Gå till innehåll

The Well - TheToft


TheToft

Recommended Posts

Okänd ej blivande pf-profil sätter sig i the well för att exploatera sitt inre utan några som helst förväntningar.

Ej tillfört någonting på pf förutom dryga kommentarer och en och annan lame hyllning av det skälet att jag inte har något att tillföra i pokerväg. Anledning till brunnen?? Uttråkning.

Sätter mig här utan någon förväntan överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anser du att pf:s variant av The Well borde döpas om till ett mer målande namn, exempelvis Dagislekar för Begåvningsreserven? Eller tycker du att det är bättre att helt enkelt banna idioter som sätter sig i brunnen "av uttråkning" och som inte kan tillföra något i pokerväg?

 

Lånar brunnen; Är det OK att gardera 1a 2a på den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har dina sexuella preferenser formats av någon specifik tjej i din mellanstadieklass? Om så, hur ser hon ut? Vad gör hon idag?

 

Ja, hur hon ser ut idag vågar jag knappt berätta men hon är överviktig och går i en klass med 28 andra killar. Hon konverterade även till emo och jag kan tänka mig att jag hade något med detta att göra då hon blev det 2 månader efter vårt "förhållande"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tackar! kebaben i saluhallen är den godaste som finns i Malmö extra stark sås, feta och en karlovacko på Cornelias. givetvis följt av en Skruf stark och gott sällskap

 

ok avgjort nu flyttar jag genast tillbaka till malmö:-P . För att få in en fråga här med. Vilken e ditt favoritersmål? motivera tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
Vart tog du vägen?

 

Har varit rätt upptagen de senaste veckorna och inte hunnit spela så mycket poker och har även glömt bort den här.

 

Är nu tillbaka efter att ha varit på festival->sjukhus och massvis av studenter. Håller även på att tillfriskna efter en släng av klamydia:oops: :roll: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är du kunnig inom? Skulle du kunna berätta något intressant om det?

 

Har fått väldigt många komplimanger av vänner för att jag är bra på att snusa!

 

Skämt å sido.

 

Är kunnig inom språk och i början av augusti genomför jag och två vänner vårt projektarbete som är att cykla från Malmö till Amsterdam vilket förmodligen kommer bli en fin resa med många fina minnen. Någon som har gjort något liknande och vet vad som är EV+ och EV- inför en lång cykelfärd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok avgjort nu flyttar jag genast tillbaka till malmö:-P . För att få in en fråga här med. Vilken e ditt favoritersmål? motivera tack.

 

Varmt välkommen, skicka över ett pm så bjuder jag på en öl.

 

Hmm favoritresmål. Vill gärna åka till Prag eller Amsterdam, båda lockar på olika sätt men nu när Tjeckien har legaliserat cannabis så väljer jag Prag. Är intresserad av kultur och har många vänner som har goda erfarenheter av Prag.

Svar: Prag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...