Gå till innehåll

The well - T9suited


padrinosftw

Recommended Posts

har du lust att åka dit och poppa han?

varför åker du inte dit och poppar han?

 

Ja, men inte mest för pengarna utan för att jag mådde så jävla dåligt efter det här och att det var så jävla pinsamt när farsan blev involverad och grejer.

 

Skulle dock aldrig kunna göra något sånt, iaf inte för något sånt här litet. Är liksom inte den typ av männska vilket i det här fallet kanske är en dålig sak, hade jag varit annorlunda hade jag förmodligen inte lånat ut mer än de ursprungliga pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mest pinsamma jag någonsin varit med om. Snackade med honom ett tag, han byggde upp förtroende, jag såg honom vinna och började lita på honom. En dag ville han att jag skulle föra över 400 euro till han och hans polare en turnering eftersom han själv inte skulle hinna göra det osv. Det rann iväg rejält och blev kanske 11k euro tillslut, någonstans mellan 10-13k euro iaf.

 

Finns inget jag någonsin gjort som jag ångrar eller skäms över lika mycket.

 

var det robert från norrland som lurade dig ? känner igen exakt samma story, var så för mig i alla fall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, hette supersuur eller något sånt ett tag här på forumet. Vet att han bytt ett par ggr dock.

 

Hur mycket lyckades han att lura av dig btw?

 

han tog över en turre där han lovade mig 28 k om han fick ta över. Fick aldrig se pengarna , transfererade typ 200-300 € till han också. Var turrar och skit han skulle spela. Seriöst , killen är psykiskt sjuk och borde sitta inlåst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han tog över en turre där han lovade mig 28 k om han fick ta över. Fick aldrig se pengarna , transfererade typ 200-300 € till han också. Var turrar och skit han skulle spela. Seriöst , killen är psykiskt sjuk och borde sitta inlåst

 

Ja helt sjuk kille det där, värsta jag varit med om. Jag förstår inte hur han fortfarande lever, jag menar någon måste ju lacka och skicka någon på honom tex? Sick ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja helt sjuk kille det där, värsta jag varit med om. Jag förstår inte hur han fortfarande lever, jag menar någon måste ju lacka och skicka någon på honom tex? Sick ju.

 

jepp tycker ju att typ polisen borde ha fått in tillräckligt med anmälningar mot han eller att nån som sagt lackar ur och tar lagen i egna händer. Grejen är juden att han är ju fan proffs på att luras och ljuga. Stört hur snabbt han kommer på lögner och grejer för att täcka upp saker som inte stämmer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...