Gå till innehåll

Mvh smirnoff ice


_mowmow

Recommended Posts

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jag fattar inte! Har han köpt in all denna kärringdricka? Ser ut som någon sorts reklambord. Ser sjukt ostekigt ut imo. Ungefär som den där bilden i min blogg från Vegas 07 där man blev fotad framför en hög med playmoney på ett pokerbord för att det skulle se ut som att man klonkat.

 

Vad är grejen?

 

1. Han har köpt in alltihop men varför sitter han då inte i en stekig soffa med en massa brudar? Varför står han ensam vid ett sidobord med skiten snyggt uppradad?

 

2. Han har ställt sig vid ett bord med Smirnoff Ice som är till försäljning eller utdelning i reklamsyfte.

 

Finns bara de möjligheterna som jag ser det. I vilket fall är det ju grymt pinsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha looool jennez kom in i matchen! orkar inte diskutera bilden, de som fattar den fattar den och de som inte fattar den får leva med ovissheten :) gå och gnäll i en annan tråd istället!

 

edit: bilden är obv ett skämt, vissa gillar det andra inte. jag har noterat att du tycker att det är pinsamt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar inte! Har han köpt in all denna kärringdricka? Ser ut som någon sorts reklambord. Ser sjukt ostekigt ut imo. Ungefär som den där bilden i min blogg från Vegas 07 där man blev fotad framför en hög med playmoney på ett pokerbord för att det skulle se ut som att man klonkat.

 

Vad är grejen?

 

1. Han har köpt in alltihop men varför sitter han då inte i en stekig soffa med en massa brudar? Varför står han ensam vid ett sidobord med skiten snyggt uppradad?

 

2. Han har ställt sig vid ett bord med Smirnoff Ice som är till försäljning eller utdelning i reklamsyfte.

 

Finns bara de möjligheterna som jag ser det. I vilket fall är det ju grymt pinsamt.

 

 

Du är så seg.

 

 

(okej.. jag levlar leveln)

 

PS. om du inte levlar är du seg men jag vågar inte bli levlad själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...