Gå till innehåll

SAJT: GoldenPalacePoker.com


All in

Recommended Posts

Vad ska man säga om en sajt där en person som kallar sig för vVD eller om det nu var VD ringer upp personligen på mobilen och säger att man är en av deras mest värdefulla spelare och erbjuder bonusar o.d. om man sätter in mer pengar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Någon som har ny info på vad de kräver vid cash-out?

 

Använder Neteller...

 

Kan svara på min egen fråga - verkar vara ett lotteri - nyss gick det utan problem. Har försökt innan i 3-4 dagar och då begärde de ID-kort, utility bill, etc.

 

Frågar dom inte bara efter de där när man ska ta ut vinst pengar? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Hmm, många frågor & få svar...

 

Fixade precis min sk "Age Verification". Trodde först att det skulle vara en smärta i röven men det gick hur smidigt som helst. Hjälper gärna till om någon behöver en howto-guide! ;)

 

Det jag undrar över är dessa "Action Points"? Läste något om presentkort från http://www.giveanything.com men det verkade gälla främst för landet i väst. Upplys mig!

 

EDIT: Fan, fattar inte varför man fortfarande lirar på sidan. Signade endast för att spara de $55 som PT kostar. Nu har jag spelat ihop dryga 350k points vilket motsvarar $3 500 i ren MGR, bummer. :shock:

 

Som plåster på såren så ger tydligen detta:

$50 gift certificate – 100,000 action points

$100 gift certificate – 200,000 action points

 

Borde finnas någon på forumet som kan hjälpa en ensam själ. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Ja krångligt är det minst sagt. Fick ett email från deras security avdelning där de begärde att jag skulle skicka in ett kopia av mitt körkort, ett dokument med min emailadress (untility bill showing your name and mailing adress) samt ett bankstatement . Jag provade att faxa in en kopia av mitt körkort samt ett dokument som jag printade ut från neteller (obs endast personuppgifter). Detta var ogilitgt eftersom det var utskrivet från Internet.

 

Efter samtal med livechat och security kom jag fram till följande:

Eftersom min fax blev så mörk kunde jag ta ett kort på dokumenten med digitalkameran (måste vara nyligen daterade och dokument skickade hem till min brevlåda) och bifoga dem i e-mailen.- betydligt enklare.

 

Nu hoppas jag att det räcker. Krångligt är det i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja krångligt är det minst sagt. Fick ett email från deras security avdelning där de begärde att jag skulle skicka in ett kopia av mitt körkort, ett dokument med min emailadress (untility bill showing your name and mailing adress) samt ett bankstatement . Jag provade att faxa in en kopia av mitt körkort samt ett dokument som jag printade ut från neteller (obs endast personuppgifter). Detta var ogilitgt eftersom det var utskrivet från Internet.

 

Efter samtal med livechat och security kom jag fram till följande:

Eftersom min fax blev så mörk kunde jag ta ett kort på dokumenten med digitalkameran (måste vara nyligen daterade och dokument skickade hem till min brevlåda) och bifoga dem i e-mailen.- betydligt enklare.

 

Nu hoppas jag att det räcker. Krångligt är det i alla fall.

 

Det är din bostadsadress de är intresserade av så ett foto av en telefon- eller elräkning (alternativt ett kontoutdrag om du bor hemma) kommer accepteras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja krångligt är det minst sagt. Fick ett email från deras security avdelning där de begärde att jag skulle skicka in ett kopia av mitt körkort, ett dokument med min emailadress (untility bill showing your name and mailing adress) samt ett bankstatement . Jag provade att faxa in en kopia av mitt körkort samt ett dokument som jag printade ut från neteller (obs endast personuppgifter). Detta var ogilitgt eftersom det var utskrivet från Internet.

 

Efter samtal med livechat och security kom jag fram till följande:

Eftersom min fax blev så mörk kunde jag ta ett kort på dokumenten med digitalkameran (måste vara nyligen daterade och dokument skickade hem till min brevlåda) och bifoga dem i e-mailen.- betydligt enklare.

 

Nu hoppas jag att det räcker. Krångligt är det i alla fall.

 

Det är din bostadsadress de är intresserade av så ett foto av en telefon- eller elräkning (alternativt ett kontoutdrag om du bor hemma) kommer accepteras.

 

 

tack, det var det jag kom fram till oxå även om det inte framkom tydligt av mitt inlägg. Är van vid att det går smidigt med uttagen när det gäller till Neteller, utan att behöva skicka in en massa dokument.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äcklig sida när det gäller uttag, jag fick inte ens ett email att jag måste skicka in ID handlingar och liknande. Efter att jag inte fått pengarna till neteller efter 7 dagar ringde jag dom, då får jag höra att jag var tvungen att skicka in ID handlingar, räkning och bankutdrag. Skickade in olika bilder hela tiden då dom aldrig blev nöjda, men på fjärde försöket, äntligen. Dock jävligt sjukt att när jag skickat in första gången fick jag inget email att dessa inte var godkända, utan var tvungen att ringa till deras support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äcklig sida när det gäller uttag, jag fick inte ens ett email att jag måste skicka in ID handlingar och liknande. Efter att jag inte fått pengarna till neteller efter 7 dagar ringde jag dom, då får jag höra att jag var tvungen att skicka in ID handlingar, räkning och bankutdrag. Skickade in olika bilder hela tiden då dom aldrig blev nöjda, men på fjärde försöket, äntligen. Dock jävligt sjukt att när jag skickat in första gången fick jag inget email att dessa inte var godkända, utan var tvungen att ringa till deras support.

 

Skickade mina igår och väntar på svar. Varför var de inte nöjda med dina foton. Var det pga att datustämpel saknades eller vad var det för fel? Mvk dåligt att de inte fixar in pengarna med en gång när man har gjort som man blivit tillsagd... att (du) dessutom själv behöva ringa är ju absurt, vill de inte ha kunder eller? ´Har du läst någonstans på siten om hur lång tid det tar att casha ut efter withdraw har gjort etc??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Nu har jag fått in stålarna iallafall,:lol: tog totalt sett med support fram o tillbaka security 3-4 dagar. Antar att det dels beror på att jag inte än van vid detta upplägg, men även pga av en kass support, som inte kunde svara korrekt på mina frågor....

 

hur som helst, så kommer det inte bli samma sak igen om jag väljer att återvända till GPP, eftersom denna typ av verification endast behövdes göras vid första uttaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Jag har också trasslat till det med goldenpalace. Nu har de äntligen gått med på att jag ska få ta ut mina pengar. Har skickat scannade bilder på ID och bankkort men hur fan fixar man en utility bill och ett bankstatement med ens e-mail och bankkortsnummer? Hur gjorde ni?

 

Snälla hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hmm, såg precis att golden palace bytt nätverk.. någon som har koll på hur det blir med dessa GPP points? Dom verkar ha översatt sitt gamla poängsystem (förut gällde ju presentkort) rakt av till nåt nytt system och har ingen info uppe på sidan.

 

Har tydligen en balance på 595,180 GP som bara ligger o skräpar :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, såg precis att golden palace bytt nätverk.. någon som har koll på hur det blir med dessa GPP points? Dom verkar ha översatt sitt gamla poängsystem (förut gällde ju presentkort) rakt av till nåt nytt system och har ingen info uppe på sidan.

 

Har tydligen en balance på 595,180 GP som bara ligger o skräpar :shock:

Vilket nätverk har dom bytt till?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...