Gå till innehåll

Stora buggletartråden


Recommended Posts

Som ni kanske sett så har poker.se idag fått en välbehövlig ansiktslyftning efter snart tre år av samma utseende.

 

Givetvis är det alltid ett antal större eller mindre buggar som dyker upp vid en sådan större förändring (inte bara nytt skal, utan även en massa nya funktioner (exempelvis bloggar) och ett helt nytt bakomliggande skal).

 

Rapportera gärna buggar här, så skickar Appel ut en poker.se-tändare/nyckelband till er (om ni vill ha). PMa adress till honom i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Användare online: Poker.se säger en sak och pokerforum en annan (vet inte om det är bugg eller feature, men båda uppgifterna kanske ska stå på båda ställena, om det nu finns två vägar in).

 

Det är två olika sajter. Att man är inloggad på pokerforum.nu och poker.se är inte samma sak...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan börja:

 

Om man röstar på dagens fråga på framsidan i Explorer, och sedan trycker på bakåtpilen i webläsaren, så hamnar man på en tom sida.

 

 

När jag röstar (tävlar) så står det att jag ska logga in för att vara med i tävlingen, MEN jag är redan inloggad!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det regnar nyckelband från himlen har de fattiga ingen postadress

 

- Gå till http://www.poker.se/nyheter/

- Filtrera på "inrikes"

- Du hamnar nu rätt in i en artikel och filtreraboxen går ej att komma åt igen.

- Klicka sedan på "visa alla" under "Nyhets arkiv" (felaktig särskrivning), "fler nyheter av Ola Brandborn" i högerspalten. Du redirectas nu till startsidan med felmeddelande "Medlemmen du sökte finns inte"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skänninge marken här kommer en som ska sälja nyckelband i höst :mrgreen: .

 

Om jag loggar in och går till min forumprofil så när jag vill tillbaka till Poker.se och försöker använda anyone av de sju "knapparna" så får jag bara att "Sidan kan inte visas". Detta i Explorer.

 

Edit: Okey det får gå på samma nyckelband :-D.

 

Samma sak tydligen oavsett vilken del av PF jag besöker från Poker.se. Det går bara att gå tillbaka till Poker.se genom att "klicka" på namnet, inte genom någon av de sju "knapparna".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skänninge marken här kommer en som ska sälja nyckelband i höst :mrgreen: .

 

 

Vi kan sälja våra tillsammans. Förslagsvis 1st för 5kr, 3st för 10kr

 

 

Under http://www.poker.se/medlem/pm/ hänger ej mina gamla PM med när jag är inloggad.

 

Under WSOP-omröstningen på startsidan saknar jag en tillbakalänk till röstningsalternativen efter att jag klickat på "Visa resultat"

 

Fin sida f.ö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man klickar "Dagens fråga" och sedan underrubriken "vinnare" syns bara vinnarna från 2008-05-19, 2008-05-16, 2008-05-11.

 

Ingen ny bugg men förr försvann det vinnare bara någon gång ibland...

 

Bugg 2: Gårdagens vinnare annonseras med:

Grattis "POMK"

Du har vunnit i "Dagens fråga" 2008-05-19

 

Kul att det inte är bara jag som är lite snurrig när det gäller tider & datum...

 

Bugg 3, 4, 5, 6 & 7??: räknas stavfel och faktafel?

På Paradise Pokers recension är ordet "klient" felstavat till klien under rubriken "översikt".

Sedan står det att man har 100% bonus upp till $100 i recensionen medan i högerspalt och rutan högst upp står det 100% upp till $200.

På Paradise Pokers hemsida står det 200% upp till €500.

Ur spelsortimentet fattas Sökö som tillkom för ca halvår sedan.

 

#8: På Red Kings recension står det missvisande info om bonusarna.

Om man får 8x-exklusiv bonus bör det inte stå 7/8/12x under utan möjligtvis att man kan få 7x bonus... orkar tyvärr inte kolla upp vad som gäller för 7x, surfskadad...

 

#9: I Expekts recension är inte sista meningen under "Översikt" färdigskrivet.

 

Bjuder på en ickebugg:

Jag tycker att det är alldeles för stora skillnader i recensionerna av CD-Poker, Titan Poker & Expekt för att alla ligger i samma nätverk.

 

#10 & 11? I PokerStars spelurval fattas HOSE (som HORSE men utan Razz).

Sedan står det helt galet om spelen: "5-korts stötpoker (5 card draw)".

Ska väl stå "mörkpoker" eftersom RiverStars inte har 5CS (5CD=mörkpoker finns dock......).

 

#12: I Full Tilt Pokers recension är det mcyket slarvigt skrivet: "Sedan en tid tillbaka erbjuder man även mix-games.".

Borde stå vilka olika det finns [HORSE, HOSE, HOE (Limit Texas, O8B, 7CS8B), HO (Limit Texas/O8B), OE (limit O8B & 7CS8B), HA (PLT & PLO)].

Särskilt HA kan nog uppskattas av många.

Sedan att det inte står något om CAP (40BB maxinvestering/pott) & bord med högre minupptag orkar jag inte gnälla...

 

Jo, bord med högre minimiupptag kan man nämna på PokerStars recension med....

 

Dajmi pare! ;-}

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...