler konkreta exempel på problem vi känner till, än att bara klaga på sajten i fråga utan motivering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en mycket logisk anledning till detta. Detaljer samt info är inte offentliggjort än.

 

Skrivet för över en månad sedan utav dig i första posten i tråden:

"Upphandlingen är klar, och arrangören av Poker-SM kommer offentliggöras inom kort."

 

Folk vet att Unibet vunnit upphandlingen.

 

Alltså, jag lämnas ju inte med så många andra alternativ än att fråga hur i h-vete ni hanterar informationen egentligen? Nånstans brister det ju det måste jag säga! Skulle man se på SvePof som ett aktiebolag hade ni inte så stor trovärdighet kvar utav vare sig ägarna eller börsen...

 

mvh Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kritik tas gärna mot, men berätta gärna mer och kom med konkreta exempel på varför somliga av er är negativa till Unibet eller väljer att inte spela. Det är lättare för oss att påverka ju fler konkreta exempel på problem vi känner till, än att bara klaga på sajten i fråga utan motivering.

 

Finns väl en del motiveringar i denna tråd om jag inte missminner mig, men annars som standard är väl deras inkompetenta support som låser konton hejvilt när man sätter in pengar osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrivet för över en månad sedan utav dig i första posten i tråden:

"Upphandlingen är klar, och arrangören av Poker-SM kommer offentliggöras inom kort."

 

Folk vet att Unibet vunnit upphandlingen.

 

Alltså, jag lämnas ju inte med så många andra alternativ än att fråga hur i h-vete ni hanterar informationen egentligen? Nånstans brister det ju det måste jag säga! Skulle man se på SvePof som ett aktiebolag hade ni inte så stor trovärdighet kvar utav vare sig ägarna eller börsen...

 

mvh Jonas

 

Va? Det är ju en styrelseledamot för SvePof som offentliggjort att det blev Unibet på sidan 2 i denna tråden. Eller vad snackar du om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrivet för över en månad sedan utav dig i första posten i tråden:

"Upphandlingen är klar, och arrangören av Poker-SM kommer offentliggöras inom kort."

 

Folk vet att Unibet vunnit upphandlingen.

 

Alltså, jag lämnas ju inte med så många andra alternativ än att fråga hur i h-vete ni hanterar informationen egentligen? Nånstans brister det ju det måste jag säga! Skulle man se på SvePof som ett aktiebolag hade ni inte så stor trovärdighet kvar utav vare sig ägarna eller börsen...

 

mvh Jonas

 

Det blir Unibet som arrangerar Poker-SM i år. Mer information kommer senare.

 

Birgitta Ländin, vice ordförande Svenska Pokerförbundet

 

Svepof har ju redan informerat om att det är Unibet???

 

Edit: För långsam på klippa och klistra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Det är ju en styrelseledamot för SvePof som offentliggjort att det blev Unibet på sidan 2 i denna tråden. Eller vad snackar du om?

 

Ja, det var en sådär skriven post av mig kanske. Och nu eftersom du redan svarat så skiter jag i att ändra den. Men, POÄNGEN min käre watson kvarstår. Dvs, detaljer kommer inom kort. Vad är kort? En månad..?!

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kritik tas gärna mot, men berätta gärna mer och kom med konkreta exempel på varför somliga av er är negativa till Unibet eller väljer att inte spela. Det är lättare för oss att påverka ju fler konkreta exempel på problem vi känner till, än att bara klaga på sajten i fråga utan motivering.

 

LÄS :lol:http://pokerforum.nu/forum/microgaming-prima/47171-unibet-aldrig-mer.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle man se på SvePof som ett aktiebolag hade ni inte så stor trovärdighet kvar utav vare sig ägarna eller börsen...

 

mvh Jonas

Så du tycker att alla börsnoterade bolag som dagligen skickar ut pressmeddelanden där de upplyser finansmarknaden om nya ordrar/avtal inte är trovärdiga bara för att de inte i detalj väljer att ange avtalsfaktorer som ordervärde, kundspecifika rabatter etc. ?

 

Well, jag delar inte riktigt den synen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så du tycker att alla börsnoterade bolag som dagligen skickar ut pressmeddelanden där de upplyser finansmarknaden om nya ordrar/avtal inte är trovärdiga bara för att de inte i detalj väljer att ange avtalsfaktorer som ordervärde, kundspecifika rabatter etc. ?

 

Well, jag delar inte riktigt den synen.

 

Du tycker inte själv att det är rätt självklart att det borde komma mer info om detta event, som är en utav TVÅ saker per ÅR som faktiskt är nåt av vikt att informera om i dagsläget?

 

Börsbolag som dagligen skickar ut info behöver inte det nej, och BÖR inte det heller. PokerFÖRBUNDET borde kunna komma ut med fler detaljer kring detta. Men, de säger väl som i fallet med Micke Norinder - Halva styrelsen är ju på semester, UTOMlands till och med!

 

//Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har personligen aldrig haft problem med Unibet.. men vet en polare som har haft det.. men nu när SM ska spelas där, så är det ju jättemånga nya spelare som kommer att spela där och dom kommer att få mycket publicitet... om dom klantar sig nu så lär dom väl tappa massor av spelare efter SM är slut... och det vill dom ju inte.. så min gissning är att dom kommer sköta det här snyggt.. har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har personligen aldrig haft problem med Unibet.. men vet en polare som har haft det.. men nu när SM ska spelas där, så är det ju jättemånga nya spelare som kommer att spela där och dom kommer att få mycket publicitet... om dom klantar sig nu så lär dom väl tappa massor av spelare efter SM är slut... och det vill dom ju inte.. så min gissning är att dom kommer sköta det här snyggt.. har jag fel?

 

Tänkte just skriva att det kommer säkert bli ett bra sm för unibet har ju inte råd att fucka upp detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser inget fel i att låta Unibet hosta det då jag själv aldrg haft problem med dem. Vad som är tråkigt är att informationen alltid dröjer så extremt länge och att man inte riktigt är insatt i svepofs arbete. Vore kul om det något år kunde publiceras samtliga förslag och därefter låda medlemmarna delta i beslutet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser inget fel i att låta Unibet hosta det då jag själv aldrg haft problem med dem. Vad som är tråkigt är att informationen alltid dröjer så extremt länge och att man inte riktigt är insatt i svepofs arbete. Vore kul om det något år kunde publiceras samtliga förslag och därefter låda medlemmarna delta i beslutet.
Medlemmarna är delaktiga i beslutet, via de personer de röstat fram i styrelsen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...