Gå till innehåll

Igår gjorde jag....


jonash72

Recommended Posts

en skön grej.

 

Spelade en turre på TitanPoker för nyreggade. Man kan vinna en iPod (har redan två så jag tänkte att den kan man sälja vidare kanske)

 

Hur som haver, jag sitter och multitablar lite och hinner precis INTE att höja min första hand i turren - som är KK! Timed out.... Jag blir inte så lite lack när jag inser det, och vad kommer på floppen tror ni? AKx rainbow. 4 spelare hade callar en 3bet preflop.

 

Okej tänker jag, här hade man varit med. Men nån kan ju haft AA. Bettandet tar rejäl fart på floppen, varvid 2 spelare kör vidare. Turn: K. F-U-C-K. Ett ofrivilligt foldat 4-tal första handen i turren.....med 2 killar som went-at-it.

 

Man är ju stekhet...

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som igår 05.00, hade precis ställt in gröten i micron när jag började äta på en macka.

 

Glömde bort gröten och fyrbettade mackan när en polare ville ha sin snus som jag vart skyldig han i fyra månader. Om jag inte glömt gröten hade hanju alldrig kommit ihåg snusen, asdrygt nu vet jag inte vad jag skall göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väl ändå ett par du foldade?

 

Jadå, och ett som givit ett fyrtal. Och ett par som man ALLA gånger hänger med på till floppen åtminstone, om man nu inte gör som jag, såsar till det så tiden rinner ut.

 

Pocket K eller pocker A läggs ALDRIG pre-flop på nätet som första hand i en turre.

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som igår 05.00, hade precis ställt in gröten i micron när jag började äta på en macka.

 

Glömde bort gröten och fyrbettade mackan när en polare ville ha sin snus som jag vart skyldig han i fyra månader. Om jag inte glömt gröten hade hanju alldrig kommit ihåg snusen, asdrygt nu vet jag inte vad jag skall göra.

 

Sämsta analogin jag sett.

 

Och du, regga dig.

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...