Gå till innehåll

sexyterran ger db ett andra försök


sexyterran

Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

yesyes yo

 

kom just hem från staden, köpte nätbrynja och röd jättestor lacostetröja på second hand på beyond retro (dionysos favoritaffär i sthlm?). fett nöjd med dom köpen, har dom på mej as we speak!

 

kom hem, emil hämta mej, nu sitter vi på kontoret och jag har inte varit här på jättelänge så jag e jätteglad! här finns vatten och läsk och min kära dator.

 

har köpt in mej i gäng sundays, veckopotten på svs, 150k på ongame, 100r på ongame, ecoopgrejen på ipoker, 250k på ftp samt 200k på t6.

 

svs och ongames 150k e igång och jag har bluffat bort typ 1/3 av båda stackarna.

 

kan inte få igång pacificpoker, kan itne sätta in på pp, kan inte sätta in på prima... suck.

 

yeahyeah, återkommer när jag klonkat :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till !!!

 

Kan ni inte skicka upp lite bilder från kontoret?

 

gl and hf

 

jo vi får väl göra det :) men som sagt, det e inget flashigt! haha. ser iofs fett ut nu med alla stationära :] tycker jag!

 

Tja!

 

Ska bli lol att följa din dagbok, den förra var störtmysig. Kör du HU-cash på SvS nånting? Har du samma nick på SvS som på andra siter? Är du snygg IRL?

 

Nej, hatar svs cashgames. jag jobbar mycket med tangentbordet och gillar att skriva in siffrorna jag ska höja med från numpaden och sådär, att dra med musen är för noobs, tar flera år.

 

kan ge ut mitt svsnick eftersom jag aldrig spelar där ändå, heter Wien96Bure.

 

jag e fett snygg irl, alla som sett mej kan intyga ~~ kekekek

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL! Det där med kontor låter riktigt najs, vi är några stycken som har haft lite samma tankar. Har ni nått spec bestämmt upplägg med typ fast dagar ni spelar och fasta tider eller kör ni bara som de kommer typ?

 

nejnej dom som vill spela drar dit när dom har lust. ingen naziregim, dessa boys har inga mål med livet och fan ingen disciplin så det hade aldrig funkat :]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lagg ner fisk!

 

Daligt att skippa tagluffen. Vi ar i Napoli just nu och det ar den basta staden hittils. Dessutom daligt att du spelar med IRL och Fejset men inte mig. Tog rejalt i mitt lilla hjarta. Har btw gjort min andra tabbe pa resan. Forst tappa man ju pass och interrail-kort. Nu har man aven slarvat bort kontantkortet. Nan javel har dessutom tagit gjort ett kortkop for 218kr igar kvall. Skumt!

Any2 GL med pokern. Kom inte och sag att du gatt back nar jag kommer hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ute ur ongame bigdeal, de sög. e på ft i veckopotten som cl...

och torska precis en jävla ai pre med ak v aq... rejs 5bb utg+1 han 3bet jag ställ fullstack han synar Q turn

 

NU FITTA OXÅ I VECKOPOTTEN AA v AKs ai pre 34k pot flop AJT river Q HORA hade ju den där turren... orkaaaaaaaaaaaaaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom tvåa i veckopotten, gav 20k.. är ändå tiltad för jag torska mot en så jävla dålig kille i heads uppen, e inte alls nöjd med hur jag spelade där, kostade mej själv 15k.

 

dessutom har jag blivit setuppad som fan på mina headsup bord så jag e tiltad..

 

e kvar i t6, ipoker och betsson 100r....

 

URK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha hänger på föregående talare.

 

LÄGG NER FISK :P

 

var för övrigt på beyond retro idag (läs, gick in. visade var fan idioter kan handla kläder för flickvännen som hatade stället också, gick.) jag har en förståndig flicka :P

 

är hemma i jönnet igen efter 2 veckors resande i madrid och cypern. nu ska jag sova och fy fan va skönt det ska bli.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha hänger på föregående talare.

 

LÄGG NER FISK :P

 

var för övrigt på beyond retro idag (läs, gick in. visade var fan idioter kan handla kläder för flickvännen som hatade stället också, gick.) jag har en förståndig flicka :P

 

är hemma i jönnet igen efter 2 veckors resande i madrid och cypern. nu ska jag sova och fy fan va skönt det ska bli.

 

yipeee. In o donera sen va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skräpröv, åkte ut 150a, vann mesig a500 dollar. jaaaaaaa...

 

aja, e hemma nu, räknade ihop plusset för dagen, blev larviga 900 eftersom jag blivit så galet utdragen och setuppad på headsuppen idag. nya tag imorgon.

 

ska förhoppningsvis fika med storesyrran sen grinda järnet på kvällen.

 

nu ska jag se filmen 21, hört att den ska va bra. jobbigt bara att jag inte kan hitta engelska subs... suck..... skitdag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FUCK YEAH!

 

Nu har jag pillat hela förmiddagen med att köpa ny dator, och sagt och gjort, nu har jag köpt en!

 

Fick grym hjälp av omgbanana i en tråd jag skapade, hans tips fick mej såld direkt och jävlar vilken dator till vilket pris! skriver ner exakta mått senare.

 

nu har jag gjort ättegod lunch, har värmt en baguette i ugnen och gjort den till 4 mackor, först becel, sen salt och peppar, sen parmesanost, sen grön pesto på två och röd pesto på två, sen sambal oelek och så hittade jag en ruccolasallad med feta och soltorkade tomater och massa annat mums i kylen så nu jävlar ska jag frossa i min grymt goda mat!

 

bli avundsjuka! vilken superdag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dell M1530 svart

 

Intel® Core™ 2 Duo-processorer T8300 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache)

Windows Vista™ Home Premium

5,4-tums (1 920 x 1 200)

4 096 MB 667 MHz DDR2 SDRAM-minne med dubbla kanaler [2x2048]

200 GB hårddisk med Free Fall Sensor (7200 RPM)

NVIDIA® GeForce™ Go 8400M GS med 128 MB dedikerat grafikminne

Fast 8x DVD+/-RW slank fackmatad enhet, inklusive programvara

 

förstår knappt hälften av alla dessa siffror men för er som det betyder nåt för så betalade jag 8,5k för allt detta sen drar vi momsen oxå. woahoohoo wieee

 

ser på 21 nu, kollad einte kalrt den igår. dåligt ljud. usch. men bra film verkar det som. hoppas han får bruden!

 

Ogogog~~

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...