Gå till innehåll

Funderingar kring pokerresor i Sverige och Europa?


Swede

Recommended Posts

Ok, jag tar min examen fran Universitetet har i San Diego i maj.

 

Sen vet jag inte vad jag skall gora.

 

Pokern har gatt asbra den senaste tiden, och jag har samlat ihop med tillrackligt med pengar for att kunna forsorja mig pa pokern samtidigt som jag kan resa lite.

 

Har funderat pa att resa runt ordentligt i sommar. Bade Europa och Sverige.

 

Vill verkligen resa runt i Sverige. har da funderat pa att man skulle hinna traffa lite pokerspelare i resten av landet. Nar jag lamnade Sverige var det knappt nagon spelade poker, nu verkar alla gora det. Vore kul att resa runt lite till pokerklubbarna i Sverige och spela deras turneringar. Nagra tips fran? Nagon som tankt gora nagot liknande?

 

Vill aven resa runt i Europa och lira lite kort. Hade varit kul om nagon velat hanka pa en liten "european tour" och rest till Amsterdam, England, Wien, och lirat lite poker. Nagra tips?

 

Jaja, bara lite tankebanor.

 

Funderar ocksa pa att till hosten flytta till Vegas och forsoka forsorja mig pa poker dar. De gr jag har varit i Vegas har jag gatt kraftigt plus.

 

Fan vad jag yrar. Ar lite smatrott.

 

Cheers!

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

funderar med på att driva runt å lira turneringar både i Sverige, Europa å kanske även nån stor längre bort. Är dock inte så erfaren på livepoker än men det ska nog gå att träna upp. På internet går det som Swede så fint uttryckte de "asbra" så det borde väl gå att tillämpa sina kunskaper live också.

 

Så vi ses säkert på nån tävling om du me reser runt på turneringar.

 

Måste dock varna dig att jag är jävligt bra 8-) så du kanske inte borde spela samma turneringar som jag om du vill vinna något :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att jag aldrig sett dig innan Kajjan :)

Kommer du till Varberg för att lira och vill ha husrum hos en gammal klasskompis så är du välkommen

 

EDIT: Hade tänkt att anordna en turnering på borgen nästa vecka, PMa mig om du är intresserad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...