Gå till innehåll

Ihjälskjutna i pokerspel


Torsus

Recommended Posts

Ja antaglien väljer dom någon som dragit in den gigantiska summan 3000kr.

 

Allvarligt talat hur patetisk kan man bli, hur kan man enns äverväga väpnat rån för en summa under 100k kr.

Ofta är dom fler som ska dela på bytet, dessa personer kan inte vara särskilt smarta.

Riskera fleråriga fängelsestraff för en månadslön, way to go retards.

 

Men man kanske borde bli lite försiktigare, efter sanremo växlade jag in € till ett värde av 86000kr på t centralens forex.

Stoppade bara ner slantarna i byxfickan utan att tänka mer på det, blir skärpning på den fronten.

Jag syftade inte på mina småpengar utan på vad folk faktiskt KAN ha vunnit därinne. Vilka stora byxfickor du måste ha förresten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Från Aftonhoran idag:

 

Klockan tio minuter i tolv kastade sig tre maskerade män in på pokerklubben på Fallhammargatan i Västerås.

 

Den 27-årige klubbägaren drog vapen först. Angriparna sköt tillbaka. Fler på klubben drog vapen. Några minuter senare låg 27-åringen på golvet med åtta skott i kroppen, flera i magen. De maskerade männen flydde.

 

– Det var rena rama vilda västern där inne, säger en polis.

 

Klubbägaren som träffades av åtta skott fördes till sjukhus med allvarliga men inte livshotande skador.

 

...var nog inget vanligt homegame det här. Kanske det är ett försök att få pokern tillbaka till sin ursprungsform - alltså så den såg ut på salooner i västern för 150 år sedan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som att någon skulle följa efter en person för att han ser ut att kunna ha mycket pengar på sig av hans betende mönster att tyda. Tillåt mig skratta!

 

Antingen så har någon sett att du har mycket pengar på fickan eller så är det ett tips.

Är nog oerhört få rån som gjorts på rena rörelsemönster reads om enns något.

Nee underskatta inte banditer och kriminella element, dom är som hundar sniffar sig till pengar o attackerar dig ett svagt ögonblick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stabilt att spela poker på ett ställe där flertalet motståndare har vapen på sig.

 

Händer även den försiktige tyvärr. Det är inte alltid folk skyltar med att de har vapen. Oftast är det efter ett glas för mycket som det skämtas med att lägga pistolen som insats.

 

Det är då man tackar för sig och packar ihop.

 

Bra att Gdaily finns här och förklarar hur man slipper hantera kontanter på ett säkert sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...