Gå till innehåll

Föremål lever farligt


3lendil

Recommended Posts

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Håller med cazacu. Blir en del skrikande hemma när man gång på gång blir utdragen i turneringar. Tjejen blir tokig, hunden börjar skälla och katterna springer och gömmer sig, perfekt harmoni i hemmet...

 

Ett tips för er som har katt. Det är ju mysigt att ha den liggandes i knäet när man grindar men se fan till å inte tilta då man lätt kan få ett gäng klor i benen samtidigt som katten hoppar iväg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nu stolt säga att jag inte slagit sönder en enda dator sedan denna trådstart!

Det enda som rykt sen sist är två möss... och det klarar min ekonomi.

Sett tillbaka över året har knappa 3% av pokerinkomsterna gått till att reparera pokerskadorna. Summering: Det är lätt värt det. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nu stolt säga att jag inte slagit sönder en enda dator sedan denna trådstart!

Det enda som rykt sen sist är två möss... och det klarar min ekonomi.

Sett tillbaka över året har knappa 3% av pokerinkomsterna gått till att reparera pokerskadorna. Summering: Det är lätt värt det. :twisted:

 

Tydligen borde det finnas en "pokerskador"-kolumn i mångas bokföring :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är nog min favorittilt ever. Han är så jävla skoj när han drar igång gamle Phil. Huck är för skön.

http://www.youtube.com/watch?v=fJrl2jk62v4&feature=related

 

Bäst är ändå i slutet när phil ropar what did she show? Och får svaret A8 av huck hahaha...

 

Jag slår alltid sönder mobilen då slipper man snacka me folk oxå vilket är ev+ vid tilt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tiltade totalt alldeles nyss.

 

SnG, 5 spelare kvar. Small blind har raisat och plockat BB av mig 6 ggr i rad. Hero hade stack på 12000 ett tag. SB har typ 40/35/0.8

 

 

Blinds 400-800

 

SB - 8000

Hero - 9000

fisk1 - 1000

fisk2 - 500

fisk3 - 500

 

SB, Hero posts blinds

Hero :As::Ks:

SB raises to 1200

Hero blir så jävla sur, och tar dessa ständiga tjuverier som en personlig förolämpning och bestämmer sig för att lära SB en läxa.

Hero raises to 9000

SB all-in.

SB visar :Ad::Ah:

Hero tiltar, slår knogen i väggen och börjar blöda

Ett jävla hål i vägen nu också.

Satan jag är fortfarande sur. Ont som fan gör det också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...