Gå till innehåll

Punkrock_kid - Vegasblogg


-PK-

Recommended Posts

Tackar. Får säga desamma. Jag ligger ju redan långt efter dina 1300 händer från igår iofs, tänk om du spelat idag också, då blir det ett helvete för mig att ta igen :-(

 

Tack också till alla andra för lyckönskningarna!

 

fan va nice :-)

hoppas du får skitroligt i vegas, eller dum sak och säga. DU KOMMER ha skitroligt i vegas. :-D

Din jävel att du ska vara där så länge, själv som du antagligen själv vet. Så fick jag själv "bara" uppleva det i 10 dagar. Det är lite för lite i eget tycke!

 

FÅr ställa samma fråga som du fråga mig, vad ska du lira för stakes!?

Om / när du spelar på mgm grand. Om du av en slump hamnar vid ett bord där en äldre man runt 40 - 45 år sitter som heter Nick. Hälsa honom från Thomas "the swedish guy that tips more then highrollers" :-D

Ha det nice, och precis som folk begärde av mig. Så kommer jag begära det av dig > FULLSTÄNDIG rapport SAMT fler foto än vad jag la upp:-D

(fan nu när jag tänker efter, jag har inte fått alla foto från dom jag var med i vegas)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 186
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

fan va nice :-)

hoppas du får skitroligt i vegas, eller dum sak och säga. DU KOMMER ha skitroligt i vegas. :-D

Din jävel att du ska vara där så länge, själv som du antagligen själv vet. Så fick jag själv "bara" uppleva det i 10 dagar. Det är lite för lite i eget tycke!

 

FÅr ställa samma fråga som du fråga mig, vad ska du lira för stakes!?

Om / när du spelar på mgm grand. Om du av en slump hamnar vid ett bord där en äldre man runt 40 - 45 år sitter som heter Nick. Hälsa honom från Thomas "the swedish guy that tips more then highrollers" :-D

Ha det nice, och precis som folk begärde av mig. Så kommer jag begära det av dig > FULLSTÄNDIG rapport SAMT fler foto än vad jag la upp:-D

(fan nu när jag tänker efter, jag har inte fått alla foto från dom jag var med i vegas)

Du säger precis som alla andra har sagt, att jag kommer ha oerhört roligt i Vegas, och det gör ju inte att man blir mindre sugen på att landa direkt:-D

 

Ja, 10 dagar låter nästan lite väl lite, men antar att du fick uppleva en del trevligheter ändå.:-)

 

Jag vet inte riktigt vad det blir för stakes jag kommer spela, kommer väl inte ha med mig så otroligt mycket $ så det blir förmodligen att börja ganska lågt och sedan gå upp ifall man vinner lite. Det bästa vore ju om man kunde klonka hyfsat i ett par turrar så man får in lite cashgamekapital, känns som att det kan bli halvsegt att grinda ihop liverullen på lägsta stakesen, även om värdet förmodligen, som alla säger, är vidrigt bra:-) Antar att det kommer bli en del spelande på MGM, mtp att det är där jag bor i början och jag ska hålla utkik efter Nick, haha.

 

Ska rapportera så gott jag kan och försöka få in en hel del fina bilder, har lovat mig själv att vara mer aktiv med kameran än jag vanligtvis är;-)

 

:spade::heart::club::diamond:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du säger precis som alla andra har sagt, att jag kommer ha oerhört roligt i Vegas, och det gör ju inte att man blir mindre sugen på att landa direkt:-D

 

Ja, 10 dagar låter nästan lite väl lite, men antar att du fick uppleva en del

trevligheter ändå.:-)

 

Jag vet inte riktigt vad det blir för stakes jag kommer spela, kommer väl inte ha med mig så otroligt mycket $ så det blir förmodligen att börja ganska lågt och sedan gå upp ifall man vinner lite. Det bästa vore ju om man kunde klonka hyfsat i ett par turrar så man får in lite cashgamekapital, känns som att det kan bli halvsegt att grinda ihop liverullen på lägsta stakesen, även om värdet förmodligen, som alla säger, är vidrigt bra:-) Antar att det kommer bli en del spelande på MGM, mtp att det är där jag bor i början och jag ska hålla utkik efter Nick, haha.

 

Ska rapportera så gott jag kan och försöka få in en hel del fina bilder, har lovat mig själv att vara mer aktiv med kameran än jag vanligtvis är;-)

 

:spade::heart::club::diamond:

 

Värdet är inte vidrigt bra. Det är bättre, du anar inte asså. DET ÄR SÅ SJUKT dåliga spelare till 90%

Iallafall där jag lirade...

mgm 1 / 2$

mandayalbay 1 /2 - 2 / 4$

ceasars palace 1 - 3 och lite 2 - 5$

luxor 1 - 2$

ska visst vara otroligt bra värde på Wynn's 1 - 3$ game där du inte har maxupptag

 

En sak till vetifan om man fick fota eller inte. Men om man får så fota ceasars palace pokerrum. Det är galet snyggt!

 

Glömde säga en viktig sak. Han Nick han är dealer, så kolla efter en dealer vid namn Nick 40 - 45år svarthårig / liten som älskar och snacka:-D

 

Take care!

hf i sin city!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hardu lässvårigheter?? Det står inget om vad han lirar för stakes nu bara vad han var uppe på O-O

 

Hur e de me dina?

 

Fan vad skönt att du är tillbax och du lär ha dett fett med roligt i vegas. Vilka stakes lirar du på när du grindar på nätet?BTW lycka till i vegas hoppas du klonkar något stort, har du köpt in dig till main event??

 

 

 

Hallo!

Vad händer i Vegas då?

 

Jag har väl tänkt spela en del turneringar men jag kommer ju inte direkt ha råd att köpa in mig i massa WSOP events direkt. Blir väl att spela en del mindre turneringar och en del cashgame lär väl också hinnas med. Jag kommer att bli stejkad i en del turneringar, i nuläget är det tre $540 turneringar och en $330, alla dessa kommer att spelas på Venetian som har någon deepstackfestival typ. Ifall det är någon som typ inte ska till Vegas iår men är intresserad av att stejka något så får ni gärna höra av er i PM.

 

Utöver det så antar jag att det kommer bli en hel del festande, shoppande etc etc.

 

 

/Jimmy

 

Mina "lässvårigheter" säger mig att main event inte e en mindre tunering

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur e de me dina?

 

 

 

 

 

 

 

Mina "lässvårigheter" säger mig att main event inte e en mindre tunering

 

Du måste ju vara flat undrade vad han lirade för stakes på nätet!!!!!! Låt Punk svara istället nästa gång så slipper vi kladda ner hans DB oki och om du läser mitt första inlägg 1 gång till LÄS DET NOGA så slipper vi tjafsa om skiten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...