Gå till innehåll

ang Neteller!


lullek

Recommended Posts

Hej,

 

Det är så att jag har lust att byta pokerklient och jag hade tänkt att det skulle gå smidigt om jag skulle ta ut mina pengar till Neteller, för att sedan sätta in allt på en annan poker sida.

 

Värt att nämna är att jag inte har skickat in någon bild på mitt ID-kort, räkning osv till Neteller.

 

Tror ni detta skulle funka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det är så att jag har lust att byta pokerklient och jag hade tänkt att det skulle gå smidigt om jag skulle ta ut mina pengar till Neteller, för att sedan sätta in allt på en annan poker sida.

 

Värt att nämna är att jag inte har skickat in någon bild på mitt ID-kort, räkning osv till Neteller.

 

Tror ni detta skulle funka?

 

Nog funkar neteller iaf att föra över mellan olika sajter ändå. Det kommer däremot inte att gå att ta ut pengarna till din bank förrän man har skickat in bild och grejer och sen snackat med dom på telefon. Så var det i alla fall för mej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du det funkar att sedan att ta ut pengarna med VISA Electron? Har ingen lust att hålla på och krånga med att ta kort, skicka räkningar osv.

 

Har hört att de flesta pokersidor har även sådana regler att du bara göra uttag på samma sätt som du har satt in pengar. Men kan man inte bara göra en mininsats med sitt VISA-kort för att sedan ta ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du det funkar att sedan att ta ut pengarna med VISA Electron? Har ingen lust att hålla på och krånga med att ta kort, skicka räkningar osv.

 

Har hört att de flesta pokersidor har även sådana regler att du bara göra uttag på samma sätt som du har satt in pengar. Men kan man inte bara göra en mininsats med sitt VISA-kort för att sedan ta ut?

 

Olika regler. Men vissa siter går att ta ut om man gjort en miniinsättning från VISA som du säger.

Vilken site gäller det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte riktigt bestämt mig vilken klient, är rätt sugen på att testa Betway eller kanske Betsson. Men det är sak samma, bara det inte är Titan.

 

Men på vilken site skulle detta vara möjligt då?

 

Det funkar så på Party Poker iaf.

 

På Everest kunde jag ta ut till Neteller utan att jag hadde satt in pengar med

Neteller förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Har ni några tips på pokerklienter där jag kan ta ut med VISA Electron då?

 

Det går inte. Har du ett Netellerkonto? I så fall varför inte använda deras eget kort, vet iofs inte om det fortfarande är avgiftsfritt att få men torde i längden bli det enklaste och snabbaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...