Gå till innehåll

Simbapoker = Bluff?


AlexItaliano

Recommended Posts

Utveckla gärna vad du menar... vad jag ser behandlar inte den där artikeln Simbapoker någonstans.

 

Sen kan jag tillägga att bröderna Lernesjö är välkända skojare i finansbranschen. De lever gott på att blåsa upp bolag genom fula pressreleaser, sätta trovärdigt folk i styrelsen för sina bolag utan substans och gör emission efter emission för att sedan göra en snabb exit så fort pengarna kommit in i bolaget. Dom lever på okunniga småsparare, riktigt äckliga människor.

 

Allt som har med dem att göra avråder jag er att hålla er långt borta ifrån. Finns givetvis fler än de som lever gott på att lura småsparare som investerar i en vision om att göra ett jätteklipp... Dock har jag lite svårt att känna empati för folk som inte läser på tillräckligt och sedan snyftar när de förlorat sina besparingar. Läs på eller investera inte. Money management bör man tillämpa även inom andra områden än poker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* Johannes Dahlbäck. Ekonomiansvarig i konkursade Ukova 2003–04, dömd i tingsrätten att återbetala 607 187 kronor till Ukovas konkursbo, vd för nya Caem Fastigheter som 2004 tog över 25 hyresvillor i Malmö och Skanör från PP Pension, nu officiellt utflyttad till Malta som marknadschef och delägare i pokerbolaget Garcio, som fått in 20 miljoner kronor via Ellenbogen Kapital.

 

Garcio är bolaget som står för plattformen, därav kopplingen till Simbapoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...