Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Hur tappar man bort ett simkort?

 

lika förvånad själv :D min mobil brukar falla isär när jag tappar den, måste ha tappat den och kortet måste ha lyckats flyga ur på nå vis. eller så busade nån eller jag med mig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lika förvånad själv :D min mobil brukar falla isär när jag tappar den, måste ha tappat den och kortet måste ha lyckats flyga ur på nå vis. eller så busade nån eller jag med mig själv.

 

ulaf du e lika tokig som mannen på din avatar! vilka knipor du försätter dej i!

 

btw du måste vara i sthlm nu va? lek med office?

 

hotell< vandrarhem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tt sexyterran, välj nytt umgänge :) Postsen på 2+2 gav intrycket om att det var nån som var med på resan som la upp bilderna för lite nvg-internetpenis.

Sedan, inte för att det betyder mycket men troll-kontot var inte skapat i juni 2011(dock maj 2011 hehe) så inget som nån skapade on the fly för att lägga upp bilderna..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ulaf du e lika tokig som mannen på din avatar! vilka knipor du försätter dej i!

 

btw du måste vara i sthlm nu va? lek med office?

 

hotell< vandrarhem

 

självklart ska det lekas, har varit förhinder när niklas har försökt tidigare. åker bort den här helgen också men är ju hemma hela sommarn så det går nog att ordna nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att AIK vann mot Malmö i en helt fantastisk match på Råsunda var det fest tror jag. Jag och Martinnuts körde en standard söndagsutgång. Nekad på den fantastiskt sjuka "klubben" the lab vid 4snåret...

 

Vi går runt i solna centrum med en bomb ut i vår hand, vi går runt i solna centrum med en bomb ut i vår hand, sjunger vi ska kasta, vi ska kasta, vi ska kasta den på er, djurgårdssvin...

 

Mvh,

Rikard Norling håller på Gnaget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klättrade med Opteron idag. Var förbannat kul, men vidrigt svårt. Har ont i muskler jag inte trodde fanns. Opteron var en bra coach, och stört duktig. Jag var urusel men klarade iaf några enkla väggar. Kändes bra. Sen vann jag två ölflipps och köpte ett par vff för att få bukt med mitt löparknä...

 

Utgång på F12 ikväll. Ses...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klättrade med Opteron idag. Var förbannat kul, men vidrigt svårt. Har ont i muskler jag inte trodde fanns. Opteron var en bra coach, och stört duktig. Jag var urusel men klarade iaf några enkla väggar. Kändes bra. Sen vann jag två ölflipps och köpte ett par vff för att få bukt med mitt löparknä...

 

Utgång på F12 ikväll. Ses...

 

Hatar klättrare, föredrar folk som har fötterna på jorden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hatar klättrare, föredrar folk som har fötterna på jorden...

 

Jag hatar dif och man u...

 

Djurgården har blivit anmält

till Disciplinnämnden - denna gång

för hur man klippt gräset. Klubben

klippte cirkelmönster i stället för

raka streck inför mötet med Elfsborg

den 26 maj, skriver Nyheter24.

 

AIK anmäls för kränkande ramsor

Först skriker de "Hora, hora, hora,

Martin Hansson är en hora". Sedan

"SvFF - fotbollsmördare". Det är

kränkande, säger han till Aftonbladet.

 

Mvh,

Ballsvenskan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan ngn länka den där 2+2tråden

 

verkar som moderatorerna tagit bort bilderna, men den bilden som ni postat här har blivit citerad flera gånger så den finns med i tråden.

 

(fanns bl a en toplessbild av en tjej i en bar, så det kan ha påverkat raderingen).

 

http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/june-high-stakes-thread-1046816/index12.html

 

Mod:

The first time logging in to the site after months and there's pictures of bare tits on the page, c'mon.

 

I banned the dude that originally posted them. So if you'd like to join the club, feel free to re-post that picture or any other nudity on the site.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tt sexyterran, välj nytt umgänge :) Postsen på 2+2 gav intrycket om att det var nån som var med på resan som la upp bilderna för lite nvg-internetpenis.

Sedan, inte för att det betyder mycket men troll-kontot var inte skapat i juni 2011(dock maj 2011 hehe) så inget som nån skapade on the fly för att lägga upp bilderna..

 

tt killerwolf,

 

ingen i office gjorde det. jag vägrar tro det. isåfall e mina kompisar vidriga människor

 

edit: jävla idiot, en 92a har postat det där... få mej inte att tilta nu ffs

"Originally Posted by 1992"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tt killerwolf,

 

ingen i office gjorde det. jag vägrar tro det. isåfall e mina kompisar vidriga människor

 

edit: jävla idiot, en 92a har postat det där... få mej inte att tilta nu ffs

"Originally Posted by 1992"

 

varför la ni upp bilderna i första läget då? ganska lätt att se att bilderna skulle spridas vidare imo ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...