Gå till innehåll

B2Bs dagbok..


sturedenstore

Recommended Posts

Cliff notes plz, såg just att dagboken är borta.

 

Jessica och Hata lirar HU limit hata tar igen 10k back och när han är 1k pluss så blir han sit out och vill lira 10/20 istället för 200/400. Jessica blir tokig och förföljer hata på svs och hånar honom. Hata gular? sin svs rulle och lägger ner sin DB.

 

Det är så gott jag vet iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag ser det var det ett ganska enkelt beslut:

 

Redan ett par dagar innan incidenten med Jessica inträffade hade jag fått en "förföljare" som konstant var på mig. Att ha en sådan person efter sig var redan det en för mycket.

 

När sedan ytterligare en person, för ynka tusen kronor, tycker det är värt besväret att förfölja mig på olika bord och spy galla i chatten i över en timmas tid så börjar man så smått undra vad nästa steg är...

 

Att ta lite gliringar vid borden medan man spelar o.s.v. har jag öht inga problem med. Jag har spelat poker alltför länge för att ens lyfta på ögonbrynet för sådant, men när det går över i att de, när de inte ens är en del av spelet, fortsätter så börjar det bli smått olustigt. När jag sedan vet att det genom länkar etc i min dagbok och med lite hjälp av eniro.se med enkelhet går att ta reda på var jag bor, har för telefon-nummer m.m. så känns det inte bättre.

 

Saken hade givetvis varit en helt annan om jag haft en helt igenom anonym dagbok, men dessvärre har jag varit ganska öppen med vem jag är och vad jag heter (lagt upp bilder m.m.). Både i verkligeheten och på olika siter. Självfallet borde jag ha förstått att någon semi-psykopat till slut skulle få upp ögonen för mig, men förtänksamhet har dessvärre aldrig varit min starka sida... : /

 

Mvh/ David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...