Gå till innehåll

European Bob - Ska försöka bli en vinnande spelare.


European Bob

Recommended Posts

Så fort jag skriver dagbok, går spelet åt.... Så det är kanske lite korkat att starta upp den igen. Men jag kan inte hålla mig härifrån.

 

Förutsättningarna är som förrut. Håller till på lägsta nivå på SvS. Nu var det iofs länge sedan jag hade tendenser till att skotta men kommer hålla mig på där tills jag har 30 inköp på 1/2kr. Dvs 12000:-

Detta kommer ta ett bra tag eftersom jag spelar korta sessions och inte så ofta.

Målet för kommande månad blir blygsamma 1200:- (Hmm... 10 månader på 0,5/1 :oops: )

Nu heter denna avdeling Dagböcker iofs, men jag kommer nog inte skriva varje dag. Men en veckorapport borde jag klara av iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Veckan har tuffat på stabilt. Har plussat ungefär 500:- på pokern och bara spelat 2 timmar ungefär. La just en 64-raders på tipset som jag utgår från blir veckans första minus.

 

Igår laddade jag ner Fabios dnb-show från Radio1 bara för att imorse inse att mina lurar till ipoden har pajjat. DÄR kan vi snacka om TILT. Slängde upp lurarna på Essingeleden. Hoppas dom går en smärtsam död till mötes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att min gamla dollarsiten jag brukade spela på har börjat köra reload-bonus upp till $100 per månad. Jag har ju dessurom bananavtal där som hamnar så att jag kan uttnyttja reload-bonusen. Därav finns det ingen anledning att inte lämna SvS för tillfället. Pengarna som finns på SvS får ligga kvar som ett sportsbet-konto.

 

$50 upp blev resultatet i helgen. Mitt oktobermål är egentligen bara att gå plus. Spelar oftast inte lika bra när jag sitter och jagar bonusar och bananer.

Plus $300 utan bananer och bonus får bli mitt mål med Oktober.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen ny månad... Har alltid gått åt helvete så fort jag sätter upp mål. Därför är mina mål väldigt blygsamma.

 

Mål Oktober:

Ongame: $400 inkl bananer och bonus. Antal händer: Återstå att se...

SvS: 64 kr / vecka till tipset

 

Spelet på mina nivåer (dom lägsta) är ju inte särskilt anmärkningsvärt så det kommer inte bli särskilt många HH.

 

Däremot ser jag gärna lite stryktips-tips... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår var en riktigt bra dag. Var på Fredrik Lindströms show, Svenskar är också människor, på Cirkus. Mycket bra... SVT var där och spelade in så den rekommenderar jag att se när den så småning om kommer på tv.

 

Pokermässigt gick det bra oxå. Hade inte så mycket tid till poker eftersom jag skulle till Cirkus men får nötterna nästan direkt. Fi bombar på och jag tackar och tar emot. Efter detta tiltar han och fortsätta bomba varje gång jag höjt en pott. Tar tacksamt emot även dessa dollar. Slutar $70 upp på en knapp halvtimma.

 

Ikväll ska jag se Djurgården ta sig an Peking på Stadion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...