Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

 

Shit Shahin du mördar mig, jag känner mig typ som en av dom där skrikande småtjejerna när jag ser sånt här. Han var så sjukt grym. Dansen, rösten, inlevelsen, blicken, KÄNSLAN, undrar om folk fattar?

 

Ska inte inte gå loss för mkt nu, får bomba min egen dagbok med Michael kärlek istället. Men för den som inte sett finns det en långfilm från 92 om Jackson familjen som heter "The Jacksons: An American Dream". Den är jävligt lång men grymt sevärd, dramatiserar hela Michael och hans familj från när dom va små på ett jävligt bra sätt.

 

Nu ska jag på korridorsfest.

 

Btw. SLAKTMASK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit Shahin du mördar mig, jag känner mig typ som en av dom där skrikande småtjejerna när jag ser sånt här. Han var så sjukt grym. Dansen, rösten, inlevelsen, blicken, KÄNSLAN, undrar om folk fattar?

 

Ska inte inte gå loss för mkt nu, får bomba min egen dagbok med Michael kärlek istället. Men för den som inte sett finns det en långfilm från 92 om Jackson familjen som heter "The Jacksons: An American Dream". Den är jävligt lång men grymt sevärd, dramatiserar hela Michael och hans familj från när dom va små på ett jävligt bra sätt.

 

Nu ska jag på korridorsfest.

 

Btw. SLAKTMASK

 

 

3:40 till 3:50 är ganska sjuk dans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

står innne i köket och lagar mat, helt plötsligt blir det helt tyst i andra rummet och jag hör fnissande... går ut i rummet, ser dom klicka ner facebook och se alltmänt misstänkta ut. jävla skitungar.

 

grattis antisk!

 

btw, gillar updaten 3-4 st ner: "Ruzgaar värdesynar"

http://www.poker.se/live/nordic-light-poker-2011

 

tur att han inte bluffsyna med sitt tvåpar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

STORT GRATTIS ANTISK!

FAN VAD KUL ATT DU FICK VINNA :mrgreen:!!!

 

Grattis även till kung Erik! häng med till ipt malta nu om några dagar?!?

 

blir för övrigt ipt malta nu om ett par dagar med SM-Geewhiz, Maxwell och Entraction-Chillarn. några från PF som åker?

 

btw.. stort gl till alla osm lirar ept köpenhamn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit Shahin du mördar mig, jag känner mig typ som en av dom där skrikande småtjejerna när jag ser sånt här. Han var så sjukt grym. Dansen, rösten, inlevelsen, blicken, KÄNSLAN, undrar om folk fattar?

 

Ska inte inte gå loss för mkt nu, får bomba min egen dagbok med Michael kärlek istället. Men för den som inte sett finns det en långfilm från 92 om Jackson familjen som heter "The Jacksons: An American Dream". Den är jävligt lång men grymt sevärd, dramatiserar hela Michael och hans familj från när dom va små på ett jävligt bra sätt.

 

Nu ska jag på korridorsfest.

 

Btw. SLAKTMASK

 

jadu.. tror folk kommer inse hur extremt stor han var om en massa massa år. inte för att folk inte vet det nu :-P. som din länk säger; han är legend. han är en av få människor som tex muhammad ali vars namn kommer leva vidare för alltid. men det kommer dröja väldigt länge innan någon blir så stor som honom. tror nog att det inte kommer hända. michael jackson blev uppväxt väldigt old skool och fick träna nonstop dygnet runt. visst sög det för hans uppväxt. men att ha sån talang, älska det man gör och sen från fem års åldern bokstavligt talat bli piskad in till perfektion. tror nog det aldrig kommer finnas någon ens i närheten av michael. blir väldigt svårt.

 

sen har han väl det bättre där han är nu. han verkade ju må skit. måste suga att vara sådär cpkänd som honom. varje steg döms, betygsätts och rapporteras. folk utnyttjar en konstant.

 

har sett några dokumentärer om jackson och kan ha sett den.. men värt att se om så får styra den dirrr :mrgreen:

 

---

 

nu till lite ångesttankar. PF... lund eller sthlm? :cry: :cry:

har beslutsångest. trivs bra i sthlm och enda staden i sverige jag annars hade kunnat tänka mig bo i är lund. många trevliga personer som bor där... grym stad. får träffa nya personer osv osv osv. samtidigt har jag allt i sthlm. min lägenhet, vänner, familj. tänker mest på familjen. dom hade saknat mig jättemycket och vill spendera så mycket tid som jag kan med dom. vill ej ångra något senare i livet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu till lite ångesttankar. PF... lund eller sthlm? :cry: :cry:

har beslutsångest. trivs bra i sthlm och enda staden i sverige jag annars hade kunnat tänka mig bo i är lund. många trevliga personer som bor där... grym stad. får träffa nya personer osv osv osv. samtidigt har jag allt i sthlm. min lägenhet, vänner, familj. tänker mest på familjen. dom hade saknat mig jättemycket och vill spendera så mycket tid som jag kan med dom. vill ej ångra något senare i livet.

 

Har precis haft samma val och bestämde mig nyligen för att flytta till Lund till hösten och just nu känns mitt val mer och mer självklart för varje dag.

 

Så gogogo Lund imo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis haft samma val och bestämde mig nyligen för att flytta till Lund till hösten och just nu känns mitt val mer och mer självklart för varje dag.

 

Så gogogo Lund imo!

 

haugen till lund alltså? ännu en legendar, sweet! utgår ifrån att du skall plugga, så vad skall du plugga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror lätt du kan göra Lund i 1 år, men efter det blir det tråkigt o bo i en småort.

 

Det är i vart fall mina polares erfarenheter som pluggat ett år där.

 

gissar på 90k invånare varan andelen "ungadomar" är väldigt hög så den kretsen av människor som ligger i intresserangen kmr vara närmare ekvivalent men samma grupp i en stad med dubbla storleken... mao ingen småort

 

 

också, mkt bra haugen och gratz antisk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...