Gå till innehåll

Allt om Anja Pärsson!


dominator

Recommended Posts

Det är lite intressant med Anja. Många retar sig på henne, antagligen för att hon är självsäker som få och tjej. Killar med stort självförtroende brukar däremot beundras, även om de inte presterar något (tänk på Sunneborn :)).

 

Anja Pärsson är grymt bra! Vad gäller hennes kroppsbyggnad så är hon uppenbarligen optimalt byggd för utförsåkning, vilket visas av hennes helt otroliga resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lite intressant med Anja. Många retar sig på henne, antagligen för att hon är självsäker som få och tjej. Killar med stort självförtroende brukar däremot beundras, även om de inte presterar något (tänk på Sunneborn :)).

 

Anja Pärsson är grymt bra! Vad gäller hennes kroppsbyggnad så är hon uppenbarligen optimalt byggd för utförsåkning, vilket visas av hennes helt otroliga resultat.

 

Jag tror att ganska många irriterade sig på Sunneborn också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...
Är det bara jag som är trött på den tjocka norrländskan?

 

Jag tror att det är muskler ;)

 

Jag tror att det enbart är fett och fläsk. Man behöver ju som bekant ingen som helst bestyrka i slalom. :lol:

 

Jag såg en intervju med henne i "mission to Torino" där hon satt och käkade godsaker på något fik i monaco med (ungefär) kommentaren:"Det behövs lite tyngd i utförsåkning."

 

Allt för att vinna, tycker det är rätt inställning :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det sant att A.P kan knäcka en.... nej, den frågan kan jag inte ställa här. Då skulle ni bara kalla mig för fula saker.

 

Ni som klagar på att hon är "tjock norrländska"... varför äter ni inte upp er lite och börjar åka slalom? Hon har fetare bankkonto än någon svensk pokerspelare iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det sant att A.P kan knäcka en.... nej, den frågan kan jag inte ställa här. Då skulle ni bara kalla mig för fula saker.

 

Ni som klagar på att hon är "tjock norrländska"... varför äter ni inte upp er lite och börjar åka slalom? Hon har fetare bankkonto än någon svensk pokerspelare iaf.

 

Har aldrig fattat mig på såna svar.

 

Ska man inte tycka någon är dålig bara för att den personen råkar vara bättre än en själv?

 

"Ronaldo är för fet"

 

"Men bli fotbollsproffs själv då!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det sant att A.P kan knäcka en.... nej, den frågan kan jag inte ställa här. Då skulle ni bara kalla mig för fula saker.

 

"kan knäcka en....s rygg om hon sätter sig på mig? 85 pannor....joda :lol:

 

menade du i armbrytning kanske...och isåfall....antagligen...men då blir jag så illa tvungen å sänka henne ..omogen som jag är :lol:

 

 

Ska man inte tycka någon är dålig bara för att den personen råkar vara bättre än en själv?

 

ingen är bättre än sig själv....bara jag som känner så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...