Gå till innehåll

CDS årsresultat


CarlDenStore

Recommended Posts

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

haha,

 

brukar kika in dina bord ibland å skratta. Möter ENBART superfiskar. Nekar action till nytt nick om han slår sig ner med 100bb osv.. Så sjukt. Men väldigt smart mtp att du inte har en suck mot en bra regular. Det vet du väl om iaf?

Att du vinner som du gör pga table selection enbart? eller tror du att du har edge mot vanliga spelare på 10/20+ ??

 

Men sjukt fina resultat!

 

mvh

en avundsjuk svensk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha,

 

brukar kika in dina bord ibland å skratta. Möter ENBART superfiskar. Nekar action till nytt nick om han slår sig ner med 100bb osv.. Så sjukt. Men väldigt smart mtp att du inte har en suck mot en bra regular. Det vet du väl om iaf?

Att du vinner som du gör pga table selection enbart? eller tror du att du har edge mot vanliga spelare på 10/20+ ??

 

Men sjukt fina resultat!

 

mvh

en avundsjuk svensk

 

Tänkte just påpeka att senast, innan CDS la ner dagboken gick han personligen ut med att han inte spelar när det inte sitter fin fisk som kan donera till honom.

 

Detta är givetvis väldigt väldigt bra gameselection och, ja, man kan knappast klaga på gratis pengar.

 

Men det ger tyvärr inga braggingrights, speciellt inte när man nekar action till alla utmanare som vill ha :)

 

Fina resultat hur som, fortsätt ge mig underhållning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här visar väl i så fall hur jävla viktig table selection är.

 

klart de är.. iaf om man är halvdålig på poker!

men spelar man nl2k+ så är de lite märkligt att man inte spelar std 100bb kassa grinders.

Därför ja undrade om han vet om att han är ganska dålig. ok?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klart de är.. iaf om man är halvdålig på poker!

men spelar man nl2k+ så är de lite märkligt att man inte spelar std 100bb kassa grinders.

Därför ja undrade om han vet om att han är ganska dålig. ok?

 

Det låg inga värderingar i det jag skrev, utan bara ett konstaterande av hur underskattat table selection är.

 

Sen är det väl bara bra att han vet sina egna begränsningar. Det är ändå pengarna som räknas i slutändan. Skryträttigheter betalar inga räkningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låg inga värderingar i det jag skrev, utan bara ett konstaterande av hur underskattat table selection är.

 

Sen är det väl bara bra att han vet sina egna begränsningar. Det är ändå pengarna som räknas i slutändan. Skryträttigheter betalar inga räkningar.

 

Men han bygger ju hela sitt liv på skryt, så hur går det ihop?

 

Han har nekat mig action på mina nya konton konstant också. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

......

Detta är givetvis väldigt väldigt bra gameselection och, ja, man kan knappast klaga på gratis pengar.

 

Men det ger tyvärr inga braggingrights, speciellt inte när man nekar action till alla utmanare som vill ha :)............

 

.

 

Alla pengarna på kontot kan jag se vad man har nytta av. Men vad ska man ha dom där braggingrightsen till? Är dom bra att ha? Är det något att eftersträva? Jag blir lite nyfiken, för det kan ju vara så att man har ett gäng och då vore det ju gött att veta vad jag ska använda dom till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.

 

 

Citat:

 

 

 

CDS årsresultat

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hej, det var längesen jag skrev här och jag ska inte vara långvarig. Jag tänkte bara presentera mitt årsresultat hittills för er som har undrat hur jag vimsat iväg.

 

Januari : $40,677+

 

Februari : $64,366+

 

Mars : $72,889+

 

April : $74,481+

 

Maj : $69,807+

 

Juni : $109,444+

 

Juli : $10,675+ (Hittills i juni)

 

Totalt : $442,339+ år 2008 hittills.

 

Motsvarar : 2 661 774,83+ SEK

 

 

(Mina citat-kunskaper ger inte mig några braggingrights i alla fall...... ;-))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till kanonresultat!

Lev livet o njut,det är väl skönt att kunna göra det i kontrast till allt elände runtomkring i samhället o världen vi matas med dagligen.

 

Ni som klagar att han bara selectar fisk o inte mäter sin stake med er/sharks,var fan får då fisken pengar ifrån,för inte kan ju regular fisken vinna sig till 10/20 el.50/100 inköp?Eller är det bara speltokiga pizzabagare som donerar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag och en polare(som e reg på dessa nivåer som f.ö. inte får action av honom) har pratat om det här, karln sitter med skumma siffror på varenda bord typ 1982 på nl2k och 4001 på 25/50 osv.. men har ändå 10 bord uppe, är det ens så att superfiskar går på detta som om man inte är en regular för att man inte har fullt inköp? han har så på varenda ett.. ser ganska komiskt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...