Gå till innehåll

Game+ och SS


PokerPlogg

Recommended Posts

Jag är en total rudis när det gäller datastuff så jag har några frågor när det gäller game+ och SS.

 

Hur konfigurerar jag det?

 

Jag har PT och HH converter. Ska jag göra någon inställning i HHConverter? Det finns options, more options och autoconvert options. Kan inte någon vänlig själ skriva en lathund för dummies åt mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...
gt+ var bara till pokertracker 2, pokertracker 3 fungerar direkt till svs.

 

Mvh

 

Aha vad bra. Men jag ser inga stats på borden? Är poker hud som inte fungerar då eller vilken inställning måste jag göra? För jag har importerat en 50 k händer till pt men ser inte statsen live.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska bara vara att starta pt3, trycka på begin auto import och de ska komma igång, kommer först igång efter ett antal händer. Kolla också så att du har den senaste versionen av pt3, de första fungerade inte.

 

 

Ja det fungerar tyvärr inte för mig. Jag undrar var felet kan vara. När jag har valt vartifrån filerna ska importeras så gick jag bara in och valde svenska spel mappen. Kan det vara något där? Eller andra inställningar jag behöver tänka på?

 

Tack så mycket för all hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det fungerar tyvärr inte för mig. Jag undrar var felet kan vara. När jag har valt vartifrån filerna ska importeras så gick jag bara in och valde svenska spel mappen. Kan det vara något där? Eller andra inställningar jag behöver tänka på?

 

Tack så mycket för all hjälp

 

Skulle du kunna skicka dig din msn så vore det kanon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...